Voor watquote:Op zondag 12 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn we hier nu getuige van een harde ingreep van de regie?
Mwah dit gebeurde al eerder ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gok van wel, ging over Keanu, snap het wel.
Gaat hij nu het gesprek met jordy doorpraten. Want daar is niets verkeerds in gezegd. Oh beeld terugquote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef rinardo het volgende:
Keanu zei ''en blijkbaar heb ik toen gezegd'' en toen zwart
@LionHeart kan vaak ook terug kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
@:DGK_Tegengas heb jij rond 21:35 stream 1 opgenomen?
Ik heb ze beide en wat ie wilde gaan vertellen vertelde ie daarvoor gewoon via stream 2quote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
@:DGK_Tegengas heb jij rond 21:35 stream 1 opgenomen?
Axel van Wingerden: https://www.instagram.com/Axelv.wquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef rinardo het volgende:
Vraag me wel af waarom er nog niets over Axel bekend is, terwijl de rest allemaal al gevonden is, geen achternaam , instagram, facebook.
Axel had iets positiefs gezegd tegen keanu , waar hij wel van moest janken en had te maken met het feit dat hij gezegd dat hij Bi was en toen zwart beeld.quote:
Dan niet toch? Mij maakt het niet , ik zeg gewoon wat er gebeurdequote:Op zondag 12 januari 2025 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah dit gebeurde al eerder ook.
En ik ben dat stukje nu terug aan het kijken via stream 2. Daar was het gewoon in beeld wat hij nu wilde gaan vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://streamable.com/5jtvnbquote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lionheart kan vaak ook terug kijken
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:41 schreef ledn81 het volgende:
Geluid is hard. Ging hier overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |