doet het pijn?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Ben mijn hoofd weer aan het breken
ตามหารถยนต์เช่าด่วน
Wat een enorm lulverhaal erbij.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hem al voorgeproefd, maar vond hem niet zo heel lekkerDus ik ga hem niet meer maken
Maar hier is het linkje: https://miljuschka.nl/gezonde-havermout-ontbijt-bars/
ja moet eerst uitpluizen uit hoeveel verschillende woorden deze regel bestaat en dan nog proberen te vertalenquote:
ja, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op maandag 13 januari 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet eerst uitpluizen uit hoeveel verschillende woorden deze regel bestaat en dan nog proberen te vertalen
Ach ja, ik heb het een keer geprobeerdquote:Op maandag 13 januari 2025 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een enorm lulverhaal erbij.
Ik zag net trouwens op TikTok een recept met havermout en blauwe bessen dat iets simpeler leek dan dit.
waarom nietquote:Op maandag 13 januari 2025 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar kan ik je niet bij helpen
Totaal ongerelateerd, maar ik heb zin om wafels te bakkenquote:
quote:
Helloquote:
Morguhquote:
Cola uit een glazen flesje erbij.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Retourtje geboekt voor nederland in mei . Appelflappen eten
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cola uit een glazen flesje erbij.
Mis je Nederland al?quote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Retourtje geboekt voor nederland in mei . Appelflappen eten
Dat is een goed teken. Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.quote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |