Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:00 schreef ach het volgende:
[..]
In 1 van de berichten ergens (LinkedIn mss) staat dat ze erg in de war is
Misschien minder dom als je bedenkt dat er wel mogelijkheden zijn voor dat soort zaken, alleen niet met telefoonsquote:
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
En misschien is dat een positieve gedachte, maar sommige “ normale” mensen krijgen ineens een error, en dwalen wat rond. R’dam.
Ja, bizar.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ach wat een hartverscheurend bericht van die broer. Hopelijk wordt ze snel gezond gevonden.
Levend en ook gezond is wel fijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.
Wellicht ietwat overdreven, maar dr zal wel weer een kern van waarheid inzitten. De politie gaat niet zomaar met een helikopter zoeken boven een plas. De broer sprak ook van verward dus ik vermoed dat er weldegelijk een kans is op iets ernstig waar rekening mee gehouden zal worden nu.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.
Volgens mijis dit type banken niet aanwezig op Gouda Goverwelle en Rotterdam Noord. Ik denk dat men met de foto wil aangeven hoe ze die donderdag gekleed was, maar ergens anders gemaakt is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet dan bijna op Gouda Goverwelle zijn geweest, want ik was vanmiddag op Station Gouda (Centrum) en daar heb ik niet zulke bankjes gezien.
Of iemand die in de voorbije tijd wat psychische klappen heeft gehad en aangegeven heeft het allemaal niet meer te trekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat er al iets speelde waardoor ze vertrokken is. Huiselijk/seksueel geweld?
Een oud-collega van me is, nadat zijn vrouw overleden was, ook een aantal dagen spoorloos verdwenen geweest. Wat mij betreft is dat mensen hun goed recht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja dat kan best wel. Ik heb ook een keer een vriend gehad die paar dagen vermist was omdat ie een beetje psychotisch was. Wij zoeken en zoeken, kwam uiteindelijk weer terecht en z'n psychose viel best wel mee. Hoefde niet opgenomen te worden of wat dan ook, beetje ambulante zorg en klaar was kees.
De wachtkamers van de huisartsen zitten al tijdenlang vol met mensen die het psychisch allemaal niet meer volhouden. We leven in een totaal verknipte samenleving.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?
Getuige het feit dat er een opsporingsbericht is en de politie ook actief zoekt, vermoed ik dat er een aanleiding is om serieus naar haar te zoeken. Dr zal dus echt wel wat aan de hand zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:04 schreef funkyfabulous het volgende:
Stel dat die vrouw de heftigste ruzie met haar partner heeft gehad of al jaren gebukt gaat onder mentaal geweld en gewoon is gevlucht daarvoor omdat broerlief haar niet wilde geloven en daarom wordt omschreven als verward. Dan denkt nu heel nederland dat je verward bent. Ik zou razend zijn en me alleen daarom al niet willen laten vinden.
Sla altijd aan op dit soort dingen want ik ken mensen die na de gruwelijkste mishandeling door hun partner ook te horen kregen dat het goed kwam plus stel je niet aan, diezelfde partner zorgde er ook voor dat de familie niets doorhad. De persoon in kwestie werd na meerdere keren hulpvraag als aansteller en verward omschreven terwijl er wel degelijk iets aan de hand was.
Moraal van het verhaal: je weet nooit wat er daadwerkelijk aan de hand is, ook al schetsen de broer en partner een behoorlijk beeld.
Hoop voor deze vrouw dat wat er ook aan de hand is, dat ze in ieder geval veilig is.
Ken je haar danquote:Op zondag 12 januari 2025 11:16 schreef Paul het volgende:
Is nu wel lang kwijt, waar is deze lieverd
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:27 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien wil ze niet gevonden worden.
Zeg ook niet dat er niets aan de hand is, geef alleen aan dat er misschien hele andere dingen spelen dan partner en broer doen voorkomen en daardoor wat nederland nu denkt, dat ze verward zou zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Getuige het feit dat er een opsporingsbericht is en de politie ook actief zoekt, vermoed ik dat er een aanleiding is om serieus naar haar te zoeken. Dr zal dus echt wel wat aan de hand zijn.
En het feit dat daarbij zelfs een helicopter -duur grapje- betrokken is..
Die stationsfoto met daarbij de tekst dat ze om 12.38 in Gouda voor het laatst gezien zou zijn helpt daatbij ook niet, ik heb ernstige twijfels of er op station Gouda zulke bankjes zijn, ik zag ze gisteren niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar woont ze? Want iedereen concentreert zich op Rotterdam, maar geen idee of ze daar ook woont.
Dit is wel heel raarquote:Op zondag 12 januari 2025 11:39 schreef StaceySinger het volgende:
Marjolein (38) al dagenlang vermist: 'Ze zou nooit haar dochtertje achterlaten'
De familie van de 38-jarige Marjolein uit Rotterdam maakt zich grote zorgen. Sinds donderdag ontbreekt ieder spoor van haar. Haar broer Marcel helpt vanuit een zelf opgezet 'commandocentrum' bij de zoektocht. "Ik doe alles om mijn zusje terug te krijgen op dit moment," zegt hij.
Marcel vertelt dat zij de dag van haar vermissing gewoon naar haar werk in vertrokken. "Ze zou haar dochtertje van 2,5 jaar oud ophalen van het kinderdagverblijf." vertelt hij aan Hart van Nederland. "Mijn zwager werd 's avonds gebeld dat zijn kind niet was opgehaald, toen heeft hij de politie ingeschakeld."
Over de reden van de vermissing tast de familie in het duister. "Ze komt uit een drukke periode met een verhuizing. We merkten wel dat dat wat veel was. Maar ze zou in geen miljoen jaar haar dochtertje niet ophalen. Zij is alles voor haar."
Afgelopen donderdag om 14.00 uur is Marjolein voor het laatst gezien, bij het Noordplein in Rotterdam. "We weten dat ze donderdagmiddag voor het laatst in Rotterdam is geweest, omdat ze daar haar pinpas heeft gebruikt. Daarna ontbreekt ieder spoor van haar."
bron
Die denkt misschien; als hij het doet hoef ik het niet te doen?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Marcel :quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Oftewel omdat het een mooie blonde vrouw is vind je het erg, als het dikke hindoestaanse Radeshj Subath van 58 met 1 tand was geweest zei je dat vast niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie haar foto en zie dit is echt een schat
Wat een onzin zegquote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |