abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216278497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat de meesten aan iets anders zitten te denken...
Dat kan, maar zelfmoord lijkt mij wel het waarschijnlijkste.
Als ze vrijwillig dagen weg blijft, wat wel veel over haar zou zeggen als moeder (dus ik neem aan van niet..) moeten ze haar natuurlijk eens laten opnemen.
  maandag 13 januari 2025 @ 11:32:05 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216278499
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Joppiez het volgende:
Ernstig verward en zelfmoord gepleegd in het bos denk ik.
Je dochter voor dagen achterlaten en niet terugkomen.
Die is dus niet meer levend.
Haar dochter was veilig toen ze vertrok (als ze vrijwillig vertrok), dus niet zomaar "achterlaten".
Niet dat ze een peuter alleen thuis gelaten heeft en de deur uitgelopen is.
Haar kind was op het kinderdagverblijf en haar man zou gebeld worden als zij haar kindje niet kwam halen.

Als ze vrijwillig vertrokken was dan deed ze dat in de wetenschap dat haar kind veilig was en verzorgd werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 januari 2025 @ 11:33:30 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216278511
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Jouw profielplaatje heeft wel wat weg van de gezochte vrouw. Blond, groenige kleding:+
Behalve dat ik geen slanke 38-jarige ben :+
Ik heb sinds deze winter overigens wel een appelgroene jas ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2025 @ 11:34:27 #104
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216278522
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:30 schreef Goejedag het volgende:
Is ze dan toch via de Soetendaalsekade, rechtsaf richting het kralingsebos gelopen? Misschien via de begraafplaats?
Wellicht. Maar ze kan net zo goed bij iemand of een bekende die ze tegenkwam in de auto gestapt kunnen zijn. Dat zijn allemaal dingen die de politie dus ook graag wil weten en dus onderzoekt.

Dr zijn genoeg scenario's te bedenken helaas.
  maandag 13 januari 2025 @ 11:35:56 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216278545
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:32 schreef Joppiez het volgende:
Als ze vrijwillig dagen weg blijft, wat wel veel over haar zou zeggen als moeder (dus ik neem aan van niet..) moeten ze haar natuurlijk eens laten opnemen.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef Tengano het volgende:
Alles lijkt dus goed te zijn gegaan. Ze ging gewoon naar haar werk. Vergat haar telefoon wellicht; hebben we allemaal wel eens. Had nog mailcontact met haar partner. At een broodje onderweg. Ging even winkelen, pinde nog iets en liep daarna wss naar huis. Ik zie daar weinig afwijkends of verwards aan en het klinkt ook niet zoals je je laatste dag zou willen invullen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216278556
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Haar dochter was veilig toen ze vertrok (als ze vrijwillig vertrok), dus niet zomaar "achterlaten".
Niet dat ze een peuter alleen thuis gelaten heeft en de deur uitgelopen is.
Haar kind was op het kinderdagverblijf en haar man zou gebeld worden als zij haar kindje niet kwam halen.

Als ze vrijwillig vertrokken was dan deed ze dat in de wetenschap dat haar kind veilig was en verzorgd werd.
Is dat de mentaliteit tegenwoordig? Kan..
  maandag 13 januari 2025 @ 11:37:48 #107
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216278567
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:32 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Waarom zou zelfmoord het meest waarschijnlijke zijn? En waarom zou ze dat dan doen op een plek waar ze pas dagen later gevonden zou worden, ondertussen haar familie en kind in het ongewist latend?

Dan acht ik een ontvoering of ander misdrijf aannemelijker.
pi_216278578
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]
Mocht jij ooit zelfmoord willen plegen, zou je dan 's morgens nog braaf naar je werk gaan?
"Je lieve dochter Esmée, Herjan, je familie, je vrienden en ik hebben je nodig. Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar."

Dat impliceert toch wat anders.

Kan prima hoor, dat het verder een normale dag voor haar was.
Maar als je zoiets in de media gooit dan geeft het bij mij de indruk dat ze verward/depressief of minimaal in een negatieve stemming was.
  maandag 13 januari 2025 @ 11:40:16 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216278594
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Is dat de mentaliteit tegenwoordig? Kan..
Nee, dat heeft niets met "mentaliteit tegenwoordig" te maken.
Als jij een einde aan je leven wilt maken wil je dan dat je kind veilig is of is het ook prima als je dat doet waar je kind bij is?
Of zou je zelfs zo ver gaan je kind mee te nemen in de dood?

Als het niet goed met je gaat en je in de war bent help je je kind niet door je kind mee te nemen, wel door te zorgen dat je kind veilig is en verzorgd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2025 @ 11:40:51 #110
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216278607
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef Joppiez het volgende:
"Je lieve dochter Esmée, Herjan, je familie, je vrienden en ik hebben je nodig. Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar."

Maar als je zoiets in de media gooit dan geeft het bij mij de indruk dat ze verward/depressief of minimaal in een negatieve stemming was.
Misschien heb je wel gelijk.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216278633
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dat heeft niets met "mentaliteit tegenwoordig" te maken.
Als jij een einde aan je leven wilt maken wil je dan dat je kind veilig is of is het ook prima als je dat doet waar je kind bij is?
Of zou je zelfs zo ver gaan je kind mee te nemen in de dood?

Als het niet goed met je gaat en je in de war bent help je je kind niet door je kind mee te nemen, wel door te zorgen dat je kind veilig is en verzorgd wordt.
Ik zeg alleen dat een moeder haar (kleine) dochter niet zomaar voor dagen achterlaat, in goede handen of niet.
Althans, dat mag ik toch echt wel hopen.
Dus ik heb de indruk dat ze haarzelf wat heeft aangedaan.
pi_216278688
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik zeg alleen dat een moeder haar (kleine) dochter niet zomaar voor dagen achterlaat, in goede handen of niet.
Dat is 1 van de opties. Maar dat zou ook opgaan bij ontvoering.
Ik hoop gewoon dat alles even te veel werd en ze een plek voor zichzelf zocht om terug te trekken, hotel / hostel, waarbij niemand haar nog herkend heeft.
  maandag 13 januari 2025 @ 11:49:16 #113
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_216278690
Ik geloof eerder in een ongeval of misdrijf
Denk niet dat ze zichzelf iets aangedaan heeft
Iemand die ongelukkig, depressief,verdrietig is en gaat naar haar werk, eet een broodje, doet een winkelrondje etc, is misschien wél een makkelijk slachtoffer voor een predator. of let niet goed op , is in gedachten en komt ergens ten val , ongeluk , zoiets :{
  maandag 13 januari 2025 @ 11:52:44 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216278731
quote:

[..]

Je krijgt die indruk omdat die broer dat allemaal online gooit. Waar ik persoonlijk een heel raar gevoel bij krijg.

Je kunt je zorgen over je zus ook delen zonder alle vuile was daarbij buiten te hangen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 13 januari 2025 @ 11:53:04 #115
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216278736
quote:

[..]

En tegelijkertijd gaf dr broer aan dat ie direct in de auto zou stappen als er wat zou zijn.. Die sprak zich daar dus wel wat tegen.

Maar, tegelijkertijd gaf die ook aan dat ze vroeger last had van depressies en daar medicatie voor heeft/had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kamelenteen op 13-01-2025 11:58:17 ]
pi_216278776
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:53 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
En tegelijkertijd gaf dr broer aan dat ie direct in de auto zou stappen als er wat zou zijn.. Die sprak zich daar dus wel wat tegen.

Maar, tegelijkertijd gaf die ook aan dat ze vroeger last had van depressies en daar medicatie voor heeft/had.
Ik begreep alleen niet goed wat dat verhaal er toe deedt. In wat voor staat is ze weg gegaan? Slikte ze nu nog die medicatie of alleen toen? Wat maakte dat ze er voor kiezen dat ze “verward” is.
pi_216278794
Spullen van vermiste Marjolein (38) gevonden in Kralingse Bos

In het Kralingse Bos in Rotterdam zijn maandagochtend spullen van de vermiste Marjolein gevonden. Om wat voor spullen het gaat en waar in het bos vondst precies was, wil de politie nog niet zeggen.

De zoektocht naar de vermiste vrouw is al enkele dagen bezig en richtte zich zondagavond op het bos. Daar gingen de hulpdiensten maandag verder met zoeken.

De 38-jarige Marjolein werd donderdagmiddag voor het laatst gezien in Rotterdam-Noord. De politie maakt zich zorgen om haar welzijn en is daarom een grote zoekactie begonnen.

Eerder op de dag werd nog een oproep gedaan om camerabeelden te delen met de politie. "We zijn met name op zoek naar mensen die haar hebben gezien in het gebied tussen Rotterdam-Noord en het Kralingse Bos", zei Peter, een vriend van Marjolein, tegen Rijnmond.

Bron: https://www.rijnmond.nl/n(...)den-in-kralingse-bos
pi_216278806
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:58 schreef NedKelly het volgende:

In het Kralingse Bos in Rotterdam zijn maandagochtend spullen van de vermiste Marjolein gevonden. Om wat voor spullen het gaat en waar in het bos vondst precies was, wil de politie nog niet zeggen.

De zoektocht naar de vermiste vrouw is al enkele dagen bezig en richtte zich zondagavond op het bos. Daar gingen de hulpdiensten maandag verder met zoeken.

De 38-jarige Marjolein werd donderdagmiddag voor het laatst gezien in Rotterdam-Noord. De politie maakt zich zorgen om haar welzijn en is daarom een grote zoekactie begonnen.

Eerder op de dag werd nog een oproep gedaan om camerabeelden te delen met de politie. "We zijn met name op zoek naar mensen die haar hebben gezien in het gebied tussen Rotterdam-Noord en het Kralingse Bos", zei Peter, een vriend van Marjolein, tegen Rijnmond.

Kutzooi.
  maandag 13 januari 2025 @ 12:02:16 #119
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216278824
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:56 schreef Goejedag het volgende:

[..]
Ik begreep alleen niet goed wat dat verhaal er toe deedt. In wat voor staat is ze weg gegaan? Slikte ze nu nog die medicatie of alleen toen? Wat maakte dat ze er voor kiezen dat ze “verward” is.
Dat weet ik dus niet meer. Ik denk dat ie zelf een en ander niet uitsluit, omdat ze kennelijk vaker depressies heeft gehad. Maar bij dat interview had ik persoonlijk wel het idee dat het met dat 'verward' wel meeviel. Nou ja, bij verward denk ik aan iets heel anders.Iemand die zeg maar compleet de weg kwijt is en niet meer rationeel handelt. Dat idee kreeg ik niet bij deze vrouw ook al ken ik haar totaal niet. Maar het matcht niet met 'kind wegbrengen, naar het werk, broodje eten op treinstation en dan op pad gaan omwat te kopen bij Kookpunt'.
  maandag 13 januari 2025 @ 12:02:56 #120
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216278828
quote:

Dat klinkt niet goed :X

Zou ze dan toch in het water liggen?
  Spellchecker maandag 13 januari 2025 @ 12:03:18 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216278833
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als ik met lang blond haar in een zoekteam of bij de politie zat en aan deze zaak werkte had ik denk ik een andere jas uit de kast getrokken.
Niet iedereen heeft meerdere jassen. :!
  maandag 13 januari 2025 @ 12:03:18 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216278834
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef Joppiez het volgende:

[..]
En waarom is het een probleem als een moeder haar kind in veilige handen (o.a. van de vader van het kindje) achterlaat, maar hoor je dat argument weer helemaal niet als een vader hetzelfde doet?

Als ze op een of andere manier een time-out nodig had dan is het beter dat ze dat zonder kind doet dan met kind.

Iemand die in de war is en zijn of haar kind meeneemt is stukken zorgwekkender dan wanneer hij/zij het kind in veilige handen achterlaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2025 @ 12:03:58 #123
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216278840
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:00 schreef Goejedag het volgende:

[..]
Kutzooi.
  Miss 200.000.000! maandag 13 januari 2025 @ 12:04:22 #124
367000 roos94
pi_216278848
Vooral triest dat er nog een klein meisje nu rondloopt zonder haar moeder, bah.
  maandag 13 januari 2025 @ 12:05:13 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216278859
quote:

:{
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')