Ik heb ook best wel lang gezocht naar een YT filmpje van een jong knulletje die een hele mooie fruitschaal stond te maken op een werkbank.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:13 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek een vrij oude website, wellicht dat die niet meer bestaat:
-Geschreven door een vriendelijke zonderlinge man, met heel veel hobbies, motoren, koken, oude meuk, parasailen(?)
-De man had een hele grote baard, was rond de 55 jaar oud en kwam ergens uit noorden.
-Hij heet volgens mij Heiko, en zijn website iets van: Heikos wereld
-De website was gemaakt op een nogal knullige manier.
Iemand een idee?
Geweldig vond ik die toen. Zo te zien doet ie er nauwelijks meer iets mee. Inmiddels vreselijk gedateerd, vooral de opmaak maar de inhoud eigenlijk ook wel. Jammerquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:22 schreef raptorix het volgende:
Gevonden: https://www.twolefthands.nl/
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:53 schreef 215 het volgende:
[..]
Geweldig vond ik die toen. Zo te zien doet ie er nauwelijks meer iets mee. Inmiddels vreselijk gedateerd, vooral de opmaak maar de inhoud eigenlijk ook wel. Jammer
Ik herkende een paar hobby's en levensinstelling. De man gaat/ging best relaxed door het leven. Als je dan even niet naar de technische creatieve kant van die site kijkt maar puur naar de inhoud dan vind ik dat interessant en droge humor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Pure interesse.
Oh was het een soort bloggen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:20 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik herkende een paar hobby's en levensinstelling. De man gaat/ging best relaxed door het leven. Als je dan even niet naar de technische creatieve kant van die site kijkt maar puur naar de inhoud dan vind ik dat interessant en droge humor.
Zijn ongeveer laatste update is dat zn vrouw is overleden. Aangrijpend verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |