Al thuis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef Chandler het volgende:
Pover, ben ik niet thuis, anders had ik even een foto van m'n collectie kunnen posten... nu hopen dat ik het onthoudt als ik weer thuis ben!
Collectie van wat?!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef Chandler het volgende:
Pover, ben ik niet thuis, anders had ik even een foto van m'n collectie kunnen posten... nu hopen dat ik het onthoudt als ik weer thuis ben!
Nee, woensdag avond laat pas weer!quote:
'Vieze' spelletjes!quote:
Goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee, woensdag avond laat pas weer!
[..]
'Vieze' spelletjes!
Of cumswappen iddquote:
Klopt. Met louter jou erin zit elke jacuzzi bommetjevol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef Viesdik het volgende:
soort twister in een yacuzzi met een meerderjarige lenige vrouw
Maar dat zal er niet van komen, wat ik ben viesdik
Die heb ik ook, in meerdere varianten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef Marsenal het volgende:
Mijn (toekomstige) mokkel en ik, we hebben van die dobbelstenen, en die gooi ik dan, en dan staat er bijvoorbeeld 'lik' en 'tepels' en dan lik ik haar tepels. Godverdomme wat een geweldig spel is dat toch.
Ik had ooit een huisgenote en die deed er voor het neuken eerst twee ijsklontjes in en daar gingen zij en haar vriend heel goed op samen. Ik vond het echt briljant, dat idee van ijskoud smeltwater in combinatie met stomende seks. Maar goed, met dobbelstenen ligt dat wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef Marsenal het volgende:
Mijn (toekomstige) mokkel en ik, we hebben van die dobbelstenen, en die gooi ik dan, en dan staat er bijvoorbeeld 'lik' en 'tepels' en dan lik ik haar tepels. Godverdomme wat een geweldig spel is dat toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Alabama Hot PocketGodverrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |