Het ziet eruit als station Utrecht Centraal op die stilopname.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar we hebben vaker gezien dat er gewoon fouten worden gemaakt in die berichtgeving. En er staan nou eenmaal niet van die banken op station Gouda heb jij zelf vastgesteld.
En ik ga er van uit dat jouw observatie 100% correct is.
Dit, zeker als ze haar telefoon thuis had laten liggen. Ff thuis ding ophalen en met de fiets naar de kookwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:15 schreef Simini het volgende:
Maar weten we zeker dat ze is uitgestapt op Rotterdam Noord? Ik vind het veel logischer dat ze op centraal is uitgestapt en zo met een tussenstop op het Noordplein naar hillegersberg is gelopen. In plaats van station Noord naar Noordplein en weer terug richting station Noord/hillegersberg
Ik heb geen mobiel, al jaren niet. Maar mijn kinderen zitten niet op de opvang, toch zou ik graag bereikbaar zijn met zo’n kleintje. Er gaan diverse virussen rond, zou dan wel graag bereikbaar zijn voor de opvang.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
En daarvandaan weer gaan lopen en je fiets bij het Kookpunt laten staan?
Als je die telefoonvrees eenmaal hebt overwonnen (van het niet bij je hebben van dat ding) hou je het meestal ook wel uit totdat je weer thuis bent, is tenminste mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |