abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:24:55 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_216345089
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus wil je de absolute hoofdprijzen gaan betalen voor spelers die waarschijnlijk gewoon hetzelfde niveau hebben als een Dams? Stewart was vrij duidelijk: de lijstjes zijn er, maar we halen alleen spelers die a) goed genoeg zijn en b) voor een prijs die voor PSV financieel gezien te bilijken is.

Ik ben heel benieuwd welke spelers jij zo uit je mouw schudt die aantoonbaar beter zijn dan Dams of Mauro en die akkoord gaan met een positie op de bank op het moment dat Dest weer fit is?
Waarom zou je akkoord moeten gaan met een plek op de bank? Dest is best een leuke back maar ook geen buitencategorie + hij komt terug van een zware blessure wie zegt dat hij uberhaupt terug komt op niveau
pi_216345106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Waarom zou je akkoord moeten gaan met een plek op de bank? Dest is best een leuke back maar ook geen buitencategorie + hij komt terug van een zware blessure wie zegt dat hij uberhaupt terug komt op niveau
Dest in goede vorm was -voor Nederlandse begrippen- absolute buitencategorie.
pi_216345111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Nou wordt ie mooi, daar hebben we Earnie en de scouts toch voor?
Die hebben aangegeven dat de personen die op het lijstje staan niet haalbaar zijn voor gezonde prijzen. Zonder Dest had je er echt wel eentje gehaald, maar de situatie met Dest brengt wel even een goeie moeilijkheidsgraad met zich mee.
Dit, dus.
pi_216345123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dest was wel degelijk buitencategorie :D
Dit, dus.
pi_216345249
Het bleef niet bij hopen :D
pi_216345359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
We gaan het zien, maar dit is inmiddels een vrij lange periode aan het worden waarin PSV er daadwerkelijk niets van lijkt te kunnen. Tuurlijk kunnen die gasten nog net zo goed voetballen als 2 maanden terug, maar met de blessures en het toch, neem ik aan, ook mentale aspect bij enkele spelers (Benitez, Boscagli, Veerman, Bakayoko bijv.) moet ik het nog maar zien allemaal.
Tegen Excelsior had je nooit met een b team moeten beginnen. Dat vond ik nou wel een fout van Bosz.

Gelijk tegen AZ kan gewoon. Die spelen vaak prima voetbal.

Twee echte ketsers: Heerenveen en Zwolle. Nou, het is wat.
pi_216345383
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:35 schreef PSVCL het volgende:
Dinsdag revancheren
Spelen ze dan alweer tegen PEC, jeetje
pi_216345459
Sfeer hiet gaat meteen op niveau Feyenoord-topic over na nederlaag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:54:58 #259
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216345782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Die hebben aangegeven dat de personen die op het lijstje staan niet haalbaar zijn voor gezonde prijzen. Zonder Dest had je er echt wel eentje gehaald, maar de situatie met Dest brengt wel even een goeie moeilijkheidsgraad met zich mee.
Tegen de tijd dat Dest weer echt mee doet is het seizoen bijna voorbij, goed verhaal, jaartje CL weggeflikkerd omdat Dest erna terug komt. (Al kan het altijd nog goed komen met nog 2 wedstrijden te gaan, maar in de huidige vorm...)

Ik heb geen netwerk. Daar schijnen we we Earnie en co voor te hebben, al vraag je je wel eens af of dat waar is, dus ik heb geen namen voor je. Maar als je niet beter bent dan Dams moet je misschien maar stoppen met voetballen. Mauro is een leuk dravertje, maar ook vaak genoeg niet goed genoeg.

Uiteindelijk, vind ik, hadden Earnie en Brands een Perisic constructie moeten doen. Iemand een jaar huren of transfervrij binnenhalen, en het hoeft echt geen niveautje Perisic te zijn overigens, dan kun je Dest in alle rust laten terug komen op niveau, want die moet er ook dalijk vanaf zo wat minuut 1 alweer staan. De rechtsback positie is gewoon matig opgelost, ik had ook meer van Karsdorp verwacht, maar het was enigszins te verwachten gezien zijn blessures en speeltijd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_216346150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat Dest weer echt mee doet is het seizoen bijna voorbij, goed verhaal, jaartje CL weggeflikkerd omdat Dest erna terug komt. (Al kan het altijd nog goed komen met nog 2 wedstrijden te gaan, maar in de huidige vorm...)

Ik heb geen netwerk. Daar schijnen we we Earnie en co voor te hebben, al vraag je je wel eens af of dat waar is, dus ik heb geen namen voor je. Maar als je niet beter bent dan Dams moet je misschien maar stoppen met voetballen. Mauro is een leuk dravertje, maar ook vaak genoeg niet goed genoeg.

Uiteindelijk, vind ik, hadden Earnie en Brands een Perisic constructie moeten doen. Iemand een jaar huren of transfervrij binnenhalen, en het hoeft echt geen niveautje Perisic te zijn overigens, dan kun je Dest in alle rust laten terug komen op niveau, want die moet er ook dalijk vanaf zo wat minuut 1 alweer staan. De rechtsback positie is gewoon matig opgelost, ik had ook meer van Karsdorp verwacht, maar het was enigszins te verwachten gezien zijn blessures en speeltijd.
Ja, die iemand was er dus niet. Dat hebben ze heel duidelijk aangegeven. En bij de RvC is er ook een duidelijk beleid aangegeven: geen absolute topprijzen meer voor spelers zoals Bruma en Baumgartl. En voor die gozer van Gladbach hebben ze gewoon 15 miljoen exclusief bonussen geboden. Dan probeer je ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.

Het is heel makkelijk om te doen alsof zo eventjes een paar backs konden halen die er meteen staan, CL-waardig, kampioenselftal-waardig, geen bizar prijskaartje en bereid om misschien zelfs wel hetzelfde seizoen nog te moeten overgaan op een reserverol.

Onderaan de streep is het gewoon gezond beleid voor de lange termijn, en kun je alsnog balen van een Ledezma. Schijnbaar kunnen we niet elk jaar een Willems opleiden.
Dit, dus.
pi_216346221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tegen Excelsior had je nooit met een b team moeten beginnen. Dat vond ik nou wel een fout van Bosz.

Gelijk tegen AZ kan gewoon. Die spelen vaak prima voetbal.

Twee echte ketsers: Heerenveen en Zwolle. Nou, het is wat.
B-team tegen Excelsior viel toch ook nog wel mee?
pi_216346251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Obispo en drommel. Dodelijke combinatie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216346263
quote:

[..]
Joh, ik word al helemaal gestoord van de ‘bekerdoelman’. Gewoon de beste 11 de wei in. Neem die dennenappel gewoon serieus.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:17:24 #264
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216346321
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, die iemand was er dus niet. Dat hebben ze heel duidelijk aangegeven. En bij de RvC is er ook een duidelijk beleid aangegeven: geen absolute topprijzen meer voor spelers zoals Bruma en Baumgartl. En voor die gozer van Gladbach hebben ze gewoon 15 miljoen exclusief bonussen geboden. Dan probeer je ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.

Het is heel makkelijk om te doen alsof zo eventjes een paar backs konden halen die er meteen staan, CL-waardig, kampioenselftal-waardig, geen bizar prijskaartje en bereid om misschien zelfs wel hetzelfde seizoen nog te moeten overgaan op een reserverol.

Onderaan de streep is het gewoon gezond beleid voor de lange termijn, en kun je alsnog balen van een Ledezma. Schijnbaar kunnen we niet elk jaar een Willems opleiden.
Dat konden we toen ook al niet, want die kwam van Sparta :P

Ik verwacht gewoon beter van een club als PSV, Itakura was ook goedkoper op te halen tot een bepaalde datum, maar die hadden ze ook al gemist omdat ze 2 maanden met Sepp van den Berg bezig zijn geweest.

Uiteindelijk moeten we het hier mee doen, en ik hoop van harte dat Bosz en co dit heel snel weer op de rit gaan krijgen.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:18:19 #265
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216346354
quote:

[..]
Sowieso zitten we hier al maanden te zeggen hoe sterk onze bank is. Dan moet je een KKD club dus nog altijd helemaal weg vagen.
pi_216346401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Spelen ze dan alweer tegen PEC, jeetje
In de CL kunnen onze divas zich wel opladen , let maar op.
Daarna NAC kapot maken in eigen huis en alles ziet er weer anders uit.

Een dipje na 1.5 jaar toplevel voetbal is normaal. Nergens voor nodig om in ¨paniek¨ te raken.
pi_216346509
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
... Nergens voor nodig om in ¨paniek¨ te raken.
Blijven hopen.
pi_216346557
Geen man overboord natuurlijk, maar dit was wel alle schaamte voorbij. Terecht verloren.

Misschien, heel misschien, is het geen goed idee om met 2 jeugdspelers op de back te spelen?
pi_216346591
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Blijven hopen.
Dat kunnen we natuurlijk net zo goed tegen jullie zeggen.
pi_216346654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef Solispolar het volgende:
Geen man overboord natuurlijk, maar dit was wel alle schaamte voorbij. Terecht verloren.

Misschien, heel misschien, is het geen goed idee om met 2 jeugdspelers op de back te spelen?
Qua backs heb je dan toch alleen Karsdorp als alternatief? (en geen idee hoe fit die is momenteel)
pi_216346692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Blijven hopen.
Kwaliteit zat om het weer om te keren. ¨we¨ ebben geen amateurs als brobbey, taylor, en andere troep rondlopen. dan had ik het ook opgegeven
pi_216346916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Qua backs heb je dan toch alleen Karsdorp als alternatief? (en geen idee hoe fit die is momenteel)
Inderdaad. Ik bedoel dit ook meer richting het aankoopbeleid van PSV. Nu weer een buitenspeler erbij.. allemaal prima; maar wanneer gaan we nu eens serieuze versterkingen voor de verdediging zien? Dan wordt er voor een paar knaken weer zo'n jongen van 19 jaar uit Denemarken gehaald.
pi_216347011
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik verwacht gewoon beter van een club als PSV, Itakura was ook goedkoper op te halen tot een bepaalde datum
Volgens mij waren ze juist heel erg stellig met de vaste prijs van 20 miljoen. PSV was voor het laatste bod al 2 keer bij ze langs geweest.
Dit, dus.
pi_216347012
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat kunnen we natuurlijk net zo goed tegen jullie zeggen.
Oh dat zeiden ze al tegen mij. En opnieuw verloor Bosz. Ik kom slechts een beetje plagen nu.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:54:40 #275
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216347146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Volgens mij waren ze juist heel erg stellig met de vaste prijs van 20 miljoen. PSV was voor het laatste bod al 2 keer bij ze langs geweest.
T/m 30 juni had die een clausule van 15 miljoen in zijn contract, aldus de geruchtenmolen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')