Ik gebruikte de creator op civitai, kost wat blauwe buzz maar dan heb je niet dat pesky watermarkquote:Op zondag 27 april 2025 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
En hoe komen jullie aan de credits voor Kling?
Ja dat voegt wel wat mee toe, als je meer in advanced prompting gaat zijn sommige trigger worden heel interessant, om een voorbeeld te geven, Flux.Dev is een geweldig model, maar het maken van een scherpe achtergrond is erg lastig, nu zijn er wel wat trucjes voor via prompting, maar dat hangt erg af wat je wilt maken.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het wel interessant om wat meer info bij een afbeelding te zien: met welke software is het gemaakt, welke prompt evt, enzoverders
quote:Op woensdag 30 april 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het wel interessant om wat meer info bij een afbeelding te zien: met welke software is het gemaakt, welke prompt evt, enzoverders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Haha nu je het zegt, jaquote:Op maandag 5 mei 2025 14:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Supermooi! Beetje The Last of Us- sfeertje![]()
En bedankt voor de info!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef Seven. het volgende:
@:Divje![]()
Waarom maak je eigenlijk dit soort plaatjes? En welke AI gebruik je?
Om in deze 'Dune'-sfeer te blijvenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |