O, de regels waar je als optie ontheffing voor kan kopen bij sommige Duitse automerken (denken de bestuurders daarvan).quote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Richting aangeven
Voorrang geven. Etc
is ook wel gezellig, maar nu had ik disco kerstboomquote:Op zondag 12 januari 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb elke avond wel waxinelichtjes aan.In de zomer vaak ook nog wel. Ik vind kaarslicht zo gezellig.
Tegenwoordig zijn het meer de downies in Chinese elektrische leasebakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, de regels waar je als optie ontheffing voor kan kopen bij sommige Duitse automerken (denken de bestuurders daarvan).
Hoort bij je opvoeding.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
nooit echt nodig gehad nu ook eigenlijk niet
Wie heb ik aan de lijn?quote:
Moet je ook niet doen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
boetes van 150 euro als je tien km per uur te hard rijd
Ja van boetes van 15 cent leer je niet veel hequote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
boetes van 150 euro als je tien km per uur te hard rijd
mja tis gerwoon kut en er stasan overal files raak er gestressd vanquote:Op zondag 12 januari 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van boetes van 15 cent leer je niet veel he
Gewoon aan de snelheden houden als je de boetes niet kunt betalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja tis gerwoon kut en er stasan overal files raak er gestressd van
wat is dit nou weer voor opmerkingquote:Op zondag 12 januari 2025 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je wat van je leven wil maken gaat dat niet op een stepje met zijwieltjes.
Ook leukquote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook wel gezellig, maar nu had ik disco kerstboom
gaat het niet om ik fiets lieverquote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan de snelheden houden als je de boetes niet kunt betalen.
amsterdam is anarchie op de fietsquote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel netjes je hand uitsteken en met de juiste belichting rijden hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |