abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216274424
Hallo, dit is de eerste keer dat ik op jullie forum iets plaats, maar ik kan met mijn frustratie nergens terecht. Ik schets even ons ‘sex’leven…
Mijn man houd enkel van anale sex bij hem of anale sex bij mij. Plassex wind hem ook op en een klein beetje BDSM. Maar het draait vooral om de anale sex in zijn fantasie.

1. Ik neem hem op regelmatige basis anaal met de voorbind-dildo of met m’n hand. Hoe voel ik mij daarbij? Het geeft mij geen sexuele prikkels, ik vind het altijd veel gedoe, soms wat stoelgang, soms wat geur ook al maakt hij zich zeer proper. Als ik hem anaal neem komt hij ook niet klaar. En het moet steeds lang duren. Hij wil in zijn fantasie door veel dildo’s verkracht worden. MAAR ik doe het telkens wel met volle overtuiging omdat ik zie hoe hij ervan geniet en als ik hem zie genieten word ik toch nat.
Rimmen doe ik niet, dat is een stap te ver.
Zijn fantasie kan ik ook nooit waarmaken, hoe goed ik ook mijn best doe…op de moment zelf zegt hij wel hoe goed het doet. Maar als we erover praten, zegt hij telkens dat ik zijn fantasie nog niet eens benader. Hij leeft volgens mij sexueel in een onuitvoerbare fantasie.

2. Voor de weinige keren dat mijn man afkomt om sex te hebben (want ja, ik ben degene die 90% van de tijd begint of aanstalte maakt) zal hij wel beginnen met beffen, maar dat duurt niet lang of hij gaat rimmen. Duim in m’n aars steken en dan mij anaal neuken. Hoe voel ik mij daarbij? Waarom weet ik niet, want wij hebben alles al geprobeerd, maar mijn lichaam is niet voor anaal gemaakt. Ik vind het rimmen geen fijn gevoel. Als hij een vinger in mijn aars steekt heb ik het gevoel dat ik een grote boodschap moet doen, wat niet is want ik maak alles ook proper op voorhand. Maar zelfs na zeer veel langzaam opbouwende stimulatie met de juiste glijmiddelen voelt de anale penetratie telkens alsof ik openscheur. Wat in 95% van de beurten ook is. Dan bloed ik achteraf, is het zeer pijnlijk om naar toilet te gaan en heb ik vaak last van aambeien. Ik ben hier zelfs voor in behandeling geweest en heb hiervoor injecties gekregen. En zolang er niet anaal geneukt word, is er niets aan de hand. Maar uit liefde voor hem kan ik het hem niet ontzeggen en laat ik het telkens toe, met de nodige fake enthousiasme.

3. En nu komt dan eigenlijk pas mijn frustratie. Zelf als ik hem anaal neem en hem mij anaal laat nemen op regelmatige basis is het nog niet genoeg. Ofwel niet frequent genoeg of niet volgens z’n fantasieën. Ik weet dat hij minstens 5x per week de hand / dildo of wat voorradig is anaal bij zichzelf doet. En daar kan ik nu echt niet tegen. Als hij dat af en toe maar moest doen of het was enkel mastruberen, dat zou ik meer als normaal vinden. Wij groeien hierdoor zo uit elkaar. Hij is dan ook enkel en alleen maar lief tegen mij als we net anaal vrijde. Als de volgende dag niks anaal of plassex is geweest, dan voel ik hem onmiddellijk mijlenver van mij vandaan. Laat staan dat ik dan wederom ontdek dat hij zich alleen anaal bevredigende en mij links laat liggen dan loopt de frustratie op. Ik voel me dan een gebruiksvoorwerp en helemaal niet geliefd.

Ik vermoed dat hier geen oplossing voor zal zijn en mijn man na 35j verlaten doe ik ook niet.
Ik hoopte echt dat hij met de jaren iets minder egoïstisch zou worden. Misschien word het niet zo zeer met de jaren erger, maar frustreer ik me meer en meer dat ik niet meer voor hem beteken.

Het leven zou zo mooi boordevol liefde kunnen zijn, maar mijn man beslist daar anders over. Hij heeft de touwtjes in handen en als ik het durf aanhalen is het klinkende ambras.
Ik voel me niet goed genoeg en dat is geen fijn gevoel. Ik verlang zo naar liefde en passie.

Ik hoop dat er iemand hier is dit mij begrijpt.
pi_216274592
Klinkt alsof je man gewoon uit de kast moet komen. Nee dit zeg ik niet omdat "oh voorbinddildo dus je bent gay", maar gewoon door het totaalbeeld wat hier wordt geschetst.
pi_216274602
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt alsof je man gewoon uit de kast moet komen. Nee dit zeg ik niet omdat "oh voorbinddildo dus je bent gay", maar gewoon door het totaalbeeld wat hier wordt geschetst.
Dat denk ik ook... Dus TS, zeg tegen Alberto dat hij eerlijk moet zijn tegen je.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_216276846
Waarom wil je deze man niet verlaten? Ik vind wat je schrijft namelijk een vorm van seksueel misbruik.

Dit is echt niet normaal.
pi_216276864
Ik kan er helemaal naast zitten maar dit komt over alsof je man een kant vanzichzelf heeft ontdekt en tot de conclusie is gekomen dat als het geen anaal is, dat het hem eigenlijk helemaal niet opwind.

Zeker als het anale aspect jou juist niets doet, vind ik het een rare balans dat jij wel aan zijn fantasie moet conformeren maar hij niet andersom dezelfde tijd en moeite stopt in die van jou.

Hoe zou je het idee vinden als hij het ooit met een man zou proberen of ben je bang dat het dan einde huwelijk wordt? Ik kan mij indenken dat je daar na 35 jaar ook geen zin in hebt.
  maandag 13 januari 2025 @ 09:42:43 #6
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216277156
Heb je hem verteld dat je liever in je kut geneukt wordt?
pi_216277261
sterkte TS
pi_216277480
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:54 schreef Noemo het volgende:
Hallo, dit is de eerste keer dat ik op jullie forum iets plaats, maar ik kan met mijn frustratie nergens terecht. Ik schets even ons ‘sex’leven…
Mijn man houd enkel van anale sex bij hem of anale sex bij mij. Plassex wind hem ook op en een klein beetje BDSM. Maar het draait vooral om de anale sex in zijn fantasie.

1. Ik neem hem op regelmatige basis anaal met de voorbind-dildo of met m’n hand. Hoe voel ik mij daarbij? Het geeft mij geen sexuele prikkels, ik vind het altijd veel gedoe, soms wat stoelgang, soms wat geur ook al maakt hij zich zeer proper. Als ik hem anaal neem komt hij ook niet klaar. En het moet steeds lang duren. Hij wil in zijn fantasie door veel dildo’s verkracht worden. MAAR ik doe het telkens wel met volle overtuiging omdat ik zie hoe hij ervan geniet en als ik hem zie genieten word ik toch nat.
Rimmen doe ik niet, dat is een stap te ver.
Zijn fantasie kan ik ook nooit waarmaken, hoe goed ik ook mijn best doe…op de moment zelf zegt hij wel hoe goed het doet. Maar als we erover praten, zegt hij telkens dat ik zijn fantasie nog niet eens benader. Hij leeft volgens mij sexueel in een onuitvoerbare fantasie.

2. Voor de weinige keren dat mijn man afkomt om sex te hebben (want ja, ik ben degene die 90% van de tijd begint of aanstalte maakt) zal hij wel beginnen met beffen, maar dat duurt niet lang of hij gaat rimmen. Duim in m’n aars steken en dan mij anaal neuken. Hoe voel ik mij daarbij? Waarom weet ik niet, want wij hebben alles al geprobeerd, maar mijn lichaam is niet voor anaal gemaakt. Ik vind het rimmen geen fijn gevoel. Als hij een vinger in mijn aars steekt heb ik het gevoel dat ik een grote boodschap moet doen, wat niet is want ik maak alles ook proper op voorhand. Maar zelfs na zeer veel langzaam opbouwende stimulatie met de juiste glijmiddelen voelt de anale penetratie telkens alsof ik openscheur. Wat in 95% van de beurten ook is. Dan bloed ik achteraf, is het zeer pijnlijk om naar toilet te gaan en heb ik vaak last van aambeien. Ik ben hier zelfs voor in behandeling geweest en heb hiervoor injecties gekregen. En zolang er niet anaal geneukt word, is er niets aan de hand. Maar uit liefde voor hem kan ik het hem niet ontzeggen en laat ik het telkens toe, met de nodige fake enthousiasme.

3. En nu komt dan eigenlijk pas mijn frustratie. Zelf als ik hem anaal neem en hem mij anaal laat nemen op regelmatige basis is het nog niet genoeg. Ofwel niet frequent genoeg of niet volgens z’n fantasieën. Ik weet dat hij minstens 5x per week de hand / dildo of wat voorradig is anaal bij zichzelf doet. En daar kan ik nu echt niet tegen. Als hij dat af en toe maar moest doen of het was enkel mastruberen, dat zou ik meer als normaal vinden. Wij groeien hierdoor zo uit elkaar. Hij is dan ook enkel en alleen maar lief tegen mij als we net anaal vrijde. Als de volgende dag niks anaal of plassex is geweest, dan voel ik hem onmiddellijk mijlenver van mij vandaan. Laat staan dat ik dan wederom ontdek dat hij zich alleen anaal bevredigende en mij links laat liggen dan loopt de frustratie op. Ik voel me dan een gebruiksvoorwerp en helemaal niet geliefd.

Ik vermoed dat hier geen oplossing voor zal zijn en mijn man na 35j verlaten doe ik ook niet.
Ik hoopte echt dat hij met de jaren iets minder egoïstisch zou worden. Misschien word het niet zo zeer met de jaren erger, maar frustreer ik me meer en meer dat ik niet meer voor hem beteken.

Het leven zou zo mooi boordevol liefde kunnen zijn, maar mijn man beslist daar anders over. Hij heeft de touwtjes in handen en als ik het durf aanhalen is het klinkende ambras.
Ik voel me niet goed genoeg en dat is geen fijn gevoel. Ik verlang zo naar liefde en passie.

Ik hoop dat er iemand hier is dit mij begrijpt.
heb jij wel eens aan je man verteld wat het voor jou betekent?
pi_216278531
Hij is totaal NIET gay, daar ben ik van overtuigd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Noemo op 13-01-2025 11:45:22 ]
pi_216278622
Ik heb hem er al vaak over aangesproken en dan neukt hij me wel in mijn kut, maar meestal enkel nadat hij anaal of ik anaal genomen ben. Op sexueel gebied doet hij zo goed als geen moeite naar mijn richting toe omdat hij er ook niet opgewonden van raakt. Enkel beffen kan hij zeer goed en doet hij gelukkig ook graag. Maar dan gaat hij steeds over naar rimmen of vingers in m’n anus.
Weggaan van hem vind ik zelf geen optie gezien hij buiten dat geobsedeerd anaal verschil de perfecte match is voor mij in het dagelijkse leven.
pi_216281988
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Noemo het volgende:
Ik heb hem er al vaak over aangesproken en dan neukt hij me wel in mijn kut, maar meestal enkel nadat hij anaal of ik anaal genomen ben. Op sexueel gebied doet hij zo goed als geen moeite naar mijn richting toe omdat hij er ook niet opgewonden van raakt. Enkel beffen kan hij zeer goed en doet hij gelukkig ook graag. Maar dan gaat hij steeds over naar rimmen of vingers in m’n anus.
Weggaan van hem vind ik zelf geen optie gezien hij buiten dat geobsedeerd anaal verschil de perfecte match is voor mij in het dagelijkse leven.
Seksuele intimiteit is zeker belangrijk in een relatie. Jij zegt hij is een perfecte match los van de seks. Maar juist in die intimiteit van seks gaat hij grotendeels aan jou voorbij. Hij doet aan een soort emotionele chantage door niet leuk te doen als jij geen anaal wilt.

'Het leven zou zo mooi boordevol liefde kunnen zijn, maar mijn man beslist daar anders over. Hij heeft de touwtjes in handen en als ik het durf aanhalen is het klinkende ambras.
Ik voel me niet goed genoeg en dat is geen fijn gevoel. Ik verlang zo naar liefde en passie. '

Klinkt eigenlijk helemaal niet perfect.

Daarnaast is hij ook niet helemaal openhartig tegen jou. Ik citeer jou 'Maar als we erover praten, zegt hij telkens dat ik zijn fantasie nog niet eens benader.'.

Wat is zijn fantasie dan?
pi_216283034
Het is een pittige maar je bent niet de eerste waarbij de relatie kan knappen op het stukje seks, dat is namelijk een heel groot en belangrijk gedeelte van je relatie.

Ik geef als tip aan dat jullie het beste naar een seksuoloog kunnen gaan, daar het verhaal neerleggen van beide kanten en kijken wat haar/zijn/hun antwoord op jullie vragen zijn..

In een relatie geef en neem je... maar als het alleen maar geven is en weinig nemen... tja... plus ik lees dat je continue over je eigen grenzen gaat om het genot van je man... dat lijkt mij niet de bedoeling... dus vandaar...

Hup naar de seksuoloog!!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216283302
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Noemo het volgende:
Ik kan mij dat laatste niet voorstellen omdat je als man echt wat moet mankeren in je bovenkamer als je je vrouw als seksobject gebruikt terwijl je weet of behoort te weten dat ze daar geen plezier aan beleeft.

Jij mag grenzen hebben en hij dient die te respecteren, in plaats van als een kleine peuter gaan mokken als hij niet zijn zin krijgt.
pi_216283504
Als zijn fantasie inderdaad is om zo hard en extreem mogelijk genomen te worden, en jij met al je goede wil niet kan voldoen aan zijn (onmogelijke) verzoeken, dan moet ie misschien een keer op zn knietjes op een schavot gaan zitten en zich door een hele trein van grote piemels laten nemen.

Dat soort feesten vindt vaak wel plaats in gayclubs natuurlijk. Dan weet ie ook meteen of dat is waar hij al di tijd naar op zoek was, en dat kan ook een bepaalde duidelijkheid geven, want op deze manier werkt t voor beiden duidelijk ook niet.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_216292747
Dankjewel voor al jullie antwoorden. Het voelt fijn gehoord te worden. Mss is een seksuoloog een goed idee. Al betwijfel ik dat hij hierover wil spreken.
pi_216292892
Je moet jezelf niet voorbij lopen in deze, en je gaat al behoorlijk ver mee in de uitvoering van zijn fantasie.

Als je wel bij elkaar wil blijven, en hij wil tegelijkertijd zijn fantasieën blijven uitvoeren, dan moet je jezelf afvragen of je eventueel hem de mogelijk kunt geven om dit buitenshuis zonder jou uit te voeren. Bijvoorbeeld sessies bij een BDSM meesteres. Tegelijkertijd moet jij natuurlijk dan ook die mogelijkheid hebben mocht je die behoefte voelen.
pi_216296300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Noemo het volgende:
Dankjewel voor al jullie antwoorden. Het voelt fijn gehoord te worden. Mss is een seksuoloog een goed idee. Al betwijfel ik dat hij hierover wil spreken.
Nou indien hij daar geen behoefte aan heeft ligt de keuze bij jou. Wil je zo verder en accepteer je alles wat je geschreven hebt of is dat niet het geval en is de keuze of in gesprek of je eigen weg kiezen.

Keuzes, ze zijn niet gemakkelijk maar soms verdomde nodig! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216306341
quote:
Hopelijk helpt het als je aangeeft dat het voor jou zo als het nu is op seksueel gebied niet verder kan.

Als hij op elk punt perfect voor je is behalve de seks :) is misschien elkaar op dat gebied vrijheid geven een oplossing. maar ook dat is niet een makkelijke stap.
  woensdag 15 januari 2025 @ 12:34:17 #19
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216307008
Ochjee, tot bloedens toe? Dat is toch een keer en nooit weer?
Vind het nogal een offer die je hem op deze manier geeft, had ik nooit gedaan. Misschien nog wel bij hem maar had zijn fantasie in elk geval niet op mij laten botvieren als ik het niet fijn vond. In geen geval.

Maar daardoor is wel zijn wil wet geworden natuurlijk na 35 jaar.
Na zon lange tijd is het er ingesleten en lijkt het me lastig om dat patroon te doorbreken.
Sexuoloog dus omdat je wel bij hem wil blijven.
To BG or not to BG!
  woensdag 15 januari 2025 @ 13:17:10 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216307412
Je bent er zelf ook bij natuurlijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216310368
quote:
Je mag echt voor jezelf kiezen en zeker hier. Dus ik zou als ik jou was aangeven dat je sowieso gaat. Als hij dan niet meegaat, soit. Maar het zou zo maar eens kunnen dat ook de seksuoloog je gaat vertellen dat je voor je eigen gezondheid grenzen moet stellen.
pi_216324797
Ik denk dat je man na werktijd weleens stopt bij vieze parkeerplaatsen. :{
pi_216326933
quote:
Ik kan je Marijke Vonk aanraden.
De praktijk waar zij werkt zit in Amersfoort.

Zij is naast seksuoloog ook behandelaar, en zeker niet onbelangrijk in jullie situatie wellicht, bekend met BDSM.

Ik weet nog niet wat je mans grootste fantasie of wens dan is, heb tot hier pas gelezen in de reacties.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-01-2025 11:40:25 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216330925
-hihaho-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lenny77 op 17-01-2025 21:02:01 ]
pi_216362048
Je man wil een piemel in zijn kont, en daar is ook niks mis mee anno 2025, maar zou hij wel eerlijk in moeten zijn, verder weet ik het ook niet
Verstappen 0 WDC's
pi_216364690
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:34 schreef Noemo het volgende:
Hij is totaal NIET gay, daar ben ik van overtuigd.
Denk van wel.

Kutje lijkt hem niks meer te interesseren. Hij wil alleen in haar poeperd en gepakt worden in zijn eigen poeperd.
pi_216365143
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk van wel.

Kutje lijkt hem niks meer te interesseren. Hij wil alleen in haar poeperd en gepakt worden in zijn eigen poeperd.
Sinds wanneer is anale seks ‘gay’? Ik dacht altijd dat dat alleen zo was als er een pik enkele cm verderop hangt ipv een vagina zich er naast bevindt…
pi_216365585
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sinds wanneer is anale seks ‘gay’? Ik dacht altijd dat dat alleen zo was als er een pik enkele cm verderop hangt ipv een vagina zich er naast bevindt…
Het is meer de combinatie van zijn verschillende dingen. Hij pakt niet alleen haar anaal, maar wil ook hard gepakt worden door verschillende dildo's en zo.
pi_216366022
Dat maakt m nog geen gay.

Als je nou eens uitgaat van onderstaand riedeltje met 3 smaakjes Halcon, in welk vakje zou de man van TS dan passen? Z'n geaardheid staat toch los van het verlangen iets in zn anus te stoppen?
Ze geeft tenslotte duidelijk aan dat ie een liefhebbende echtgenoot is, al jaren samen, etc alleen in de slaapkamer heeft ie een paar vrij specifieke voorkeuren, en wil dat ook uitdrukkelijk alleen maar met toys bij hemzelf gedaan hebben. Niet door een echte pik waar een grote harige zwetende kerel aan vast zit.

gay = verliefd zijn / gevoelens hebben voor mannen en alleen maar sex met mannen willen
bi = zowel op mannen als vrouwen vallen en/of er sex mee willen hebben
hetero = alleen maar op vrouwen vallen en er sex mee willen hebben.

Die man is anaal geöbsedeerd, en dat is echt wel een probleem.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_216366066
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is meer de combinatie van zijn verschillende dingen. Hij pakt niet alleen haar anaal, maar wil ook hard gepakt worden door verschillende dildo's en zo.
Dus een man die alleen seks wil met mannen, maar niets heeft met anaal is een stiekeme hetero?

Rly?
pi_216420750
Heeft inderdaad echt niets te maken met gay zijn, anale seks tussen man en vrouw staat daar volledig los van. Als het al ergens vandaan komt is dat waarschijnlijk eerder uit (professionele) porno, gewoon hetero, waar je bijna geen video meer aan kan klikken voor de staaf opeens weer in het gat van achter wordt gepropt. Al zoek je er niet naar. En daarbij is zowel obsessies met anaal geven als bezig zijn met je eigen achterkant iets wat mannen ook kunnen willen zonder behoefte aan een andere man.

Het is alleen wel lastig als, wanneer dat nou eenmaal je ding is, de ander daar niets in ziet of dat niet wil. Dat kan dan toch flink spaak lopen want dan moet er iemand inleveren door dingen niet of minder te doen (en dat gaat nooit goed), of iemand moet juist dingen doen die diegene eigenlijk liever niet doet (en ook dat is niet gewenst). Dan zijn er allerlei oplossingen, maar geen is heel fijn. Denk aan "zoek het bij een ander" of er toch een punt achter zetten, of in ieder geval bepalen hoe zwaar een goede seksuele relatie weegt om überhaupt tot een beslissing te komen.
pi_216420805
Het is niet per se homoseksueel, zo werkt het gewoon niet. Het is wel absoluut heel erg gay.
-nee-
  zaterdag 25 januari 2025 @ 02:05:34 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216420991
Ga eens met je Belgische kut op z'n gezicht zitten als hij nog slaapt.
Misschien snapt hij dan dat dat lekkerder is dan z'n bifi in een anus steken
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216433377
Je zegt dat je je niet geliefd voelt, dat hij alleen leuk doet als hij anale seks heeft gehad. Maar ook dat jullie de perfecte match zijn. Sorry daar geloof ik dan dus niets van.

Er is geen kant en klaar antwoord voor jouw frustratie. Maar ik zou een seksuoloog of relatie therapeut overwegen.

Tuurlijk kan je een seksuele voorkeur hebben, maar hij lijkt totaal geen rekening met jou te houden.

Daarnaast communiceer. Als jij lang gebeft wil worden, dan is het misschien zijn taak dat te doen zonder je te rimmen of je anus te penetreren. Als hij in zijn kont genomen wil worden zal hij misschien eerst wat aandacht aan jou moeten besteden.

Als jij last hebt van het veelvuldig masturberen terwijl hij geen interesse in jou toont, dan vind ik het vrij grens overschrijdend als hij het steeds toch doet.

Er gaat mijn inziens een hoop mis in deze relatie. Als de liefde echt zo groot is, maar het seksueel niet klikt, dan moet je daarover in gesprek, na 35 jaar ws met hulp. Maar je kunt je ook afvragen; waarom die drang om seksuele trouw te verlangen als jullie beide niet instaat zijn om elkaars verlangens te bevredigen? En dan straks verbaasd zijn als 1 van jullie een niet besproken open relatie is begonnen (vreemdgaat)?
pi_216456503
Dankje aan iedereen om te antwoorden.
Zoals ik eerder zei is hij zeker hetero.
En beffen doet hij als de beste, maar zakt steeds af naar rimmen. Ik vermoed toch best hulp vragen.
pi_216458473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 07:51 schreef Noemo het volgende:
Dankje aan iedereen om te antwoorden.
Zoals ik eerder zei is hij zeker hetero.
En beffen doet hij als de beste, maar zakt steeds af naar rimmen. Ik vermoed toch best hulp vragen.
Maar als jij niet wilt dat hij enkel gefocust is op de anus dan is het belangrijk daarover te communiceren. En zal hij daar dus rekening mee moeten houden.

Als je Spotify hebt zou je ook aanraden een de podcast van Lust te luisteren. Dit is een podcast van iets oudere vrouw (50) die na een huwelijk haar seksualiteit ontdekt. Deze gaat best veel over communiceren, seksuele autonomie, grenzen aangeven, de verschillen in seksualiteit beleving tussen mannen en vrouwen en zo meer. Het zijn best veel afleveringen inmiddels. Bij die podcast schuift Qruun regelmatig aan als co host, een seksuoloog die vanuit dat perspectief zijn inzichten geeft.
Hier komt ook naar voren dat mannen vaak tevreden zijn, met op regelmatige basis het zelfde spel. Terwijl bij vrouwen de seks drive wat lijkt uit te doven. Waarbij Qruun vaak mooi opmerkt, dat vrouwen wel seks willen, maar niet die seks. Niet het wekelijkse verplichte nummertje.

Qruun heeft inmiddels een eigen podcast nieuwe monogamie, waar ik eigenlijk aan refereerde in mijn laatste alinea.
Ook is er nog de podcast piemels en poesjes, vind ik zelf wat minder boeiend, maar die lijken de communicatie over seksualiteit via de podcast te doen, wat weer een mooi inzicht kan geven.

Er is natuurlijk helemaal niets mis met anale stimulatie leuk vinden. Ik denk dat dit onder fetish valt. Helemaal prima natuurlijk, maar er moet wel consent zijn over dit toepassen. Als jij er niet echt lol aan beleefd dan zal het ws nooit bevredigend voor hem zijn, terwijl hij op pornhub ziet hoe vrouwen er wel van genieten. Er gaat daar dus iets mis met de verwachting en de werkelijkheid van een fantasie.

Het lastige van hulp is dat je dit wel beide moet willen, en daarvoor moet je dan weer in gesprek.
pi_216517993
Tsja, ik ben zelf (getrouwde man) ook een liefhebber van anaal. Mijn vrouw heeft vaginisme en wil daar niets aan doen helaas. Ze komt nog wel gewoon klaar door vingeren en beffen. Ze begrijpt dat ik ook mijn behoeftes heb en vind het dan ook geen probleem om mij zo nu en dan met een voorbinddildo te neuken en tegelijkertijd af te trekken.
Ze weet dat ik ook zo nu en dan me zelf aftrek met een dildo in mijn kont.
Zelf is ze absoluut niet in voor anale sex en dat respecteer ik.
We hebben beiden geen probleem met deze situatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')