Net als wanneer er een knappe celeb ernstig ziek is. "Zo'n mooie meid, wat erg!"quote:Op zondag 12 januari 2025 12:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oftewel omdat het een mooie blonde vrouw is vind je het erg, als het dikke hindoestaanse Radeshj Subath van 58 met 1 tand was geweest zei je dat vast niet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
quote:Hoewel de politie volgens Marcel al zo’n 30 rechercheurs op de zaak heeft gezet, doet de directe omgeving van Marjolein alles wat ze kan om de hulpdiensten bij te staan. "Met een vriendengroep van zo’n 40 mensen hebben we een soort commandocentrum opgezet in Rotterdam. We zijn elke dag bezig om de politie actief te ondersteunen, zonder ze in de weg te zitten uiteraard. We lopen mee in de wijk, bellen winkels en vragen mensen of we de beelden van deurbelcamera’s mogen bekijken."
Zondag gaan ze verder met het verzamelen van videobeelden. "Dan krijgen we een beter idee van waar ze heen is gegaan. Ze heeft geen telefoon bij zich, dus we kunnen haar niet traceren. Daarom zijn die videobeelden zo belangrijk voor ons."
Marcel hoopt dat zijn zus de vele berichten in de media leest. "Ik hoop dat mijn zusje nu ergens in een hotel zit, misschien een beetje bang door alle media-aandacht. Ik kan me voorstellen dat ze zich schaamt, of wellicht een treinkaartje heeft gekocht naar het buitenland. Dan zou ik alleen maar tegen haar willen zeggen: 'Marjolein, alsjeblieft, neem contact met me op. Het komt allemaal weer goed.'"
https://www.hartvannederl(...)e-vrouw-38-rotterdam
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Of hij heeft geen Facebook.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Ja, of ze had al een minnaar en is die achterna gereisd, ondertussen de Rolex van haar man meenemend en de gezamelijke rekening geplunderd. Snel nog even dr dochter naar de opvang gebracht en met een privejet naar Dubai vertrokken met haar nieuwe vlam.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:18 schreef Schuddenbuikje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.
Misschien kwam dat voor haar onverwachts, en dat maakt de situatie natuurlijk nog ingewikkelder. Daar zou ik zelf ook behoorlijk van in de war raken.
En in deze tijd is het echt lastig om dan snel iets anders te vinden, zeker met de huidige huizenmarkt en alle onzekerheden.
Dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:03 schreef Cockwhale het volgende:
"Ze zou nooit dit, ze zou nooit dat..."
Lul toch niet, dat weet je niet. Je weet niet wat iemand denkt of doet.
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 12 januari 2025 13:18 schreef Schuddenbuikje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.
Misschien kwam dat voor haar onverwachts, en dat maakt de situatie natuurlijk nog ingewikkelder. Daar zou ik zelf ook behoorlijk van in de war raken.
En in deze tijd is het echt lastig om dan snel iets anders te vinden, zeker met de huidige huizenmarkt en alle onzekerheden.
Spreek voor jezelf; Als sensatiezoeker kom ik hier niet om 86 keer te lezen dat mensen het zo erg vindenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef Kamelenteen het volgende:
Aan speculaties hebben we helemaal niets. Zouden we dus ook niet moeten doen, want daar is niemand mee geholpen
Waarom denk je dat? Er zijn helaas genoeg van dit soort gevallen geweest waarbij het niet goed afliep, ook bij mensen met kleine kinderen. Als je zo in de put zit/in de war bent liggen je prioriteiten soms anders.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:28 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat deze wel weer boven water komt
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf; Als sensatiezoeker kom ik hier niet om 86 keer te lezen dat mensen het zo erg vinden
Omdat er na verloop van tijd gasvorming optreedt in een ontbindende lichaam, waardoor een lijk weer aan de oppervlakte komt drijven.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:35 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Er zijn helaas genoeg van dit soort gevallen geweest waarbij het niet goed afliep, ook bij mensen met kleine kinderen. Als je zo in de put zit/in de war bent liggen je prioriteiten soms anders.
Ah zo, ik snapte de referentie met het water niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Omdat er na verloop van tijd gasvorming optreedt in een ontbindende lichaam, waardoor een lijk weer aan de oppervlakte komt drijven.
Maar ik hoop niet dat ze dat bedoelt, al sluit ik het niet uit als de politie serieus de Kralingse Plas heeft onderzocht.
Ik eigenlijk ook, nu ik dit hele topic heb doorgelezen.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?
Inmiddels heeft haar broer dus aangegeven dat ze geen telefoon bij zich had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef Peppert het volgende:
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inmiddels heeft haar broer dus aangegeven dat ze geen telefoon bij zich had.Dat is wel bijzonder voor een vrouw van 38, die zal vrijwel nooit telefoonloos zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze die ochtend wel naar haar werk vertrokken is, had ze toen haar telefoon wel bij zich?
Is ze op haar werk aangekomen?
Wat deed ze op station Gouda?
En als ze haar telefoon ergens achtergelaten heeft (thuis, werk) om niet traceerbaar te zijn, waarom heeft ze bij de winkel dan nog met pin betaald?
Misschien dat die het wel druk heeft met andere dingen...quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken om met het openbaar vervoer te reizen en geen telefoon bij me te hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel bijzonder voor een vrouw van 38, die zal vrijwel nooit telefoonloos zijn.
Als ze die ochtend wel naar haar werk vertrokken is, had ze toen haar telefoon wel bij zich?
Is ze op haar werk aangekomen?
Wat deed ze op station Gouda?
En als ze haar telefoon ergens achtergelaten heeft (thuis, werk) om niet traceerbaar te zijn, waarom heeft ze bij de winkel dan nog met pin betaald?
Vanuit Gouda ging ze wss met de sprinter van 12:41 naar huis (terug naar Rotterdam?). In de berichten die ik gelezen heb, werd er ook wel van 'de Rotterdamse' gesproken.quote:Marcel vertelt dat zij de dag van haar vermissing gewoon naar haar werk is vertrokken. "Ze zou haar dochtertje van 2,5 jaar oud ophalen van het kinderdagverblijf." vertelt hij aan Hart van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kwam ze dus om 12:58 aan op station Rotterdam Noord. En een uur later is ze in het Kookpunt geweest en heeft ze rond 14:00 op het Noordplein (bij het Kookpunt?) haar pinpas gebruikt.
Vanaf dat station naar het Kookpunt is het 1,8 kilometer lopen, wat in 25 minuten te doen moet zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 12-01-2025 18:47:07 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Daarom is de politie er dus denk ik ook met 30 man mee bezig.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:27 schreef KingRoland het volgende:
Het enige wat ik iedereen in dit topic kan vertellen is
Dit zaakje stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |