Lopendquote:Op zondag 12 januari 2025 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar van station naar dat hotelletje dan? En hoe ga je dan naar een grotere stad ‘s avonds voor vertier?
Hoe ga je dagelijks naar de plekken die je wil zien?
Naar een grotere stad wil je toch niet met de auto daarheen. Dan betaal je je blauw aan parkeergeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar van station naar dat hotelletje dan? En hoe ga je dan naar een grotere stad ‘s avonds voor vertier?
Hoe ga je dagelijks naar de plekken die je wil zien?
Tegen de tijd dat je hier bent is het al op hoorquote:
Ik ga overal heen met de auto. Ik houd van autorijden en het geeft me vrijheid.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar een grotere stad wil je toch niet met de auto daarheen. Dan betaal je je blauw aan parkeergeld.
U komt zeker uit Zeeland?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar een grotere stad wil je toch niet met de auto daarheen. Dan betaal je je blauw aan parkeergeld.
Flauwquote:Op zondag 12 januari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent is het al op hoor
Akkoord.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
Omdat het weekend mij wel goed bevalt plak ik er nog even een dagje aan vast jongens.
Je bent op een onrustige manier op de vlucht voor jezelf maar je zult thuis in je blootje voor de spiegel bij tl-licht moeten gaan staan om jezelf te vinden en van jezelf te leren houden.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, echt een goeie grill schotel opEn het was maar goed dat ik daar vandaag was, al was het maar om te vragen of ze morgen ook gewoon open zijn, want dat zijn ze dus niet. Anders had ik morgen DAAR WEER voor een dichte deur gestaan.
Maar goed: Restaurant 1 is dus nog een week dicht wat helemaal nergens staat. Niet op hun site, niet op een bordje op de deur, nergens.
Grillturk is morgen ook dicht en van Gele Vloed wisten we dat al. Dus dat wordt morgen een maaltijdsalade van de Edeka met taaie oliebollen van gisteren.
Sta eigenlijk op het punt om (morgen, als het sowieso pas weer kan) te gaan melden dat ik wat eerder naar huis ga. Echt wat doe ik hier man.
Betalen voor parkerenquote:
In januari in Duitse dorpen is helemaal niks te doen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, echt een goeie grill schotel opEn het was maar goed dat ik daar vandaag was, al was het maar om te vragen of ze morgen ook gewoon open zijn, want dat zijn ze dus niet. Anders had ik morgen DAAR WEER voor een dichte deur gestaan.
Maar goed: Restaurant 1 is dus nog een week dicht wat helemaal nergens staat. Niet op hun site, niet op een bordje op de deur, nergens.
Grillturk is morgen ook dicht en van Gele Vloed wisten we dat al. Dus dat wordt morgen een maaltijdsalade van de Edeka met taaie oliebollen van gisteren.
Sta eigenlijk op het punt om (morgen, als het sowieso pas weer kan) te gaan melden dat ik wat eerder naar huis ga. Echt wat doe ik hier man.
Op vakantie een keer gehad. Waren 's middags bij een restaurant geweest om daar te reserveren voor de avond. Komen wij daar om de afgesproken tijd aan, zijn ze dicht vanwege ziekte van de kok. Dus konden we op zoek naar een ander restaurant.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke regeltjes doel je op?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee het plezier in autorijden is mij wel ontnomen met al die regeltjes
Hier aan de goede kant in nep-brabant hoef je ook niet te betalen voor parkerenquote:
Jij hebt helemaal geen auto en waarschijnlijk ook geen rijbewijs.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee het plezier in autorijden is mij wel ontnomen met al die regeltjes
Richting aangevenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke regeltjes doel je op?
boetes van 150 euro als je tien km per uur te hard rijdquote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke regeltjes doel je op?
ik heb een aut0 en rijbewijs pikkiequote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen auto en waarschijnlijk ook geen rijbewijs.
oh dat heb ik ook gehad op de Lofoten ja. Konden we gelukkig huur-mountainbikes mee krijgen (gratis) want het volgende restaurant was 7 km verderop. Ja de auto stond nog in Trondheim toen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vakantie een keer gehad. Waren 's middags bij een restaurant geweest om daar te reserveren voor de avond. Komen wij daar om de afgesproken tijd aan, zijn ze dicht vanwege ziekte van de kok. Dus konden we op zoek naar een ander restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |