Okee, wat is er nou aan de hand?
Voor de vierde keer gaan 4 vriendinnen met elkaar op vakantie. De eerste 2 keer bleven we voor de gemoedsrust van onze ouders een beetje in de buurt (Texel en Blankenbergen). Toen hebben we op eigen houtje een camping gezocht en de ouders zorgden voor vervoer.
Toen wilde we wel eens naar een land met een wat hogere zongarantie. Maar aangezien we niet in bezit van een rijbewijs waren en niet de financiele middelen voor een vliegreis hadden werd het een GoGo-tours reisje.
Opzich niet heel vervelend, we hadden onze eigen tent en we hebben ons opzich wel goed vermaakt. Maar een aantal van ons vonden het feit dat je wel heel snel in de verleiding wordt gebracht met hun 'uitstapjes' mee te doen, ietsje minder. Al met al was het toch een geslaagde vakantie.
Dit jaar moet er weer een vakantie geregeld worden. Voorwaarden zijn: 1) camping (liefst een beetje een jongerencamping )
2) met bus of per trein bereikbaar
3) betaalbaar
4) zonnig
Maar hoe gaan we dat nou aanpakken? GoGo tours had niet echt leuke dingen in het assortiment en ik weet even geen andere jongere organisaties? Zelf regelen is natuurlijk ook een optie, maar hoe vind je leuke jongerencampings? En hoe doe je dat met vervoer?
Gaarne dus deze 4 lieve meisjes op weg te helpen met nuttige tips (hoe te handelen/reisorganisaties/enz. enz.)
(We vinden het wel leuk als er wat te beleven is, maar we zijn niet van die bier!bier!bier!seks!bier!bier!bier! typjes)
quote:Flauw hoor...
Op donderdag 20 februari 2003 13:39 schreef Keroppi het volgende:
(We vinden het wel leuk als er wat te beleven is, maar we zijn niet van die bier!bier!bier!seks!bier!bier!bier! typjes)
verder is rimini een heel leuk idee voor een vakantie. Niet zo " friet van piet" en toch gezellig
quote:Daar ben ik ooit met mijn ouders geweest, is het een beetje leuk kwa uitgaan (ligt toch aan het Balatonmeer he?)
Op donderdag 20 februari 2003 13:43 schreef DJ_Robbie het volgende:
Hongerije Siofok!!!
quote:Inderdaad ja. Wat valt er dan voor ons (mannen) te halen?
Op donderdag 20 februari 2003 13:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Flauw hoor...
serieus: Als jullie niet een veel stappen/zuipen vakantie in Loret of Salou (Spanje) ofzo willen moet je misschien eens kijken naar een wat meer doe-vakantie in de Ardennen ofzo. beetje ab-zeilen, kano'en, wildwatervaren e.d.
Misschien een idee? Gogotours is meestal toch wel een van de goedkopere hoor dus verwacht geen koopjes. Vakantie is en blijft duur
quote:Ja vriend van mij is er vorige jaar geweest, echt heeel gezellig, veel nederlanders ook
Op donderdag 20 februari 2003 13:44 schreef Keroppi het volgende:[..]
Daar ben ik ooit met mijn ouders geweest, is het een beetje leuk kwa uitgaan (ligt toch aan het Balatonmeer he?)
quote:helemaal niet???? Ook niet een klein beetje
Tot die tijd, gewoon in NL blijven..
quote:en als je niet in de grote steden bent is het spotgoedkoop.
Op donderdag 20 februari 2003 13:47 schreef Roellio het volgende:
Tsjechie is ook een mooi land.
quote:Nou wel gaan echt best wel eens wat drinken, maar ik denk niet dat onze vriendjes het zo'n geslaagd plan vinden wanneer we jongens gaan belagen
Op donderdag 20 februari 2003 13:46 schreef B03S het volgende:[..]
helemaal niet???? Ook niet een klein beetje
![]()
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:54 schreef Tijn het volgende:
Gewoon naar Spanje, kost geen moer!En je hoeft er niet de hele dag jezelf vol te tanken. Er zijn namelijk ook internetcafé's
quote:hoezo niet, een beetje vrijheid mag toch wel
Op donderdag 20 februari 2003 13:58 schreef Keroppi het volgende:[..]
Nou wel gaan echt best wel eens wat drinken, maar ik denk niet dat onze vriendjes het zo'n geslaagd plan vinden wanneer we jongens gaan belagen
quote:Er is een centraal waar-moet-ik-heen-op-vakantie-topic.
Ik heb geen idee of er een centraal topic bestaat voor vragen/'problemen' zoals deze, mocht dat zo zijn dan mogen de charmante bewaaksters van dit forum dit berichtje daar gerust naartoe verplaatsen
quote:Deze charmante bewaakster (ahum) heeft jouw berichtje verplaatst naar dit topic: Het grote "waar moet ik heen?!" topic
Ik heb geen idee of er een centraal topic bestaat voor vragen/'problemen' zoals deze, mocht dat zo zijn dan mogen de charmante bewaaksters van dit forum dit berichtje daar gerust naartoe verplaatsen
We krijgen toch wel een echt kikkertje reisverslag he?
quote:Blablabla, jongen ik heb uit ervaring mogen meemaken hoe de meesten over hun relatie denken wanneer ze op vakantie zijn (huh? een vriendin thuis? nee hoor schat), maar helaas ik ga de wereld verbeteren.
Op dinsdag 11 maart 2003 02:57 schreef Kamphuys het volgende:
18 jaar en dan al truttig lopen zeuren over vriendjes als je op vakantie gaat. Dames dames dames toch... jullie hebben duidelijk geen kaas gegeten van hoe het werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |