De detectives op Fokquote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het zijn natuurlijk maar een paar beelden maar ze komt niet verward over ofzo.
Had ze een afspraak met iemand misschien.
Ik vind op google niks over haarquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook uit Rotterdam en nog steeds vermist.
Waarom is dit niet in het nieuws?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
En er is nog een vrouw vermist in Rotterdam.
Zoekactie Rotterdam!!!
Ondanks de vermoeidheid en de kou zijn we nu in Rotterdam aan het zoeken naar de vermiste 33-jarige Laura uit deze hoofdstad. De jonge vrouw is voor het laatst gezien op 29 december 2024 en sindsdien ontbreekt elk spoor van haar. Ze staat nog wel op een camerabeeld op 29 december om 20.08 u -zie foto hieronder-.
We zijn aanwezig met speurhonden, quads, dronepiloten en trackers en gaan volgens de planning een groot gedeelte afzoeken.
We worden op het water geassisteerd met sonarboten door een team uit Rotterdam.
Signalement:
Naam: Laura van der Laan
Leeftijd: 33 jaar
Haarkleur: blond
Kleur ogen: blauw
Lengte: 1.80m
Laura draagt een zwarte broek, zwarte jas met capuchon, bergschoenen van het merk Wolf.
Bijzonderheden: ze draagt een zwarte tas met rose/oranje hengsels.
Heeft u Laura op of na 28 december 2024 nog gezien in de omgeving van de Van Brienenoordbrug of kunt u aanwijzingen geven over de verblijfplaats van deze jonge vrouw, neem dan contact op met:
Politie 0900 8844 / 0800 4444 112
SAR Nederland
Alarmnummer 0800 4444 112
info@sarnederland.nl
quote:Hoelang blijven mijn video's bewaard in mijn Ring-account? Video's van bewegingsgebeurtenissen worden maximaal 180 dagen in de cloud opgeslagen voor deurbellen en camera's. Video's van apparaten met 24 uur per dag opnemen worden maximaal 14 dagen opgeslagen.
Nee zeker niet hardstikke druk punt daar ik reed op de Bergweg om die tijd richting Straatwegquote:Op zondag 12 januari 2025 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat was dus op weg terug van het kookpunt op het Noordplein, richting de gordelweg/station noord/hilgersberg.
Niet echt de plek waar vrouwen midden op de dag verdwijnen.
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:24 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Nee zeker niet hardstikke druk punt daar ik reed op de Bergweg om die tijd richting Straatweg
Dat zeg je op basis van een foto?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het zijn natuurlijk maar een paar beelden maar ze komt niet verward over ofzo.
Had ze een afspraak met iemand misschien.
Soetendaalsekade kade is wel een levendig punt waar veel verkeer is. Zitten ook wat tentjes, autogarage etc. en lopen veel mensen met honden langs de kade.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.
Op zich vind ik van Noordplein richting Station Noord bij Soetendaalsekade uitkomen ook wel een redelijke omweg.
Het is geen rare route om te lopen hoor als je uit wilt komen bij station Rdam-Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.
Op zich vind ik van Noordplein richting Station Noord bij Soetendaalsekade uitkomen ook wel een redelijke omweg.
Maar Soetendaalsekade richting Gordelweg is druk puntquote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heb nog even goed op de kaart gekeken. Ik kom nooit zo in dat hoekje, dus voor mij was dan via Zaagmolenstraat logische weg (omdat ik daar dan met de auto kom). Maar zie dat het inderdaad lopend via Zwaanshals / Soetendaalsekade vrij logisch is naar de Gordelweg / Station Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:03 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het is geen rare route om te lopen hoor als je uit wilt komen bij station Rdam-Noord.
Niet superdruk qua verkeer dat klopt denk ik wel maar het is geen onlogische route in ieder geval. Ik lees nu dat ze in Hillegersberg wonen; lijkt me dat ze gewoon lopend op weg naar huis was dan. Dan kan die route ook prima.
ik kwam er bij toeval in de kerstvakantie 3x langs, maar toen was het rustig. Vandaar mijn opmerking. Maar zal vooral door de kerstvakantie dan wel komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:06 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Maar Soetendaalsekade richting Gordelweg is druk punt
Ja, dat zeg ik dus ook. Dus speculatie van mij.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van een foto?
Man man man
Van station Rotterdam Noord naar de kookwinkel geeft Google het gewoon als kortste wandelroute aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Soetendaalsekade kade is wel een levendig punt waar veel verkeer is. Zitten ook wat tentjes, autogarage etc. en lopen veel mensen met honden langs de kade.
Ook de omweg valt wel mee toch.
Dan heeft ze gekozen om door de wijk te lopen ipv langs de buitenkant via Zwart Jan/Bergweg of via Zwaanshals.
Laatste kan trouwens alsnog want dan kom je ook uit op de Soetendaalsekade.
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
Als ik me niet vergis is dit bij de Gordelweg.
[ afbeelding ]
Klopt hier woont me dochterquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gordelweg loopt evenwijdig aan de snelweg. Dit waar ze hier bezig zijn is vanuit de fotograaf gezien iets voor de Gordelweg.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een behoorlijk stuk vanaf de Soetendaalseweg..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.
2e foto is ook Bergselaan, het pleintje waar de Sint Agathastraat op uitkomt. Achter die stationcar ligt het perkje waar ze op foto 1 in staan.
Ik denk wel dat je het redelijk efficient kan aanpakken. 14:14 was ze bij die Soetendaalseweg. Dus dan schat je in hoe lang ze er over doet om die weg uit te lopen en dan check je daar aan het eind van die weg weer een deurcamera die je kunt vinden en vraag je of je daar op 14:14 + looptijd even mag kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
Je zou zeggen dat er genoeg camera's daar in de buurt zijn dat ze snel meer beelden weten te vinden. Niet zo mooi dat De Rotte stroomt langs die kade. Dat lijkt mij wel een diep stuk water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |