SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ervan uit gaan dat mensen daar van op knappenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je t bent dan zeggen ze: ga lekker naar buiten daar schijnt de zon, daar knap je van op.
quote:
Zie hier, de enige professor ter wereld die beweert dat binnen-zitten gezond is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ervan uit gaan dat mensen daar van op knappen
Hallon waterballonquote:
quote:
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.quote:
Ik bén de Zonnebloem.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Ook al ben ik de bescheidenheid zelve.
Ik hoorde dat dit de paaz isquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.
* knipt snel zijn gele teennagels van 7 cm lang.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
HUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knipt snel zijn gele teennagels van 7 cm lang.
Maar VGA, kom opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef geen monitor met Hd4k+ hoor.
Mijn Full HD monitor heeft ook nog een VGA aansluiting naast de HDMI hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar VGA, kom op
Zeker nog een beeldbuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn monitor ook, maar mijn pc niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn Full HD monitor heeft ook nog een VGA aansluiting naast de HDMI hoor
Eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die zich echt overal mee bemoeien zelfs als ze geen flikker te maken hebben met een project zijn echt doodvermoeiend.
Bijna weekend.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb zelfgebakken bolletjes met zelfgebakken Zeeuws spek, zelf geslacht van een varken.Had je nog genoeg voedselbonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met jouw editquote:
Voedselbonnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je nog genoeg voedselbonnen?
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Een van de beste films van de afgelopen jaren slaan ze zomaar over ergens, ik haat oppervlakkige kinderkutzooi.
Een cast met Jack Gleeson (voor het eerst weer en nog net zo freaky), Ciarán Hinds (held), Colm Meaney (Star Trekkin' across the Universe), Kerry Condon (kwekgroot talent) en Liam Neeson (omdat Liam)
Ja net aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je nog genoeg voedselbonnen?
We gaan weer terug naar de 2e wereldoorlog.quote:
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan weer terug naar de 2e wereldoorlog.
Omnomnomquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezer
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezer
Praat je uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.
Nee. Uit straling.quote:
Wanneer is het een kut kloon?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen alle kutkloontjes gewoon weer even optyfen?
/einde dienstmededeling
Als het datismijnmening niet aan staatquote:
bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen alle kutkloontjes gewoon weer even optyfen?
/einde dienstmededeling
Oke doei dan maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als het datismijnmening niet aan staat
Dat is wel heel erg specifiek.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer het users betreft die al jaren forumwijd worden uitgekotst
Nou heb ik die rot reclame in mijn hoofd, bedankt hequote:
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou heb ik die rot reclame in mijn hoofd, bedankt he
Aanklagen die hapquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.
daar hadden we vroeger een aparte sc voorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt het weer van Bram Krikke gepiktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.
DTS?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hadden we vroeger een aparte sc voor
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt het weer van Bram Krikke gepikt
Doet me denken aan die beelden van mensen die op het strand zeehonden probeerden te ‘redden’ door ze terug de zee in te dragen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die beelden van mensen die op het strand zeehonden probeerden te ‘redden’ door ze terug de zee in te dragen.
Die beesten hadden ook zoiets van wtf![]()
Gevalletje klok/klepel.
Ik weet niet wie dat is, dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bram Krikke heeft ook van alles gejatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
?!quote:
Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
*schrikt wakkerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOEDAN
HET STAAT ER GODVERDOMME BIJ
Man met snor die vooral zichzelf heel grappig en interessant vindquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, dus dat denk ik niet
Mannen met snorren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Man met snor die vooral zichzelf heel grappig en interessant vind
Heb ook niks met snorrenquote:
Hitler had ook een snor.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*side eyedquote:
Sowquote:
Vanzelfsprekendquote:
Nou ja.. is toch zo?quote:
Of een baard.quote:
Of arm haarquote:
vga kan gewoon lekker hoge resoluties doorgeven hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar VGA, kom op
Zeker nog een beeldbuis?
Kleinigheidje houd je toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hitler had wel meer dingen
Heeft ze zich ook met man en macht over jouw weegschaal gezet?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had een tijd terug een aantal dates met een vrouw met pcos wat zich uitte in haargroei op d'r gezicht. Probeerde mij er met man en macht overheen te zetten want het was een lieverd, maar kon er niet mee omgaanEn laseren etc was geen optie vanwege andere gezondheidsproblematiek.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of arm haar
Of een buikstreepje
dat heb ik eind december ook nog snel even overgemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah top, zorgverzekering voor een jaar is afgeschreven
rijke tata (nu iets minder) gespotquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haal even wat popcorn, brbquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ze zich ook met man en macht over jouw weegschaal gezet?
Nu maximaliseren die hap. Zou gewoon elke week naar de huisarts gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had het gisteren gedaan en het blijkt; net op tijdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik eind december ook nog snel even overgemaakt
Dan ben ik er maar vanaf, betalen moet ik tochquote:
De fuck is een buikstreepje?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of arm haar
Of een buikstreepje
Ze zien mij al aankomenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu maximaliseren die hap. Zou gewoon elke week naar de huisarts gaan
iets te grote hap voor mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gedaan en het blijkt; net op tijd
[..]
Dan ben ik er maar vanaf, betalen moet ik toch
* Django Wagner liked dit bericht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu maximaliseren die hap. Zou gewoon elke week naar de huisarts gaan
oh, ik had tot de 16 ofzoietsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gedaan en het blijkt; net op tijd
[..]
Dan ben ik er maar vanaf, betalen moet ik toch
Haha, hap.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Django Wagner liked dit bericht.
Ok Kaneel, dan is het iets viezigs.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kaneelstokje
US weet niet wat een buikstreepje is
Oh ja, dat feest hebben we ook nog..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
iets te grote hap voor mij
gemeentelijke belasting staat wel klaar voor als die brief komt
Die past niet door de deur van de huisarts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Django Wagner liked dit bericht.
Is viesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kaneelstokje
US weet niet wat een buikstreepje is
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik moest van de week een quote opnoemen en dat ging ze dan uitprinten en bij kantoor ophangen. Ze vroeg welke lettertype wil je? Ik zo ja alles behalve Comic Sans. Ja dat had ik dus niet moeten zeggen.![]()
Ik ken haar al best wel wat jaren dus had kunnen weten dat ze het dan juist in die lettertype ging doen.![]()
quote:
Je moet toch ondertussen weten dat je dan juist niets moet zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik moest van de week een quote opnoemen en dat ging ze dan uitprinten en bij kantoor ophangen. Ze vroeg welke lettertype wil je? Ik zo ja alles behalve Comic Sans. Ja dat had ik dus niet moeten zeggen.![]()
Ik ken haar al best wel wat jaren dus had kunnen weten dat ze het dan juist in die lettertype ging doen.![]()
Schuifpuiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die past niet door de deur van de huisarts.
Ik wist geen beter antwoord.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet toch ondertussen weten dat je dan juist niets moet zeggen![]()
Ding dong, hier is de veearts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die past niet door de deur van de huisarts.
Normaalgesproken werd het ook de 16e afgeschreven, maar daar dacht de zorgverzekeraar nu anders overquote:
Wat was de quote?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
ja die reken ik ook onder gemeentelijke belastingen, ookal is dat het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat feest hebben we ook nog..
En de waterschapsbelasting/ rioolheffing.
mensenquote:Blusvliegtuig blijft aan de grond nadat het particuliere drone heeft geraakt
Een blusvliegtuig blijft aan de grond nadat het donderdag een drone heeft geraakt. De drone vloog in een luchtruim dat was gesloten vanwege de brand, meldt CNN op basis van de lokale brandweer.
Het vliegtuig in kwestie "liep schade op aan de vleugel en blijft aan de grond en buiten dienst", zei een woordvoerder van de brandweer van Los Angeles. Niemand raakte gewond. De federale luchtvaartautoriteit onderzoekt de botsing.
Dat hij dan verdooft wordt met een schietpistool met zo'n rood pluimpjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ding dong, hier is de veearts.
Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen.quote:
Ja, ik weet in elk geval dat er 2 rekeningen begin dit jaar in de brievenbus liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja die reken ik ook onder gemeentelijke belastingen, ookal is dat het niet
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hij dan verdooft wordt met een schietpistool met zo'n rood pluimpje
Meteen de gehandschoende arm tot aan het oksel achterin bij Django.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hij dan verdooft wordt met een schietpistool met zo'n rood pluimpje
Oke dag US.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de gehandschoende arm tot aan het oksel achterin bij Django.
Ik heb de neiging om daarin te plonzen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Dankjewat cute.
[ afbeelding ]
Ik houd je niet tegen, is wel wat frisjes gok ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om daarin te plonzen.
Geeft niet, ben wel wat gewend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen, is wel wat frisjes gok ik
verlate nieuwjaarsduik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, ben wel wat gewend.
Vroeger toen het nog wel eens lang genoeg vroor was daar altijd de schaatsbaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, ben wel wat gewend.
Vroegah.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog wel eens lang genoeg vroor was daar altijd de schaatsbaan
Nee, absoluut nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verlate nieuwjaarsduik.
zeg je dat je de wim hoff methode volgt
Schaatsenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog wel eens lang genoeg vroor was daar altijd de schaatsbaan
Het is letterlijk -2341quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om daarin te plonzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
WTF IS DIT AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Ja dankjewel internet dat ik dit geweldige liedje (nee) nu ook heb ontdekt.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Leuk om te luisteren met je ouders.
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, die thumbnail alleen is al awkward genoeg om onverwachts op werk voorbij te zien komen.
Luister dit eens met je moeder. Ik zit allemaal reactie filmpjes te kijken van mensen die dit hun ouders laten luisteren haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WTF IS DIT AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat zeggen die moedersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister dit eens met je moeder. Ik zit allemaal reactie filmpjes te kijken van mensen die dit hun ouders laten luisteren haha.
Die spiest d'r eigen oren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister dit eens met je moeder. Ik zit allemaal reactie filmpjes te kijken van mensen die dit hun ouders laten luisteren haha.
Het gaat vooral om de gezichtsuitdrukkingen haha. Je ziet wel welke moeders vroeger ook wel wild waren.quote:
jaren 70 waren wel wild ja, heb ik me laten vertellen tenminstequote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de gezichtsuitdrukkingen haha. Je ziet wel welke moeders vroeger ook wel wild waren.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, die thumbnail alleen is al awkward genoeg om onverwachts op werk voorbij te zien komen.
Ben een oude user die na jaren #anoniem toch besloot weer mee te lullenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie dat jij 1 week geleden een account hebt aangemaakt.
Welkom. Las je hiero al mee?
Na het zijn wel iets jongere ouders over het algemeen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jaren 70 waren wel wild ja, heb ik me laten vertellen tenminste
Nou ja. Een moeder van nu 60, is toch opgegroeid als tiener midden jaren 70quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Na het zijn wel iets jongere ouders over het algemeen.
Leuk. Ik zit er vooral op als ik tijden heb waarin ik niet veel mensen spreekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben een oude user die na jaren #anoniem toch besloot weer mee te lullen
Ja maar de generatie wat alles filmt is vrij jong he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Een moeder van nu 60, is toch opgegroeid als tiener midden jaren 70
Je zag ook een seconde in die clip vrouwen in een burka, ik moest lachen om dat contrastquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Maar wel soort van respect dat ze gewoon zo door Londen heen gegaan is voor haar clip hahaha. Ik durf het niet.
''You go girl''quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
Ik besef me nu dat ze waarschijnlijk dat liedje ook aan het afspelen waren zodat ze mee kan playbacken. Zo nieuwsgierig wat mensen dachten.
Waarschijnlijk "oh daar heb je weer zo'n aandachtshoer"quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
Ik besef me nu dat ze waarschijnlijk dat liedje ook aan het afspelen waren zodat ze mee kan playbacken. Zo nieuwsgierig wat mensen dachten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "oh daar heb je weer zo'n aandachtshoer"
Als je verder geen persoonlijkheid hebt dan moet je toch wat jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ah ja, je moet wat doen om op te vallen.
ik las gearresteerdquote:
Je denkt binnen 1 minuut hebben ze al het nieuwe sanitair enz aangesloten. Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je kan weer fatsoenlijk kakken?
Geloof het best, maarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vga kan gewoon lekker hoge resoluties doorgeven hoor
ik zou het overigens op mn gamebak ook niet meer kunnen aansluiten
tzou wel fijn zijn. even tijd vooruitspoelenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Je denkt binnen 1 minuut hebben ze al het nieuwe sanitair enz aangesloten.
Dat zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tzou wel fijn zijn. even tijd vooruitspoelen
evenjes warm springen/ warm lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
Weet niet waar ik meer zin in heb. Goed schoonmaken of overal de verwarming weer open kunnen draaien.
Ben van de week al languit op mijn bek gegaan hier op het laminaat. Nee dankje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
evenjes warm springen/ warm lopen
Ik moet nog wachten op een overleg. Zodra dat klaar is, wel gelijk weekend.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
WC meneer heeft mijn rekje in de WC ook opgehangen voor me want paste niet meer in de oude gaten.Ik vroeg het niet eens maar hij zo oh ik hang dat meteen wel op voor je. Topper.
Ja en hij zei volgende week moeten ze nog achter de oven afkitten. Ik zo oh nee toch want dat is zo'n gesleep als die oven morgen weer staat (hij staat ook op blokken door hoogteverschil).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]van die lui die wel nog een stapje extra willen zetten
Nee, gewoon een platte.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar VGA, kom op
Zeker nog een beeldbuis?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg is klaar. Tijd voor weekend
Eerste halve werkweek weer overleefd.
*Nattekat werkt gewoon door*quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg is klaar. Tijd voor weekend
Eerste halve werkweek weer overleefd.
Dreigen met dreigen, nice.quote:Vakbonden dreigen met staking in hoger onderwijs: 'Nu nog niet'
quote:'Arbeidsvoorwaarden kun je ruim opvatten, maar de strijd in Gaza valt daar toch echt buiten.'
quote:Mag een vakbond om politieke redenen staken?
Eigenlijk niet. Het stakingsrecht gaat over je werk, niet over je politieke voorkeuren. Een paar weken geleden had UvA-hoogleraar arbeidsrecht Evert Verhulp dan ook kritiek op de FNV vanwege een staking aan de Universiteit van Amsterdam. Daar legde personeel het werk neer vanwege schending van het demonstratierecht en de banden met Israëlische instellingen. Dat zou een rechter niet zomaar accepteren, zei Verhulp tegen het FD. 'Arbeidsvoorwaarden kun je ruim opvatten, maar de strijd in Gaza valt daar toch echt buiten.'
hahahahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
Oke neem mijn woorden terug. Geen zin meer.
kan niet altijd succes hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ook geen zin meer. Mijn OOF staat al aan sinds half vier.
5364 stapjes pas. Het gaat niet lukken vandaag
Alles is vies.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
Oke neem mijn woorden terug. Geen zin meer.
quote:
Het is nu nog licht. Nog even een blokje de andere kant opquote:
Dit dacht ik woensdagochtend ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit voor intense boor, oke het is alweer klaar nvm
Jahaa, en dat blijft nu ook zo!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles is vies.En moet nog klaarmaken tussendoor om weg te gaan vanavond.
Licht doet wel echt wonderenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nu nog licht. Nog even een blokje de andere kant op
Ik vind het vooral interessant hoe klein ze zijn en toch zo krachtigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit dacht ik woensdagochtend ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even een adempauze haha.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Moet nog tien keer doekje over de tegels halen maar details. Voor en na foto van de toilet.Die voegen zijn echt een wereld van verschil, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even een adempauze haha.
Baby darling doll face honey
Tandarts bedoel je? Ik heb het overleefd. Uur in die stoel gezeten. 20 minuten gewrik en geboor en breekwerk. Maar nu ben ik door mn verstandskiezne heen dus klaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jahaa, en dat blijft nu ook zo!
[..]
Licht doet wel echt wonderen![]()
[..]
Ik vind het vooral interessant hoe klein ze zijn en toch zo krachtig
hoe is het gegaan trouwens?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb NEIPA van de Aldi. Ben benieuwd
Last van gehad?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tandarts bedoel je? Ik heb het overleefd. Uur in die stoel gezeten. 20 minuten gewrik en geboor en breekwerk. Maar nu ben ik door mn verstandskiezne heen dus klaar.
Jij drinkt geen bier toch, of bedoel je datquote:
Die lucht moet toch ergens naartoe.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die bier drinken vind ik net zo erg als vrouwen die scheten laten.
Alsof vrouwen hem willen, is weer stoerpraatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lucht moet toch ergens naartoe.
Dus jij hebt een hekel aan alle vrouwen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die bier drinken vind ik net zo erg als vrouwen die scheten laten.
Ik denk bij dry-hopping aan iets andersquote:Hazy IPA's worden gemaakt met behulp van een proces dat 'dry-hopping'
Hele roedels premium vrouwtjes snakken naar me verrekte gek dat ge er bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsof vrouwen hem willen, is weer stoerpraat
Nou ja jij kent dat soort types nog niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij hebt een hekel aan alle vrouwen?
Premium is toch meestal een term die gebruikt wordt om aan te geven dat je er voor moet betalen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele roedels premium vrouwtjes snakken naar me verrekte gek dat ge er bent.
Alle vrouwen laten scheten, nog veel meer dan mannenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja jij kent dat soort types nog niet.
Not this shit againquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten scheten, nog veel meer dan mannen
Jij hebt echt nog nooit een dinnetje gehad is het wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tadaa. 8598. Schoentjes uit. Schoon shirtje aan. Biertje denk ik maar even.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nu nog licht. Nog even een blokje de andere kant op
Kut wou net weer bezig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
En het is weer begonnen. Goede inhoudelijke posts weer US
Of misschien zijn ze bij jou nog nooit zo op hun gemak geweest dat ze het durven laten gaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit een dinnetje gehad is het wel?
Eehm, wokgroente, sperziebonen en sate, wat jij?quote:
Whehe. Dry hopping wordt bij veel IPA's gebruikt ja. En fun fact: de trappist Orval doet het ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk bij dry-hopping aan iets anders
Fraaie poging maar ik ben aan alle kanten bescheten door die vermaledijde wezentjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze bij jou nog nooit zo op hun gemak geweest dat ze het durven laten gaan?
Ik las over het woord 'schoon' heenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa. 8598. Schoentjes uit. Schoon shirtje aan. Biertje denk ik maar even.
Is juist een goed moment daarvoorquote:
Satesaus of satestokjes met vlees?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, wokgroente, sperziebonen en sate, wat jij?
ik ken de trappist orval nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Dry hopping wordt bij veel IPA's gebruikt ja. En fun fact: de trappist Orval doet het ook.
Sowieso pindasausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:41 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weerWaar de blanke top der duinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schittert in de zonnegloed!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jawel maar geen Iquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Last van gehad?
[..]
Jij drinkt geen bier toch, of bedoel je dat
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso pindasausNog even kijk of het met kip neem of er een omeletje bij doe
[ afbeelding ]
mooi weerwaarom maakt je telefoon de kleuren belachelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er natuurlijk uit maar weet het origineel niet
thanks maar hoezo nu ineensquote:
Baby darling doll face honey
Hoe is het met je vriendin?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Chronische vrijgezellen zijn toch een apart soort wezens van een geheel andere planeet, de vraag is alleen wat nu kip en ei is.
[ afbeelding ]
mooi weerZooo waerlijck den Hollandsche strijdt tegen den woelige zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
Musk als peetvader?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
DE MERRIE VAN BAUDET HEEFT EEN TWEEDE GEWORPEN!!
Penelope Ariane Mazarine Baudet.
ja dat, én lekker veel stapjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar de blanke top der duinen
schittert in de zonnegloed!
Die laten van die stiekeme stinkwindjes, of staan te ruften onder de douche.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele roedels premium vrouwtjes snakken naar me verrekte gek dat ge er bent.
Waar heb je problemen mee?quote:
misschien denkt mijn fooncamera dat de lucht zo belachelijk blauw hoort te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
waarom maakt je telefoon de kleuren belachelijk?ziet er natuurlijk uit maar weet het origineel niet
Prima plekje daarvoor, beter dan in de buurtsuper of bij je ouders op bezoek op de bank.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laten van die stiekeme stinkwindjes, of staan te ruften onder de douche.
Oh-ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar heb je problemen mee?
a) US
b) Het onderwerp ruftende vrouwen
c) Het onderwerp Baudets nakomelingen
d) all of the above
e) psychiatrische patiënten die denken alles beter te weten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar heb je problemen mee?
a) US
b) Het onderwerp ruftende vrouwen
c) Het onderwerp Baudets nakomelingen
d) all of the above
Ja duhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima plekje daarvoor, beter dan in de buurtsuper of bij je ouders op bezoek op de bank.
Waar wonen jullie toch allemaal dat jullie de hele week al zeggen dat het om 5 uur nog licht is? Het is hier gewoon donker.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Daglicht om 17:00
Hier kan ik wel aan wennen. Op naar 18:00.
Ja maar daar hebben we het nu toch even niet over?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
e) psychiatrische patiënten die denken alles beter te weten.
*kijkt nog keer naar fotoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien denkt mijn fooncamera dat de lucht zo belachelijk blauw hoort te zijn
Het westen. Zonsondergang is hier 15 minuten later dan in het oosten van Groningen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar wonen jullie toch allemaal dat jullie de hele week al zeggen dat het om 5 uur nog licht is? Het is hier gewoon donker.
edit: nvm we weten het antwoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we het nu toch even niet over?
is dat niet uitwisselbaar met A ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we het nu toch even niet over?
Zo oostelijk woon ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het westen. Zonsondergang is hier 15 minuten later dan in het oosten van Groningen.
Is toch al lang weer bewezen onzin?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*kijkt nog keer naar foto
Viel me niet zo op maar is wel een kek kleurtje ja.
Misschien maakt je telefoon gebruik van AI, doet samsung ook met de maan. Echt super debiel en 100% nephttps://www.reddit.com/r/(...)s_are_fake_and_here/
Oh ik dacht dat je geschokt was toen je over dat woordje heen lasquote:
Was ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je geschokt was toen je over dat woordje heen las
Als het donker is moet dat welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo oostelijk woon ik nou ook weer niet.
Is ook helemaal niet gezond om 'm in te houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lucht moet toch ergens naartoe.
ook maar aanvragenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyways: VERKAANSJIEEEEE![]()
Okee één weekjeMaar toch. Nu eerst even dutje op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |