Die playoffs moeten eigenlijk wel te doen zijn. Dacht eerst tegen een land uit pot C en daarna tegen pot B. Maja, dan moet je wel 2e worden in je groep (groep winnen wordt lastig met Frankrijk erbij) maar met het spel van gister wordt dat al lastig zat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:43 schreef borisz het volgende:
Wil je geen gedoe hebben moet je nu gewoon de groep winnen. Direct naar het WK.
Anders wordt het een dubbele playoff in de nacompetitie.
Mwah dat team op de Spelen deed het wel goed hoor, defensief karig maar Miedema was op stoom. Je had van de USA ook gewoon moeten winnen, daar was je zoveel beterquote:
Ik bedoelde ook '21 na de Spelenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat team op de Spelen deed het wel goed hoor, defensief karig maar Miedema was op stoom. Je had van de USA ook gewoon moeten winnen, daar was je zoveel beter
Andries hoort Andries graag praten.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wel raar dat de vorige bondscoach als analist bij de NOS zat. Toch wel not done om dat te doen. Ik zie het Koeman of van Gaal niet zo gauw doen
Vond de huidige bondscoach ook, las ik ergens.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wel raar dat de vorige bondscoach als analist bij de NOS zat. Toch wel not done om dat te doen. Ik zie het Koeman of van Gaal niet zo gauw doen
De NOS moet daar toch ook gewoon van wegblijven?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Vond de huidige bondscoach ook, las ik ergens.
Overigens heeft van Gaal dat toch ook gedaan? Of was dat alleen voor hij bondscoach was..
Voor 21.00 kan ik het nog aan mezelf verkopenquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:40 schreef GertKuyt het volgende:
Enkel mensen die voetbal haten kijken nu naar NPO3 ipv Ziggy Sport.
Present.
Wel keurig gewonnen.quote:
Mooien jinxquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stop er maar gewoon mee, dit worden weer twee afstraffingen @borisz @RedWhiteArmy1983
Ik keek beiden tegelijk, hoe controversieel was dat.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:40 schreef GertKuyt het volgende:
Enkel mensen die voetbal haten kijken nu naar NPO3 ipv Ziggy Sport.
Present.
Janssen is toch ook armoede, daar had al lang doorgeselecteerd moeten zijn. Die was in 2019 al een van de zwaksten.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Blijf die jonkies achterin maar het vertrouwen geven. Die zullen ook fouten maken, maar Dominique Janssen is nu ook niet bepaald het toonbeeld van stabiliteit geweest de afgelopen jaren en die zit al in de winter van haar carriere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |