SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Hmmm geen last van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn de fokservers bij jullie ook zo brak de afgelopen paar dagen?
Ik had meestal die nacht van te voren een droom waarin ik in de wachtkamer altijd zoetigheden tot me nam. terwijl ik nog niet geprikt was...quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb als ik dan nuchter bloed moet laten prikken dat ik altijd zo bang ben dat ik uit automatisme 's ochtends toch ga drinken ofzo.Zo vaak moet ik dat ook niet laten doen ofzo en het is wel een gewoonte om gewoon naar de koelkast te lopen als ik wakker word.
Oh lol. Doet me wel denken aan een stukje uit mijn favoriete film requiem for a dream.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had meestal die nacht van te voren een droom waarin ik in de wachtkamer altijd zoetigheden tot me nam. terwijl ik nog niet geprikt was...
Lekker verdiend uitrusten en genieten na wederom een week hard werken samen met het gezinnetje.quote:
tja..kan vanalles zijn..quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fok is de enige website die blijft hangen bij mij
Dan is het toch niet lekker meer?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Zet de tv ook echt op pauze op het moment dat ze zegt: we sneden het lichaam in stukken en ging het verbranden op de barbecue.
Gezellie.
Wel keer wat anders dan een braadworst of een hamburger.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het toch niet lekker meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |