Geestelijke alliantie tegen wraakacties.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij smeden Jeffrey en Niels hun bondje
Niemand had dat gevoelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey had niet het gevoel dat Fleur ging blijven
Daar zaten al wat scheurtjes in volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doet ie dat om de zgn band tussen Joline en Remy te breken
Dat is mentaal nog niet doorgedrongen bij Jeffrey gok ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zaten al wat scheurtjes in volgens mij
Bij Remy vast nog niet , Bij Jeffrey wel volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is mentaal nog niet doorgedrongen bij Jeffrey gok ik
Ja, volgens mij is hij een beetje klaar met haarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zaten al wat scheurtjes in volgens mij
Tussen Jeffrey en Joline kwamen toch wat scheurtjes. Over haar bril (en andere dingen die ik gemist heb).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Remy vast nog niet , Bij Jeffrey wel volgens mij
Denk dat Jeffrey haar gedrag wat beu is; ook overal tegen hem aanplakken. Hij is nog smoor op zijn ex.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tussen Jeffrey en Joline kwamen toch wat scheurtjes. Over haar bril (en andere dingen die ik gemist heb).
Ze had matige complimenten gekregen van Remi en Jeffrey en dat viel haar tegen omdat ze zo'n goede band met die twee zou hebben. Anderen kregen wel goede complimenten en zij niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tussen Jeffrey en Joline kwamen toch wat scheurtjes. Over haar bril (en andere dingen die ik gemist heb).
Ook maar dat heeft ze wel uitgesproken en had met Remy te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veel plezier en een fijne avondquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook maar dat heeft ze wel uitgesproken en had met Remy te maken![]()
Maar ik ga ff Starship kijken
Niet zo slim als je zo'n huis ingaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk dat Jeffrey haar gedrag wat beu is; ook overal tegen hem aanplakken. Hij is nog smoor op zijn ex.
Ook voor toegang naar b.v. psycholoog en waarschijnlijk voor nog veel meerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik dacht altijd dat er een stiekem luik achterin de DBK zat, maar het zijn dus gewoon 2 wandjes die elkaar overlappen. En dan sta je zo buiten. Kan dus ook makkelijk een koffer mee naar binnen of buiten genomen via de DBK.
[ afbeelding ]
Hij is voorzichtig want hij wil nog een kans bij zijn exquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet zo slim als je zo'n huis ingaat.
psych is normaal gewoon via videoverbinding. Die komt niet de DBK in. Maar idd in een spoedgeval ofzo kunnen ze op die manier ook naar binnen of buiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ook voor toegang naar b.v. psycholoog en waarschijnlijk voor nog veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |