Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Linda er vrijdag uitvliegt ....
Prima toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hangt er vanaf tegen wie ze staatquote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie doet dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sneaky en praat slecht over anderen .....
Is teddy aan de binnenkant, geen badstofquote:Op zondag 12 januari 2025 22:21 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Waarom doen ze na het douchen niet gewoon de badjas aan en binnen afdrogen achter die klapdeurtjes. Duurt toch veel te lang zo
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Wisten we dit al? - De echte naam van Remi is Vikaash Lalbiharie -
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden een kleedhokje naast de douches moeten maken. Handdoek omslaan en daar afdrogen en verder aankleden
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijk
ja kan idd, maar is ook karig en geen beeld op enz.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ik
Hunter in BB / 'Remi' 30 jaar uit Hoofddorp (Nederland)quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |