Het feit dat wij gewoon een hele matige defensie hebben heeft niks te maken met dat het even niet loopt. Dat is gewoon al heel lang zo. Zolang het voorin en op het middenveld maar goed gaat valt dat niet zo op en verbloemen de uitslagen veel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Het loopt soms even niet. En dat kan ook zo weer terugkomen.
Ik vermoed dat jij wel meer mist als het om voetbal gaat, maar als je tussen de regels doorleest dan zie je dat ik gewoon zeg dat een coach zo goed is als zijn elftal speelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij eerst een toptrainer ja?
Dat zal ik gemist hebben.
Een trainer is meer dan z'n opstelling.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij wel meer mist als het om voetbal gaat, maar als je tussen de regels doorleest dan zie je dat ik gewoon zeg dat een coach zo goed is als zijn elftal speelt.
Het is niet alsof hij 10 minuten voor tijd de doelman vervangt voor een doelman die het al een tijdje kwijt is. Opstelling was logisch.
Het lag alleen niet aan de verdediging vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het feit dat wij gewoon een hele matige defensie hebben heeft niks te maken met dat het even niet loopt. Dat is gewoon al heel lang zo. Zolang het voorin en op het middenveld maar goed gaat valt dat niet zo op en verbloemen de uitslagen veel.
Gaat het wat minder voorin dan kan je het echter vergeten dat onze verdediging er ons doorheen gaat slepen. En dat is ook niet zo gek omdat de verdediging al jaaaaren de sluitpost van de begroting is.
Nee, het tempo is te laag.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een trainer is meer dan z'n opstelling.
Kijk hoeveel kansen je weggeeft. Het staat gewoon niet goed.
Hopelijk komt dat dan net zo goed als je opmerking bij rust dat PSV nog wel zou winnen vandaagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blijven hopen. Einde seizoen is PSV gewoon kampioen hoor.
We zullen het zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blijven hopen. Einde seizoen is PSV gewoon kampioen hoor.
Ik snap dat je als Ajacied nu wat hoop krijgt, maar jullie hebben veel te veel punten t.o.v. het spel en wedstrijdverloop. De ervaring leert dat dat nooit lang duurt.quote:
Ach natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat dan net zo goed als je opmerking bij rust dat PSV nog wel zou winnen vandaag
Sowieso is het gestuntel voorin en op het middenveld Peter wel enigzins aan te rekenen imo. Dat hele goede met Luuk en Pepi, Bakayoko die er geen pepernoot van bakt en waar het inmiddels vrij duidelijk is dat een bijna bejaarde Perisic de voorkeur geniet waardoor Baka (terwijl het haast niet kon) nog slechter is geworden, Veerman/Saibari gewissel, Til die constant roulatiespeler is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het feit dat wij gewoon een hele matige defensie hebben heeft niks te maken met dat het even niet loopt. Dat is gewoon al heel lang zo. Zolang het voorin en op het middenveld maar goed gaat valt dat niet zo op en verbloemen de uitslagen veel.
Gaat het wat minder voorin dan kan je het echter vergeten dat onze verdediging er ons doorheen gaat slepen. En dat is ook niet zo gek omdat de verdediging al jaaaaren de sluitpost van de begroting is.
Het kansen weggeven komt ook vooral door het gestuntel van de backs, en daar heeft PSV niet in geinvesteerd omdat Dest terugkomt en Karsdorp als 'buitenkans' is gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een trainer is meer dan z'n opstelling.
Kijk hoeveel kansen je weggeeft. Het staat gewoon niet goed.
Leuk en aardig, maar die staan morgen op 1 punt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel.
Niet in het minst omdat je naaste belager Ajax is. Nou, dat lijkt al nergens op als ze winnen.
Ja, wellicht omdat ik nooit had gedacht dat we nog beetje in de buurt zouden komen. Maar snap jullie ook wel dat je niet onder de indruk bent van de concurrentie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik snap dat je als Ajacied nu wat hoop krijgt, maar jullie hebben veel te veel punten t.o.v. het spel en wedstrijdverloop. De ervaring leert dat dat nooit lang duurt.
Er is geen wedstrijd waarvan je vooraf al zeker kan zijn dat Ajax die gaat winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar die staan morgen op 1 punt.
Er is niet veel meer gezegd dan dat er geen spelers gehaald moesten worden voor exorbitante prijzen. PSV heeft wel degelijk geprobeerd om bijvoorbeeld die jongen van Roma te halen, maar niet gelukt. Dan kun je weer in oude patronen zoals Bruma en Baumgartl vallen, maar liever niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De verdediging is lachwekkend, ik zeg al maanden dat de portomonnee getrokken had moeten worden voor 2 fatsoenlijke backs, maar de meerderheid hier was maar wat blij met wat Earnie gekookt heeft, en vooral blij dat PSV niet aan 'kapitaalvernietiging' deed. Zie hier het resultaat, 0 dreiging en vooral Ledezma zit 10x per wedstrijd in de blender.
Eerst zelf maar eens 3 van de volgende 5 zien te winnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is geen wedstrijd waarvan je vooraf al zeker kan zijn dat Ajax die gaat winnen.
Maar goed, het kan. Voor hetzelfde geld staat Ajax over 5 speelrondes gewoon weer 10 punten achter.
Nice, de verdediging is al jaren het zorgenkindje, en het schaduwlijstje bestaat uit 1 naam die niet aan bak komt bij Roma.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is niet veel meer gezegd dan dat er geen spelers gehaald moesten worden voor exorbitante prijzen. PSV heeft wel degelijk geprobeerd om bijvoorbeeld die jongen van Roma te halen, maar niet gelukt. Dan kun je weer in oude patronen zoals Bruma en Baumgartl vallen, maar liever niet.
Nee, het waren er wel meer natuurlijk. Vandaar dat Karsdorp is aangetrokken. Wat ben je je nou als een klein kind aan het gedragen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nice, de verdediging is al jaren het zorgenkindje, en het schaduwlijstje bestaat uit 1 naam die niet aan bak komt bij Roma.
Joh, eerst CL en dan zien we wel verder. Maar goed, ik gun alle Feyenoorders en Ajacieden de droom dat PSV er heel magisch niets meer van kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerst zelf maar eens 3 van de volgende 5 zien te winnen
Op de laatste dag van de periode, ook nog eens niet fit, waardoor hij een behoorlijk aantal wedstrijden ging missen. Bovendien speelt Karsdorp rechtsback en niet linksback zoals Zalewski.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, het waren er wel meer natuurlijk. Vandaar dat Karsdorp is aangetrokken. Wat ben je je nou als een klein kind aan het gedragen?
We gaan het zien, maar dit is inmiddels een vrij lange periode aan het worden waarin PSV er daadwerkelijk niets van lijkt te kunnen. Tuurlijk kunnen die gasten nog net zo goed voetballen als 2 maanden terug, maar met de blessures en het toch, neem ik aan, ook mentale aspect bij enkele spelers (Benitez, Boscagli, Veerman, Bakayoko bijv.) moet ik het nog maar zien allemaal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, eerst CL en dan zien we wel verder. Maar goed, ik gun alle Feyenoorders en Ajacieden de droom dat PSV er heel magisch niets meer van kan.
Zal een harde wake up call worden. Wellicht morgen alweer.
dat zegt ook genoeg over psv.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, wellicht omdat ik nooit had gedacht dat we nog beetje in de buurt zouden komen.
Dus wil je de absolute hoofdprijzen gaan betalen voor spelers die waarschijnlijk gewoon hetzelfde niveau hebben als een Dams? Stewart was vrij duidelijk: de lijstjes zijn er, maar we halen alleen spelers die a) goed genoeg zijn en b) voor een prijs die voor PSV financieel gezien te bilijken is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op de laatste dag van de periode, ook nog eens niet fit, waardoor hij een behoorlijk aantal wedstrijden ging missen. Bovendien speelt Karsdorp rechtsback en niet linksback zoals Zalewski.
Tot aan de blessure van Dest leek het er heel erg op dat Dest niet meer bij ons zou spelen dit jaar, dan vind ik het persoonlijk heel erg matig dat je met Dams aan komt zetten. Daarboven op heb je het, toegegeven verrassende,vertrek van Teze wat ze blijkbaar niet op konden vangen tot een niet fitte Karsdorp op de allerlaatste dag beschikbaar was. Jij bent er wel content mee dat dit het niveau is waarmee je de CL in bent gegaan, het leek genoeg voor de Eredivisie, maar zelfs dat kan inmiddels het raam uit omdat het voorin en op het middenveld ook voor geen meter loopt en je intens zwakke verdediging nog meer voor lul staat.
Nou wordt ie mooi, daar hebben we Earnie en de scouts toch voor?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus wil je de absolute hoofdprijzen gaan betalen voor spelers die waarschijnlijk gewoon hetzelfde niveau hebben als een Dams? Stewart was vrij duidelijk: de lijstjes zijn er, maar we halen alleen spelers die a) goed genoeg zijn en b) voor een prijs die voor PSV financieel gezien te bilijken is.
Ik ben heel benieuwd welke spelers jij zo uit je mouw schudt die aantoonbaar beter zijn dan Dams of Mauro en die akkoord gaan met een positie op de bank op het moment dat Dest weer fit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |