Dat denk ik ook... Dus TS, zeg tegen Alberto dat hij eerlijk moet zijn tegen je.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt alsof je man gewoon uit de kast moet komen. Nee dit zeg ik niet omdat "oh voorbinddildo dus je bent gay", maar gewoon door het totaalbeeld wat hier wordt geschetst.
heb jij wel eens aan je man verteld wat het voor jou betekent?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:54 schreef Noemo het volgende:
Hallo, dit is de eerste keer dat ik op jullie forum iets plaats, maar ik kan met mijn frustratie nergens terecht. Ik schets even ons ‘sex’leven…
Mijn man houd enkel van anale sex bij hem of anale sex bij mij. Plassex wind hem ook op en een klein beetje BDSM. Maar het draait vooral om de anale sex in zijn fantasie.
1. Ik neem hem op regelmatige basis anaal met de voorbind-dildo of met m’n hand. Hoe voel ik mij daarbij? Het geeft mij geen sexuele prikkels, ik vind het altijd veel gedoe, soms wat stoelgang, soms wat geur ook al maakt hij zich zeer proper. Als ik hem anaal neem komt hij ook niet klaar. En het moet steeds lang duren. Hij wil in zijn fantasie door veel dildo’s verkracht worden. MAAR ik doe het telkens wel met volle overtuiging omdat ik zie hoe hij ervan geniet en als ik hem zie genieten word ik toch nat.
Rimmen doe ik niet, dat is een stap te ver.
Zijn fantasie kan ik ook nooit waarmaken, hoe goed ik ook mijn best doe…op de moment zelf zegt hij wel hoe goed het doet. Maar als we erover praten, zegt hij telkens dat ik zijn fantasie nog niet eens benader. Hij leeft volgens mij sexueel in een onuitvoerbare fantasie.
2. Voor de weinige keren dat mijn man afkomt om sex te hebben (want ja, ik ben degene die 90% van de tijd begint of aanstalte maakt) zal hij wel beginnen met beffen, maar dat duurt niet lang of hij gaat rimmen. Duim in m’n aars steken en dan mij anaal neuken. Hoe voel ik mij daarbij? Waarom weet ik niet, want wij hebben alles al geprobeerd, maar mijn lichaam is niet voor anaal gemaakt. Ik vind het rimmen geen fijn gevoel. Als hij een vinger in mijn aars steekt heb ik het gevoel dat ik een grote boodschap moet doen, wat niet is want ik maak alles ook proper op voorhand. Maar zelfs na zeer veel langzaam opbouwende stimulatie met de juiste glijmiddelen voelt de anale penetratie telkens alsof ik openscheur. Wat in 95% van de beurten ook is. Dan bloed ik achteraf, is het zeer pijnlijk om naar toilet te gaan en heb ik vaak last van aambeien. Ik ben hier zelfs voor in behandeling geweest en heb hiervoor injecties gekregen. En zolang er niet anaal geneukt word, is er niets aan de hand. Maar uit liefde voor hem kan ik het hem niet ontzeggen en laat ik het telkens toe, met de nodige fake enthousiasme.
3. En nu komt dan eigenlijk pas mijn frustratie. Zelf als ik hem anaal neem en hem mij anaal laat nemen op regelmatige basis is het nog niet genoeg. Ofwel niet frequent genoeg of niet volgens z’n fantasieën. Ik weet dat hij minstens 5x per week de hand / dildo of wat voorradig is anaal bij zichzelf doet. En daar kan ik nu echt niet tegen. Als hij dat af en toe maar moest doen of het was enkel mastruberen, dat zou ik meer als normaal vinden. Wij groeien hierdoor zo uit elkaar. Hij is dan ook enkel en alleen maar lief tegen mij als we net anaal vrijde. Als de volgende dag niks anaal of plassex is geweest, dan voel ik hem onmiddellijk mijlenver van mij vandaan. Laat staan dat ik dan wederom ontdek dat hij zich alleen anaal bevredigende en mij links laat liggen dan loopt de frustratie op. Ik voel me dan een gebruiksvoorwerp en helemaal niet geliefd.
Ik vermoed dat hier geen oplossing voor zal zijn en mijn man na 35j verlaten doe ik ook niet.
Ik hoopte echt dat hij met de jaren iets minder egoïstisch zou worden. Misschien word het niet zo zeer met de jaren erger, maar frustreer ik me meer en meer dat ik niet meer voor hem beteken.
Het leven zou zo mooi boordevol liefde kunnen zijn, maar mijn man beslist daar anders over. Hij heeft de touwtjes in handen en als ik het durf aanhalen is het klinkende ambras.
Ik voel me niet goed genoeg en dat is geen fijn gevoel. Ik verlang zo naar liefde en passie.
Ik hoop dat er iemand hier is dit mij begrijpt.
Seksuele intimiteit is zeker belangrijk in een relatie. Jij zegt hij is een perfecte match los van de seks. Maar juist in die intimiteit van seks gaat hij grotendeels aan jou voorbij. Hij doet aan een soort emotionele chantage door niet leuk te doen als jij geen anaal wilt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Noemo het volgende:
Ik heb hem er al vaak over aangesproken en dan neukt hij me wel in mijn kut, maar meestal enkel nadat hij anaal of ik anaal genomen ben. Op sexueel gebied doet hij zo goed als geen moeite naar mijn richting toe omdat hij er ook niet opgewonden van raakt. Enkel beffen kan hij zeer goed en doet hij gelukkig ook graag. Maar dan gaat hij steeds over naar rimmen of vingers in m’n anus.
Weggaan van hem vind ik zelf geen optie gezien hij buiten dat geobsedeerd anaal verschil de perfecte match is voor mij in het dagelijkse leven.
Ik kan mij dat laatste niet voorstellen omdat je als man echt wat moet mankeren in je bovenkamer als je je vrouw als seksobject gebruikt terwijl je weet of behoort te weten dat ze daar geen plezier aan beleeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Noemo het volgende:
Ik heb hem er al vaak over aangesproken en dan neukt hij me wel in mijn kut, maar meestal enkel nadat hij anaal of ik anaal genomen ben. Op sexueel gebied doet hij zo goed als geen moeite naar mijn richting toe omdat hij er ook niet opgewonden van raakt. Enkel beffen kan hij zeer goed en doet hij gelukkig ook graag. Maar dan gaat hij steeds over naar rimmen of vingers in m’n anus.
Weggaan van hem vind ik zelf geen optie gezien hij buiten dat geobsedeerd anaal verschil de perfecte match is voor mij in het dagelijkse leven.
Nou indien hij daar geen behoefte aan heeft ligt de keuze bij jou. Wil je zo verder en accepteer je alles wat je geschreven hebt of is dat niet het geval en is de keuze of in gesprek of je eigen weg kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Noemo het volgende:
Dankjewel voor al jullie antwoorden. Het voelt fijn gehoord te worden. Mss is een seksuoloog een goed idee. Al betwijfel ik dat hij hierover wil spreken.
Hopelijk helpt het als je aangeeft dat het voor jou zo als het nu is op seksueel gebied niet verder kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Noemo het volgende:
Dankjewel voor al jullie antwoorden. Het voelt fijn gehoord te worden. Mss is een seksuoloog een goed idee. Al betwijfel ik dat hij hierover wil spreken.
Je mag echt voor jezelf kiezen en zeker hier. Dus ik zou als ik jou was aangeven dat je sowieso gaat. Als hij dan niet meegaat, soit. Maar het zou zo maar eens kunnen dat ook de seksuoloog je gaat vertellen dat je voor je eigen gezondheid grenzen moet stellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Noemo het volgende:
Ik kan je Marijke Vonk aanraden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Noemo het volgende:
Denk van wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:34 schreef Noemo het volgende:
Hij is totaal NIET gay, daar ben ik van overtuigd.
Sinds wanneer is anale seks ‘gay’? Ik dacht altijd dat dat alleen zo was als er een pik enkele cm verderop hangt ipv een vagina zich er naast bevindt…quote:Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk van wel.
Kutje lijkt hem niks meer te interesseren. Hij wil alleen in haar poeperd en gepakt worden in zijn eigen poeperd.
Het is meer de combinatie van zijn verschillende dingen. Hij pakt niet alleen haar anaal, maar wil ook hard gepakt worden door verschillende dildo's en zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is anale seks ‘gay’? Ik dacht altijd dat dat alleen zo was als er een pik enkele cm verderop hangt ipv een vagina zich er naast bevindt…
Dus een man die alleen seks wil met mannen, maar niets heeft met anaal is een stiekeme hetero?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie van zijn verschillende dingen. Hij pakt niet alleen haar anaal, maar wil ook hard gepakt worden door verschillende dildo's en zo.
Maar als jij niet wilt dat hij enkel gefocust is op de anus dan is het belangrijk daarover te communiceren. En zal hij daar dus rekening mee moeten houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:51 schreef Noemo het volgende:
Dankje aan iedereen om te antwoorden.
Zoals ik eerder zei is hij zeker hetero.
En beffen doet hij als de beste, maar zakt steeds af naar rimmen. Ik vermoed toch best hulp vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |