Er moet voor hem of voor de groep wel iets te verdienen zijn want anders slaat het echt nergens op.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. Of het is ivm vrijspelen van luxe
allemaal dezelfde kleding vind ik wel op zich grappig hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben wel klaar met dat kut voedsel, gevangenis kleding, ik zie de meerwaarde niet ....![]()
Stop ermee en geef ze hun eigen spullen en kleding en normaal eten etc ...
Misschien moet je even ophouden zo flauw te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
in de tv-uitzending heeft de papegaai al kleertjes aan ook trouwens
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je even ophouden zo flauw te doen
3 man maar hoor FLeur, Lennie en ja nog 1 weet even niet meer wiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aan
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
allemaal dezelfde kleding vind ik wel op zich grappig haha
Ik vind het dit jaar ook echt te ergquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.
Ze doen het al langer, en er is nog nooit 1 om die reden vertrokken.
ja dat is ook bespottelijk doe gewoon zoals dat met toen Jill editie, gewoon eten enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.
Ze doen het al langer, en er is nog nooit 1 om die reden vertrokken.
Ze hadden vast gehoopt dat ze meer Slob zouden eten, maar ja dat was te verwachten dat ze dat niet zouden doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar ook echt te erg
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Terug naar de broccoli met bechamelsausquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Tonijn in blik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Toen hadden ze ook nog tenminste ''iets'' om te doen. (Petanque)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is ook bespottelijk doe gewoon zoals dat met toen Jill editie, gewoon eten enzo
Je bent zelf een papegaai met kleertjes aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |