quote:Op zondag 12 januari 2025 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Had hij deze sticker er maar op moeten plakken
[ afbeelding ]
Dat is vervelend voor hem.quote:
Dit uiteraard ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef einzeinz het volgende:
en afgelopen weekend werd zijn wagen beschadigd met de boodschap.
Elon vernietigd onze wereld, wij zijn wagens!
Komt vaker voor: https://www.bndestem.nl/o(...)t~a38ac013/71636082/quote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Is dit een éénmalige gebeurtenis of is het een dingetje aan het worden overal ter wereld?
Ze kunnen behoorlijk snel zijn, maar daar lijkt haast niemand gebruik van te maken. Misschien het type rijder, misschien een te grote aanslag op de accu.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Zat vandaag achter een Model S, man man man wat rijden die dingen traag zeg, En ik maar denken dat ze zo rap van hun plek gingen. Mateloos irritant, was blij toen de weg eindelijk breed genoeg was om hem in te halen.
Homo is wel toepasselijk voor een tesla rijderquote:Komt vaker voor: https://www.bndestem.nl/o(...)t~a38ac013/71636082/
Maar niet eerder met deze reden voorbij zien komen.
2 soorten Tesla-rijders - de BMW-kloon en de ouwe sok. Soms wisselen ze van persoonlijkheid, zoals wegscheuren bij een stoplicht, maar dan met 96 voor je gaan hangen op een 100 km/h weg (links, dat wel). En als je dan wilt inhalen schiet 'ie weer even rap vooruit, om vervolgens weer voor je te sukkelen en te blokken.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze kunnen behoorlijk snel zijn, maar daar lijkt haast niemand gebruik van te maken. Misschien het type rijder, misschien een te grote aanslag op de accu.
Het zijn niet de Tesla's, want die zijn idd best vlot. Maar het lijkt alsof elke verstandelijk beperkte tegenwoordig in een EV zit. Of het zijn types die te druk zijn met alles behalve autorijden want "ik heb hulpsystemen".quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Zat vandaag achter een Model S, man man man wat rijden die dingen traag zeg, En ik maar denken dat ze zo rap van hun plek gingen. Mateloos irritant, was blij toen de weg eindelijk breed genoeg was om hem in te halen.
Ook al enkele keren gezien, ziet er niet uit!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:27 schreef boertie het volgende:
Ik zag van de week een tot lijkwagen omgebouwde tesla.![]()
Het eerste wat mij te binnen schoot was "daar wil ik dood nog niet in gevonden worden"
Ben hier ook wel benieuwd naar. Vernield of beschadigd, wat was de schade?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een vaag verhaal.
Hoe is hij beschadigd? Met slechts een krasje door zo'n boodschappen karretje? Was er een auto tegenaan gereden? Of betrof 'de boodschap' iemands poep die op de auto gegooid is??
Kans van 99% dat oom niet de eigenaar is, dus dan krijgt hij ook geen geld van de verzekering.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Hopelijk kan je oom van het geld van de verzekering nu een echte en mooie wagen kopen en niet zo'n plastic kut ding.
<Afspraak met notaris inplannen doet> als mijn erfgenamen me in een Tesla vervoeren, geen recht op erfenisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:27 schreef boertie het volgende:
Ik zag van de week een tot lijkwagen omgebouwde tesla.![]()
Het eerste wat mij te binnen schoot was "daar wil ik dood nog niet in gevonden worden"
Dan is het helemaal zielig, als hij nog geeneens zelf eigenaar is, maar een door de werkgever verschafte leaseauto die wel bijgeteld wordt op het salaris.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kans van 99% dat oom niet de eigenaar is, dus dan krijgt hij ook geen geld van de verzekering.
Maar wel zo fijn voor de familie die er achteraan loopt. Hoeven die geen dampen van zo'n Amerikaan in te ademen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ook al enkele keren gezien, ziet er niet uit!
Als je de Vereende wil ontlopen is het een prima methode.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:53 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Dan is het helemaal zielig, als hij nog geeneens zelf eigenaar is, maar een door de werkgever verschafte leaseauto die wel bijgeteld wordt op het salaris.
Auto's van het werk is echt een kuststreek, voor het bedrijf zeer interessant en voor de werknemer duur. Je kan veel beter een goede onkostenvergoeding per kilometer krijgen en zelf een auto regelen. (Maar dan zijn ze bang dat je in een niet representatieve wagen komt aanrijden ofdat jouw auto mooier is dan die van de baas)
De vereende is toch alleen voor droeftoeters die nergens anders een verzekering kunnen afsluiten omdat ze niet kunnen rijden?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je de Vereende wil ontlopen is het een prima methode.
Dan weet je blijkbaar niet waar je over praat. Is niet erg, daar kennen we er in Nederland erg veel van.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:44 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
De vereende is toch alleen voor droeftoeters die nergens anders een verzekering kunnen afsluiten omdat ze niet kunnen rijden?
Nou hun slogan zegt al genoeg anders "de Vereende voor onverzekerbare risico's en bijzondere schade"quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan weet je blijkbaar niet waar je over praat. Is niet erg, daar kennen we er in Nederland erg veel van.
Het zegt niet alleen genoeg, het zegt alles.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:28 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Nou hun slogan zegt al genoeg anders "de Vereende voor onverzekerbare risico's en bijzondere schade"
Maar gelukkig weet jij alles beter
Elon vernietigd onze wereld, wij zijn wagens!quote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Dit is duidelijk. Het zijn of Duitsers of Vlamingen geweest. Zoveel is zeker.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef einzeinz het volgende:
Of strafrechtelijk zijn veroordeeld, een rijontzegging hebben gehad, fraude hebben gepleegd of structureel hun premies niet betalen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:44 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
De vereende is toch alleen voor droeftoeters die nergens anders een verzekering kunnen afsluiten omdat ze niet kunnen rijden?
Vanwaar die fixatie op die 2 minderheidsgroepen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit is duidelijk. Het zijn of Duitsers of Vlamingen geweest. Zoveel is zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |