Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Verraden de gelaatsuitdrukkingen bij Linda afgunst ?
Winter is dat niet veel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Wat moeten mensen in west-vlaanderen nu trouwens als ze een springkasteel willen
Bij zijn compagnon zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Wat moeten mensen in west-vlaanderen nu trouwens als ze een springkasteel willen
Als de andere bewoners ook de sleutel hadden gekocht en in de kluis hadden gekeken, hadden ze misschien nu ook wel meer gepakt. Dat is juist het mooie aan dit spel. Ze speelt het goed!quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.
Ontpopt Linda zich als een rupsje-nooit-genoeg?
Of als de keiharde speler.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.
Ontpopt Linda zich als een rupsje-nooit-genoeg?
Hij zal vast een fortuin aan die tanden hebben uitgeven dus ik snap hem welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Remi heeft wel wat met tandenpoetsen
Hij moet even lachen naar de cameraquote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zal vast een fortuin aan die tanden hebben uitgeven dus ik snap hem wel
Kast terug dichtquote:Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Is Remi nou aan het flossen met flosdraad van Milena![]()
NOMINASIE
Is gewoon bs wat hij zegt. BB geeft aan je speelt het spel alleen. Hij denkt dat hij de toon heeft gezet maar dat kan hij nooit weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt de mensen die voorzichzelf spelen moeten eruit. Die keaunu die zelf teveel heeft gepakt zegt ja er is door sommige teveel gepakt
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mocht officieel toch niet? Spullen van een ander gebruiken?
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lennie zal wat minder aan boelemie gaan doen, alles binnenhouden is een must voor haar nu![]()
[ afbeelding ]
Vindt ik nu alquote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Ik vermoed dat Jeffrey nog een heel irritante speler zal worden.
Vind hem nu al vervelend. Wil zijn gelijk hebben / opdringen aan de restquote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Zal worden?.. Ik vind hem nu al vrij irritant met al die politiek correcte zinnetjes van hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
flauw. Eetziektes zijn geen grapje.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lennie zal wat minder aan boelemie gaan doen, alles binnenhouden is een must voor haar nu![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ze heeft het zelf naar binnen gebracht,, breeduit het behang van de muren erover gejankt.. dat het geen grapje is ermee in een TV Show te gaan zitten voor Heel Nederland én Belgie ..quote:Op zondag 12 januari 2025 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
flauw. Eetziektes zijn geen grapje.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey kan wel interessant gaan worden. Wordt nu zo langzamerhand tijd voor wat meer dynamiek in de tent daar. Het is nog wat tam.
Die is teveel zichzelf aan het profileren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft het zelf naar binnen gebracht,, breeduit het behang van de muren erover gejankt.. dat het geen grapje is ermee in een TV Show te gaan zitten voor Heel Nederland én Belgie ..
Dat hij overdreven nukkig doetquote:
welnee, Ze is er 1 keer over begonnen, moest er toen om huilen en dat was het verder welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is teveel zichzelf aan het profileren.
Ze begon best leuk, maar ja BB is iets anders gestart dan Lennie kon vermoeden met haar "probleem" jammer danquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had ze een paar dagen geleden ook al.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:03 schreef marky het volgende:
De hormonen bij Lenni werken ze kan echt hangry worden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met Jeffrey's in RLS's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Veel te veel, smoezen, seinen naar anderen, oordelen over anderen terwijl hij het niet kan weten. En juist minder gekozen van kijk mij is goed zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |