Mijn zusje had mooi lang haar, was altijd wel een grappig gezicht als het statisch was.quote:

Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtopquote:Op zondag 12 januari 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had mooi lang haar, was altijd wel een grappig gezicht als het statisch was.

Nylon (be)kleding kan je beter mijden.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtop![]()
Helemaal als ze in de autostoel zit , die bekleding is nasty

Ja echt wel ,en dat is precies wat er in die stoelen zitquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nylon (be)kleding kan je beter mijden.

Ik heb eens bij een collega gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt wel ,en dat is precies wat er in die stoelen zit

Ik heb ook regelmatig vonken, niet leukquote:Op zondag 12 januari 2025 10:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een college gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.

Idd, hij had ook even last van zijn hand.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig vonken, niet leuk

Ja dat is kutquote:Op zondag 12 januari 2025 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hij had ook even last van zijn hand.

Het is net alsof je schrikdraad beet pakt.quote:

Ja!!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net alsof je schrikdraad beet pakt.

Dat is 150.000 voltquote:Op zondag 12 januari 2025 10:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een collega gezien dat er een vonk van 5 cm oversprong tussen zijn vingers en zijn ladekastje.

Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.quote:

Ik heb fabric spray , die gebruik ik daarvoorquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.

Klopt, je kan ook beter spreken van een bliksemschicht, hij had er ook nog wel eventjes last van.quote:

Ik heb ook weleens vonkjes gehadquote:

En dan krijg je daar een vonkquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil helpen is de verwarmingspijp vd verwarming even beet te pakken als die tenminste niet te heet is. Dan maak je even aardkontakt en "ontlaad" je jezelf.

quote:Op zondag 12 januari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn kleindochter ook vaak , staat het rechtop![]()
Helemaal als ze in de autostoel zit , die bekleding is nasty

quote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/laylas_locks/?utm_source=ig_embed

Valt mee omdat de stroom zich dan over je hele hand verspreid ipv dat het door één vinger gaat.quote:

Alles van polyester hebben dusquote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/laylas_locks/?utm_source=ig_embed

En schoenen/laarzen met rubberen zolen.quote:

De afwijking is alles bij Ali of temu bestellenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij dat meisje is het een afwijking, niet een "stroomstoring"

Wel handig als je de schoorsteen moet vegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Bij dat meisje is het een afwijking, niet een "stroomstoring"

quote:Op zondag 12 januari 2025 12:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel handig als je de schoorsteen moet vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |