Ja inderdaad, maar dat komt ook omdat daar niemand fietst en wandelt. Totale levensloze straten.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb hier nou een beetje doorheen geskipped, maar het komt zo levenloos op me over.
Van veel kapitale huizen in Bel Air heb ik de indruk dat het pure investeringsobjecten zijn. Een tuinman houdt de boel netjes maar er woont niemand.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dat komt ook omdat daar niemand fietst en wandelt. Totale levensloze straten.
Ik hoorde op Fox 11 dat mensen geld aangeboden krijgen, hun huizen zijn weg, de verzekering doet moeilijk en ze krijgen aanbiedingen van een half miljoen om hun grond te verkopen waarvan de waarde 1 miljoen is.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:12 schreef Nia het volgende:
Deze makelaar maakt wel indruk. Ze is emotioneel gesloopt:
Bekijk deze YouTube-video
Wat smerig.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hoorde op Fox 11 dat mensen geld aangeboden krijgen, hun huizen zijn weg, de verzekering doet moeilijk en ze krijgen aanbiedingen van een half miljoen om hun grond te verkopen waarvan de waarde 1 miljoen is.
Ja, maar aan de andere kant.quote:
Klopt maar met vijfhonderduizend dollars kom je daar ook niet ver mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant.
Huis weg en groot risico dat je verzekering niet uitkeert of failliet gaat… geld pakken en elders opnieuw beginnen? Herbouwen gaat de aankomende jaren onbetaalbaar worden en er blijft altijd een groot risico daar op nieuwe branden.
Klopt, en de huizenprijzen zullen er gaan stijgen met alle extra woningzoekenden. En anderen willen zo snel mogelijk van hun huizen af.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt maar met vijfhonderduizend dollars kom je daar ook niet ver mee.
Dat denk ik ook. Dit gaat nog meer en grotere gevolgen krijgenquote:Op maandag 13 januari 2025 02:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, en de huizenprijzen zullen er gaan stijgen met alle extra woningzoekenden. En anderen willen zo snel mogelijk van hun huizen af.
Uiteindelijk gaat het een grote puinhoop worden.
Niet alleen duur, maar ook erg lang, wat ik begreep is dat ze daar heel streng zijn met bouwvergunningen, en ook als je herbouw moet doen na brand schijnt dat allemaal door de juridische molen te moeten, dat zal met dit aantal alleen maar langer gaan duren.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Huis weg en groot risico dat je verzekering niet uitkeert of failliet gaat… geld pakken en elders opnieuw beginnen? Herbouwen gaat de aankomende jaren onbetaalbaar worden en er blijft altijd een groot risico daar op nieuwe branden.
Grote kans dat er op veel van die huizen nog een dikke hypotheek zit. De bank zal ook haar geld willen zien.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is wel geestig om de filmpjes over zogenaamde looters te zien. Het echte looten moet nog beginnen, zodra de huisjesmelkers, verzekeringsmaatschappijen en private investeerders aan zet zijn. Voor een paar ton grond dat marktconform miljoenen waard is opslurpen. Dat wordt money hand over fist.quote:
Zou me weinig verbazen dat LA of grote delen ervan langzamerhand of sneller Seattle achterna gaat wat aantrekkelijkheid betreft. Maar laten we vooral eerst klimaatverandering negeren.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:10 schreef Leandra het volgende:
Million Dollar Listing LA gaat interessant worden de komende jaren....
Ik denk dat degenen met serieus veel geld dit gaan gebruiken om grond van de buren bij te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou me weinig verbazen dat LA of grote delen ervan langzamerhand of sneller Seattle achterna gaat wat aantrekkelijkheid betreft. Maar laten we vooral eerst klimaatverandering negeren.
Het is geen Nederland. In huis en in de auto climate control, lopen en fietsen is warm.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Nu kunnen ze het wel opbouwen tot iets moois waar je niet overal je auto voor nodig hebt en mensen normaal kunnen lopen of fietsen.
Zullen ze vast niet doen. Want us. Maar toch
Probleem is meer dan alles gebouwd wordt rond de auto. Zelfs al zou je willen kan je amper iets zonder auto. Omdat er geen normale wandel en fietspaden zijn etc.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is geen Nederland. In huis en in de auto climate control, lopen en fietsen is warm.
Ja, laten we mensen die hun huis kwijt zijn na herbouw dwingen om te fietsen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Probleem is meer dan alles gebouwd wordt rond de auto. Zelfs al zou je willen kan je amper iets zonder auto. Omdat er geen normale wandel en fietspaden zijn etc.
Prima moment om er mee te beginnen. Dan gaan er vanzelf meer mensen met de fiets.
Ik ben al aan het kijken voor een mooi stukkie.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen met serieus veel geld dit gaan gebruiken om grond van de buren bij te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |