Geen kou is toch wel goed voor een mens.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jatis echt een wereld van verschil
Laat tante Fleur het maar niet horenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
oh en haring wil ik eten
mis alleen eten
Zullen de mensen die je achtergelaten hebt wel heel leuk vindenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:19 schreef bitterbal het volgende:
ga 3 weken naar nl en dan weer terug
nou monster vroeg ik of ik niks miste , dus ik zo nee... Zei ze mij ook niet? En toen zei ik ook neequote:Op maandag 13 januari 2025 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat tante Fleur het maar niet horen
Dat geloof ik graag. Hoelang woon je er nu?quote:Op maandag 13 januari 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jatis echt een wereld van verschil
Op dit eiland nu sinds 1 oktober dus bijna 3.5 maandquote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Hoelang woon je er nu?
"Jij bent voornamelijk de reden voor mijn emigratie."quote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou monster vroeg ik of ik niks miste , dus ik zo nee... Zei ze mij ook niet? En toen zei ik ook nee
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
oh en haring wil ik eten
mis alleen eten
O, dacht al veel langer.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op dit eiland nu sinds 1 oktober dus bijna 3.5 maand
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Jij bent voornamelijk de reden voor mijn emigratie."
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
De werkweek begint alweer chaotischeigenlijk waar we vorige week geëindigd zijn.
Je bent al helemaal ingeburgerd?quote:
Sowieso.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal ongerelateerd, maar ik heb zin om wafels te bakken
Niet bij Ikea werken scheelt denk ik ook een hoop.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen kou is toch wel goed voor een mens.
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou monster vroeg ik of ik niks miste , dus ik zo nee... Zei ze mij ook niet? En toen zei ik ook nee
Nee hier is niet echt een sociaal vangnet. De thai die onder bepaald inkomen zitten hebben recent wel een eenmalige uitkering gehad van 10 duizend baht om de economie te stimuleren. Er ze hebben wel een pensioen maar ja kan je eigenlijk niet van rondkomen dus oudere mensen werken hier vaak nog.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd?
Is het daar ook zo als je geen werk hebt dat men een uitkering krijgt
En een zorgverzekering endergelijke?
ik heb de laatste paar posts gelezen, wtf..quote:Op maandag 13 januari 2025 08:47 schreef Haags het volgende:
Wat is dit FB / Fatsoensnormen op Fok! Deel 2. The plot thickens. (plot wordt dikker) voor gekkigheid joh
Met stijgende verbazing gelezen.
O slechte opbouw dus voor je ouwe dag.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hier is niet echt een sociaal vangnet. De thai die onder bepaald inkomen zitten hebben recent wel een eenmalige uitkering gehad van 10 duizend baht om de economie te stimuleren. Er ze hebben wel een pensioen maar ja kan je eigenlijk niet van rondkomen dus oudere mensen werken hier vaak nog.
Ik heb nog mijn zorgverzekering in NL omdat je die niet vor 1 jaar mag opzeggen. En thai zijn gratis verzekerd vanuit de overheid geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |