Ik denk dat bijna iedereen dat zich hier afvraagtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
Daar ben ik 10 jaar geleden mee gestoptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zijn die facebook mensen, check die comments maar eens in de groepen op Facebook.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
even huilen nu.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij kan er denk ik geld mee winnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook totaal niet relevant hoe iemand heet of wat zijn leeftijd is. Snap de bedoeling er ook niet van
Of worden zo paranoide door te denken dat er nog fake-mensen binnen zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ze nog geen minuut er wakker van liggen, mochten ze het weten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
Jullie lijken gespanner dan de bewoners zeg
Ik vraag mij serieus af of haar lichaam of dat broekje zo raar is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe Fleur kon denken dat deze outfit een goede keuze is
dat ze niemand meer kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of worden zo paranoide door te denken dat er nog fake-mensen binnen zitten.
Misschien wil ze zich even uitkleden dan kunnen we dit beoordelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af of haar lichaam of dat broekje zo raar is.
Zonder de geweldig goede vragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch nog een soort live show dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |