SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ervan uit gaan dat mensen daar van op knappenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je t bent dan zeggen ze: ga lekker naar buiten daar schijnt de zon, daar knap je van op.
quote:
Zie hier, de enige professor ter wereld die beweert dat binnen-zitten gezond is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ervan uit gaan dat mensen daar van op knappen
Hallon waterballonquote:
quote:
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.quote:
Ik bén de Zonnebloem.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Ook al ben ik de bescheidenheid zelve.
Ik hoorde dat dit de paaz isquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Af en toe heb ik net het idee dat ik midden in het uitje van de Zonnebloem ben beland.
* knipt snel zijn gele teennagels van 7 cm lang.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
HUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knipt snel zijn gele teennagels van 7 cm lang.
Maar VGA, kom opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef geen monitor met Hd4k+ hoor.
Mijn Full HD monitor heeft ook nog een VGA aansluiting naast de HDMI hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar VGA, kom op
Zeker nog een beeldbuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn monitor ook, maar mijn pc niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn Full HD monitor heeft ook nog een VGA aansluiting naast de HDMI hoor
Eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die zich echt overal mee bemoeien zelfs als ze geen flikker te maken hebben met een project zijn echt doodvermoeiend.
Bijna weekend.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb zelfgebakken bolletjes met zelfgebakken Zeeuws spek, zelf geslacht van een varken.Had je nog genoeg voedselbonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met jouw editquote:
Voedselbonnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je nog genoeg voedselbonnen?
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Een van de beste films van de afgelopen jaren slaan ze zomaar over ergens, ik haat oppervlakkige kinderkutzooi.
Een cast met Jack Gleeson (voor het eerst weer en nog net zo freaky), Ciarán Hinds (held), Colm Meaney (Star Trekkin' across the Universe), Kerry Condon (kwekgroot talent) en Liam Neeson (omdat Liam)
Ja net aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je nog genoeg voedselbonnen?
We gaan weer terug naar de 2e wereldoorlog.quote:
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan weer terug naar de 2e wereldoorlog.
Omnomnomquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezer
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd haalt tulpenbollen uit de vriezer
Praat je uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je wijsvinger langs de deksels van openbare vuilnisbakken gaan en dan heb je de boter van het overleven te pakken.
Nee. Uit straling.quote:
Wanneer is het een kut kloon?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen alle kutkloontjes gewoon weer even optyfen?
/einde dienstmededeling
Als het datismijnmening niet aan staatquote:
bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen alle kutkloontjes gewoon weer even optyfen?
/einde dienstmededeling
Oke doei dan maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als het datismijnmening niet aan staat
Dat is wel heel erg specifiek.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer het users betreft die al jaren forumwijd worden uitgekotst
Nou heb ik die rot reclame in mijn hoofd, bedankt hequote:
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou heb ik die rot reclame in mijn hoofd, bedankt he
Aanklagen die hapquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.
daar hadden we vroeger een aparte sc voorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt het weer van Bram Krikke gepiktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe is mijn trademark, dat hebben ze van mij gejat.
DTS?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hadden we vroeger een aparte sc voor
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt het weer van Bram Krikke gepikt
Doet me denken aan die beelden van mensen die op het strand zeehonden probeerden te ‘redden’ door ze terug de zee in te dragen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die beelden van mensen die op het strand zeehonden probeerden te ‘redden’ door ze terug de zee in te dragen.
Die beesten hadden ook zoiets van wtf![]()
Gevalletje klok/klepel.
Ik weet niet wie dat is, dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bram Krikke heeft ook van alles gejatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
?!quote:
Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
*schrikt wakkerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOEDAN
HET STAAT ER GODVERDOMME BIJ
Man met snor die vooral zichzelf heel grappig en interessant vindquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, dus dat denk ik niet
Mannen met snorren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Man met snor die vooral zichzelf heel grappig en interessant vind
Heb ook niks met snorrenquote:
Hitler had ook een snor.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*side eyedquote:
Sowquote:
Vanzelfsprekendquote:
Nou ja.. is toch zo?quote:
Of een baard.quote:
Of arm haarquote:
vga kan gewoon lekker hoge resoluties doorgeven hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar VGA, kom op
Zeker nog een beeldbuis?
Kleinigheidje houd je toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hitler had wel meer dingen
Heeft ze zich ook met man en macht over jouw weegschaal gezet?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had een tijd terug een aantal dates met een vrouw met pcos wat zich uitte in haargroei op d'r gezicht. Probeerde mij er met man en macht overheen te zetten want het was een lieverd, maar kon er niet mee omgaanEn laseren etc was geen optie vanwege andere gezondheidsproblematiek.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of arm haar
Of een buikstreepje
dat heb ik eind december ook nog snel even overgemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah top, zorgverzekering voor een jaar is afgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |