abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2025 @ 00:01:55 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_216274483
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja ik weet het, maar we hebben vaker gezien dat er gewoon fouten worden gemaakt in die berichtgeving. En er staan nou eenmaal niet van die banken op station Gouda heb jij zelf vastgesteld.

En ik ga er van uit dat jouw observatie 100% correct is.
Het ziet eruit als station Utrecht Centraal op die stilopname.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 13 januari 2025 @ 00:09:30 #272
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216274535
Dit zaakje STINKT ENORM
graag op anoniem
pi_216274565
Maar weten we zeker dat ze is uitgestapt op Rotterdam Noord? Ik vind het veel logischer dat ze op centraal is uitgestapt en zo met een tussenstop op het Noordplein naar hillegersberg is gelopen. In plaats van station Noord naar Noordplein en weer terug richting station Noord/hillegersberg.
Is ook logischer qua tijdspanne dat ze pas rond 14 uur afrekende bij kookpunt
pi_216274582
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 00:15 schreef Simini het volgende:
Maar weten we zeker dat ze is uitgestapt op Rotterdam Noord? Ik vind het veel logischer dat ze op centraal is uitgestapt en zo met een tussenstop op het Noordplein naar hillegersberg is gelopen. In plaats van station Noord naar Noordplein en weer terug richting station Noord/hillegersberg
Dit, zeker als ze haar telefoon thuis had laten liggen. Ff thuis ding ophalen en met de fiets naar de kookwinkel.

Meteen die laptop thuis laten.
pi_216274616
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 00:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
En daarvandaan weer gaan lopen en je fiets bij het Kookpunt laten staan?

Als je die telefoonvrees eenmaal hebt overwonnen (van het niet bij je hebben van dat ding) hou je het meestal ook wel uit totdat je weer thuis bent, is tenminste mijn ervaring.
Ik heb geen mobiel, al jaren niet. Maar mijn kinderen zitten niet op de opvang, toch zou ik graag bereikbaar zijn met zo’n kleintje. Er gaan diverse virussen rond, zou dan wel graag bereikbaar zijn voor de opvang.

Natuurlijk is ze niet naar huis gegaan want dat zien we op de beelden. Geen fiets maar wel die laptoptas.
Nu weten we niet hoe ver ze van het station woont en of het logisch is.
  maandag 13 januari 2025 @ 00:27:59 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216274627
I call it a wrap for today :z
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')