Dat kunnen ze heel goed maar ze spelen meer met emotie. Niels doet voorkomen van niet maar is wel zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niels is net als Jordy ze kunnen het spel niet onderscheiden van de buitenwereld
Heel gevaarlijk is zij. Ook dat ze het meeste uit den pot haalde heel rustig en stiekem. Maar niemand heeft haar helaas nog niet doorquote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef marky het volgende:
Linda is de gevaarlijkste speler. Die gaat over lijken.
Die weet nog niet zo lang dat Axel en 'Nele' logen over hoe ze het eten ingekocht hebbenquote:
Daar is jordy boos om, dat Alex dat heeft gezegd dat de andere al een keer genomineerd waren maar alleen hem er wel op zet.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:41 schreef marky het volgende:
Ah het grote schoonpraten blijft lekker bezig. Nele beseft niet dat het gaat om de reden dat je er twee hebt gesafed omdat die er eerder opstanden maar de andere niet. Dan is je eeden dubbel. Zeg gewoon de bs je bent een sterke speler.
Ja niels wel gisterquote:Op maandag 13 januari 2025 12:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk is zij. Ook dat ze het meeste uit den pot haalde heel rustig en stiekem. Maar niemand heeft haar helaas nog niet door
Die doet niet veelquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef zodeju het volgende:
Ik kan niet elke dag kijken maar Linda doet zij maar weinig of is het toeval...Zie haar altijd zitten praten....
Ik zou niet 2 x per dag warm eten willen, beter tussen de middag slob eten en dan 's avonds een goed bord eten.quote:
Mijn idee maar ja de meeste vinden de slob niksquote:Op maandag 13 januari 2025 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou niet 2 x per dag warm eten willen, beter tussen de middag slob eten en dan 's avonds een goed bord eten.
Linda is een sneak, elke keer als ze 2 mensen samen ziet praten, komt ze er bij zittenquote:
Dat dus. Qua spel doet Nele het beter. Die zet Axel volledig in de wind.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel mag dan het spel spelen, maar heeft zich tot nu toe niet bepaald geliefd gemaakt bij de andere bewoners
Slob krijgen ze onbeperkt de rest nietquote:Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het Slob er uit was, maar het is er dus nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |