Ik zit me te ergeren aan dat gegil op de tribune(s)quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Zorro het volgende:
Maar met alle macht proberen om te zorgen dat we het vrouwenvoetbal serieus nemen
Je bent een positief ingesteld persoon zie ik.quote:
Janssen was in de gloriejaren 2017-2019 al een van de zwakste schakels.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:03 schreef matspontius het volgende:
Geweldige verdediger die Jansen - zit 2x volledig mis bij die goals en die Kop pakt geen enkele bal 🤮🤮
Het is vrouwenvoetbal……. Allemaal niks waard.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:03 schreef matspontius het volgende:
Geweldige verdediger die Jansen - zit 2x volledig mis bij die goals en die Kop pakt geen enkele bal 🤮🤮
Klinkt soms wel als een massaslachting inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit me te ergeren aan dat gegil op de tribune(s)
Waarom wordt die nog opgesteld? Maakt elke wedstrijd fouten - totaal ongeschikt. Waarom niet met energieke elftal dat tegen Frankrijk speelde? Snap jij het, snap ik het.....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Janssen was in de gloriejaren 2017-2019 al een van de zwakste schakels.
Volgens Google niet. Die Rijsbergen bij Oranje is echter wel familie van Wim Rijsbergenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is die Ierse keepster Brosnan familie van?
Wim was bij leven al een dooie lul.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens Google niet. Die Rijsbergen bij Oranje is echter wel familie van Wim Rijsbergen
Ai, dat is pijnlijk. Gelukkig was de condoleancekaart de deur nog niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |