Van station Rotterdam Noord naar de kookwinkel geeft Google het gewoon als kortste wandelroute aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Soetendaalsekade kade is wel een levendig punt waar veel verkeer is. Zitten ook wat tentjes, autogarage etc. en lopen veel mensen met honden langs de kade.
Ook de omweg valt wel mee toch.
Dan heeft ze gekozen om door de wijk te lopen ipv langs de buitenkant via Zwart Jan/Bergweg of via Zwaanshals.
Laatste kan trouwens alsnog want dan kom je ook uit op de Soetendaalsekade.
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
Als ik me niet vergis is dit bij de Gordelweg.
[ afbeelding ]
Klopt hier woont me dochterquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gordelweg loopt evenwijdig aan de snelweg. Dit waar ze hier bezig zijn is vanuit de fotograaf gezien iets voor de Gordelweg.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een behoorlijk stuk vanaf de Soetendaalseweg..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.
2e foto is ook Bergselaan, het pleintje waar de Sint Agathastraat op uitkomt. Achter die stationcar ligt het perkje waar ze op foto 1 in staan.
Ik denk wel dat je het redelijk efficient kan aanpakken. 14:14 was ze bij die Soetendaalseweg. Dus dan schat je in hoe lang ze er over doet om die weg uit te lopen en dan check je daar aan het eind van die weg weer een deurcamera die je kunt vinden en vraag je of je daar op 14:14 + looptijd even mag kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
Je zou zeggen dat er genoeg camera's daar in de buurt zijn dat ze snel meer beelden weten te vinden. Niet zo mooi dat De Rotte stroomt langs die kade. Dat lijkt mij wel een diep stuk water.
Misschien was het Gouda Goverwelle?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik had net een overstap op Gouda en genoeg tijd om het hele perron van het ene naar het andere eind af te lopen, maar dit zijn de bankjes op station Gouda:
[ afbeelding ]
Ik heb geen enkel houten bankje gezien zoals op de foto waar ze een broodje zit te eten, niet op het perron van spoor 3, niet op het perron van spoor 8, waar de sprinter naar Rotterdam Noord vertrekt.
Ik geloof niet zo dat ze zichzelf iets aan zou willen doen eigenlijk. Als ze dat had gewild,dan had ze de trein op een andere manier gepakt en had ze niet ingestapt, maar ervoor gestapt.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef littlemindy het volgende:
Zou het kunnen dat ze bij kruising Gordelweg rechtdoor heeft willen gaan (via Soetendaalsebocht)?
Dus helemaal niet op weg was naar station Noord, maar lopend naar huis.
Ik ken het daar niet, maar dat lijkt me wel een stuk wat stiller zou kunnen zijn.
Inderdaad lijkt haar verdere patroon van die dag er niet op te wijzen dat ze zelf iets van plan was.
Wanneer je niet gevonden wilt worden, dan ga je niet kort daarvoor nog ergens pinnen. En als je jezelf iets aan wilt doen, ga je dan 's ochtends nog naar je werk, 's middags boodschappen doen en onderweg naar huis spring je ineens van de kade oid? Lijkt me toch sterk.
Ja, dat was ook mijn eerste idee, of buiten het station, want behalve de kiosk op het perron is in Gouda weinig te eten te koop.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:18 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien was het Gouda Goverwelle?
Dat zeg ik, dat het me sterk lijkt dat ze zichzelf iets aan wilde doen. Niets in haar patroon wat daarop wijst.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo dat ze zichzelf iets aan zou willen doen eigenlijk.
Mwah. Dat zou haar broer zich dan ook wel bedacht hebben. En wie zegt dat die ouders daar liggen?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Als de maand januari haar zo doet denken aan haar overleden ouders, en de prachtige begraafplaats Crooswijk ligt daar, dan is ze daar misschien naar toegegaan.
Haar dochter zat vermoedelijk tot 18:00 op de opvang, aangezien haar partner om 18:20 een telefoontje kreeg van de opvang.
Ze werd rond 14:14 gezien en dus voldoende tijd die middag, ze hoeft dus helemaal niet onderweg geweest te zijn naar huis.
Ik zeg niet dat die ouders daar liggen maar is een heel mooi plekje in Rotterdam, soort park maar dan heel rustig. Mensen gaan daar ook gewoon naar toe om te wandelen en te bezinnen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Dat zou haar broer zich dan ook wel bedacht hebben. En wie zegt dat die ouders daar liggen?
Nou ja, op Amersfoort staan ze ook, het verbaast me alleen dat er in vrijwel alle berichtgeving, ook in het interview met haar partner en broer gesuggereerd wordt dat ze op station Gouda op een bankje een broodje zat te eten.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:27 schreef spitskool het volgende:
Die foto/screenshot is denk ik van een beveiligingscamera op Rotterdam Centraal, daar staan zulke bankjes en de vloer komt ook overeen.
#179 staat het hele artikelquote:Op zondag 12 januari 2025 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)iend-broer~a2d42347/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |