Dat ze bij aan apotheek is geweest wel. Kan je er van alles omheen bedenken, het blijft speculatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het is in een van de eerste berichten wel bekend gemaakt dat ze recent verhuisd waren en dat het haar zwaar was gevallen (dacht dat broer dat zei). De verhuizing zelf is geen speculatie.
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)8-bij-kralingse-plas
Weten dat je niets weet is het soms beter weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef Tengano het volgende:
Het topic is er qua kwaliteit wel op vooruit gegaan met al die users die het beter weten dan wij
Wie is wij dan.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef Tengano het volgende:
Het topic is er qua kwaliteit wel op vooruit gegaan met al die users die het beter weten dan wij
Half Rotterdam is een AZC tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2025 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zit daar in de buurt ook een AZC
Niet openen door users die zich gemakkelijk ergeren. Wel doen is eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dr zal wel eerst sectie en identificatie worden verricht. Dan gesprekken met de familie en dan een persbericht waarschijnlijk.quote:
CEO?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
Ik vind het allemaal zo raar! Ze heeft een achtergrond van depressies, maar was nu gelukkig met partner en dochtertje van 2,5. De partner heeft een heel goede baan als CEO van een goedlopend bedrijf, dus geldzorgen zullen er niet zijn. Maar iets speelt er aangezien die broer zegt: "Het komt allemaal weer goed." Dat zeg je niet zomaar.
Maar waarom ga je eerst braaf naar je werk, eet je op de terugweg nog een broodje, gaat nog even naar een winkel om vervolgens zelfmoord te plegen?? Ik kan dat niet geloven en denk eerder aan een misdrijf.
Uiteraard. Maar in m’n herinnering ging dat vaak toch sneller. Maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dr zal wel eerst sectie en identificatie worden verricht. Dan gesprekken met de familie en dan een persbericht waarschijnlijk.
Nike?? Big Brands!quote:Op maandag 13 januari 2025 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
CEO?
Marketing bij Nike toch?
Even los van het feit dat zulke dingen er niet toe doen als je (weer) in een depressie terechtkomt.
Kan juist een extra belasting of trigger zijn. Ze had ook een jong kindje toch? Dacht dat ik een kort interview met de partner en broer had gelezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:18 schreef Leandra het volgende:
Even los van het feit dat zulke dingen er niet toe doen als je (weer) in een depressie terechtkomt.
Ah. Raar.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
De halve randstad loopt in zulke jassen.
Oh, je denkt dat een vrouw in het bedrijf van haar partner werkt als hij een eigen bedrijf heeft.quote:
Klopt, een kindje van 2½, recent een verhuizing.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan juist een extra belasting of trigger zijn. Ze had ook een jong kindje toch? Dacht dat ik een kort interview met de partner en broer had gelezen.
Jij gaat ervan uit dat iemand in een depressie dingen logisch bedenkt en doet, dat werkt niet zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
Ik vind het allemaal zo raar! Ze heeft een achtergrond van depressies, maar was nu gelukkig met partner en dochtertje van 2,5. De partner heeft een heel goede baan als CEO van een goedlopend bedrijf, dus geldzorgen zullen er niet zijn. Maar iets speelt er aangezien die broer zegt: "Het komt allemaal weer goed." Dat zeg je niet zomaar.
Maar waarom ga je eerst braaf naar je werk, eet je op de terugweg nog een broodje, gaat nog even naar een winkel om vervolgens zelfmoord te plegen?? Ik kan dat niet geloven en denk eerder aan een misdrijf.
Ik had het niet over waar zij werkte!quote:Op maandag 13 januari 2025 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat een vrouw in het bedrijf van haar partner werkt als hij een eigen bedrijf heeft.
Ze had gewoon een eigen carrière.
Dat lijken me allemaal redenen voor stress. Een psychose is ook nog een optie, daar gaan mensen soms ook hele rare onverklaarbare dingen van doen. Maar ook ik speculeer maar.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, een kindje van 2½, recent een verhuizing.
Nee @Gia haar post voegt lekker veel toe wil je zeggen?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig joh. Tief lekker op als je niks te melden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |