Zou je haar eerder herkennen als je haar achternaam weet dan?quote:
Ze lijkt mega erg op iemand die ik ken uit rotterdam dus vroeg me af of het haar zus oid isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:52 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zou je haar eerder herkennen als je haar achternaam weet dan?
Vraag me meer af wat er precies aan de hand is. Het lijkt een doodnormale vrouw te zijn?
Ja mits je even je best doet, heb je haar nu gevonden?quote:
Ruzie maybequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Kamelenteen het volgende:
Dit vind ik wel apart eigenlijk, dat haar broer dit zegt:
„Je lieve dochter Esmée, Herjan, je familie, je vrienden en ik hebben je nodig. Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar.”
Dan moet er toch iets spelen?
Ja, het is dr niet. Ze lijkt wel als twee druppels water.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Nober het volgende:
Vreemd die aandacht aangezien het een volwassene betreft.
[..]
Ja mits je even je best doet, heb je haar nu gevonden?
In 1 van de berichten ergens (LinkedIn mss) staat dat ze erg in de war isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Kamelenteen het volgende:
„Je lieve dochter Esmée, Herjan, je familie, je vrienden en ik hebben je nodig. Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar.”
En? Anne Faber was ook volwassen. Anja Schaap ook. Of die man die bij Austerlitz was gaan wandelen. In deze gevallen was er toch echt iets vreselijks gebeurd en was de aandacht meer dan welkom.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Nober het volgende:
Vreemd die aandacht aangezien het een volwassene betreft.
[..]
Ja mits je even je best doet, heb je haar nu gevonden?
Ja dat kan toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Kamelenteen het volgende:
Anja schaap is helemaal niks van bekendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:01 schreef Unefille1986 het volgende:
[..]
En? Anne Faber was ook volwassen. Anja Schaap ook. Of die man die bij Austerlitz was gaan wandelen. In deze gevallen was er toch echt iets vreselijks gebeurd en was de aandacht meer dan welkom.
Die is dood in zee gevonden. Dat noem ik gruwelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Anja schaap is helemaal niks van bekend
Staat erin!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:11 schreef Tengano het volgende:
Hier nog een andere foto van haar. Ik kan niet meer in de OP; die heeft @:Pizzakoppo gewijzigd namelijk.
Had fijn geweest als de overige informatie zoals haar signalement daar ook in kon worden opgenomen.
[ x ]
Hmmz..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Kamelenteen het volgende:
Tsja, het is niet voor niets dat ze deze melding maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:56 schreef Kamelenteen het volgende:
Dat is toch eigenlijk verschrikkelijk ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me dat ze haar route in Rotterdam goed kunnen traceren, hangt vol met camera’s.
Het kan ook helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk verschrikkelijk ....
Klopt uiteraard als een bus. Alleen, wat verder buiten Rotterdam hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me dat ze haar route in Rotterdam goed kunnen traceren, hangt vol met camera’s.
Voor het laatst gezien op Noordplein begrijp ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt uiteraard als een bus. Alleen, wat verder buiten Rotterdam hè?
Hieruit leid ik af dat er al iets speelde waardoor ze vertrokken is. Huiselijk/seksueel geweld?quote:Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar.
De foto's echter lijken welbeschouwd twee verschillende personen, al heeft dit vast te maken met het moment van beide opnames van de dame in kwestie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als ze er voortaan een RAL kleur bij geven; 6016 in dit geval ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |