Herkenbaarquote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer elsa te ontwijken op de streams maar het lukt me niet
Johquote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : het is een mentaal spelletje..
Ow er zijn bij mij al anderen die echt eerst mogenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Mooi Milena heer kledingkast, kan ze mooi zelf haar koffer inpakken vrijdag
Ik had even hoopquote:Op zondag 12 januari 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Op het moment dat ik denk, 'is dit het waard om mijn gezin te verlaen'... dat is het moment om naar huis te gaan.
Ze vindt dat nu nog niet trouwens.
18!quote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
Waren er vorig jaar 14 of 15 kandidaten?
Maar de twijfels zijn er alquote:Op zondag 12 januari 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Op het moment dat ik denk, 'is dit het waard om mijn gezin te verlaen'... dat is het moment om naar huis te gaan.
Misschien morgenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de verkeerdequote:Op zondag 12 januari 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil weten op wie ze nou kwaad zijn of teleurgesteld in zijn.
18quote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
Waren er vorig jaar 14 of 15 kandidaten?
Bij mij ookquote:Op zondag 12 januari 2025 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow er zijn bij mij al anderen die echt eerst mogen![]()
Maar zijn ze dan teleurgesteld in zichzelf of in de ander. Want ze hadden het zelf ook kunnen doen. Hoevaak moet bb nog zeggen dat je het spel voor jezelf speeltquote:Op zondag 12 januari 2025 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de verkeerde
Degene die meer hebben gepakt dan een ander zijn degene waarvan zij het niet hadden verwacht
(Lennie , Keanu , Linda )
Had ie eerder z'n mond open moeten doenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Niels is het er niet mee eens dat Milena haar kast heeft gekregen.
moet ie zijn mondje opentrekken in de groepquote:Op zondag 12 januari 2025 16:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan had Niels net zijn wafje open moeten trekkenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |