Salar is salty as fuck. Hij was leuk in bb maar nu doet hij verheven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef ben34567 het volgende:
1 constante is er elk jaar weer : Salar die op twitter post dat de nieuwe bewoners maar saai zijn en het in zijn tijd beter was; vergezeld met een GIF van hem in het BB huis.
Hij schijnt Milena te kennenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Salar is salty as fuck. Hij was leuk in bb maar nu doet hij verheven.
Wel waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef ben34567 het volgende:
1 constante is er elk jaar weer : Salar die op twitter post dat de nieuwe bewoners maar saai zijn en het in zijn tijd beter was; vergezeld met een GIF van hem in het BB huis.
febo niet gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Eerst werd ze weggereden in de auto en net zat ze er weer en zag je de febo haar ophalen uit de DBK
Ach zijn er zoveel die dat elk jaar weer roepennquote:
Oozich wel, maar de exit was wat kil. Daar had best een geraldine kunnen staanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft wel eindelijk het juiste format gevonden voor de live show.
Had ik gezien op z'n twitter idd. En hij kent ook Jolienquote:
Dat is gewoon knapquote:
Ik begreep ook een connectie met Milena maar geen idee hoequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik gezien op z'n twitter idd. En hij kent ook Jolien
Je denkt dat ze even door de drive rijdt en dan terug komt met Big Mac menu's?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vertrouw ze niet.
Die komt misschien nog wel terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |