abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216227957
Heeellleeeuuuuw Fokkers.
als het mag natuurlijk lijkt het mij leuk om een Topic te hebben met allemaal leuke en bijzondere AI afbeeldingen die je zelf gerenegeerd hebt natuurlijk.

Ik zal aftrappen en mijn Nickname hier eer aan doen

I heard Jesus did cocaine on a night out, eyes wide open, dilated, but he's fine now, and if his father ever finds out, then he'd probably knock his lights out.
  donderdag 9 januari 2025 @ 14:00:20 #2
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216228026
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216228164
Godver, mag dit topc dicht.

@Danny of @Netsplitter
Excuses ik heb niet goed gekeken.
I heard Jesus did cocaine on a night out, eyes wide open, dilated, but he's fine now, and if his father ever finds out, then he'd probably knock his lights out.
pi_216228200
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Godver, mag dit topc dicht.

@:danny of @:netsplitter
Excuses ik heb niet goed gekeken.
Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor. ^O^
pi_216228206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor. ^O^
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingen
pi_216228212
Weer ontopic:
Jezus in Atlantis?
Jezus tijdens de Franse revolutie?
De derde kon ik niet plaatsen.
pi_216228222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingen
Oeps. :@
pi_216228276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Weer ontopic:
Jezus in Atlantis?
Jezus tijdens de Franse revolutie?
De derde kon ik niet plaatsen.
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamen *)
2 - Ik wilde een foto generen van jezus in een kribbe met de 3 koningen in een ondergrondse mergel groeve, ik kon het alleen niet laten om die guillotine erbij te zetten ( waarom die er staat weet ik eignelijk ook niet )
3 - Eigenlijk is deze heel erg fout, er staan buffels / poeder/ pinpassen en sleutels op. Dit heeft alles met het gebruik van drugs te maken.
pi_216228346
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:25 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamen *)
2 - Ik wilde een foto generen van jezus in een kribbe met de 3 koningen in een ondergrondse mergel groeve, ik kon het alleen niet laten om die guillotine erbij te zetten ( waarom die er staat weet ik eignelijk ook niet )
3 - Eigenlijk is deze heel erg fout, er staan buffels / poeder/ pinpassen en sleutels op. Dit heeft alles met het gebruik van drugs te maken.
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.
2. Niet alleen een guillotine maar ook Franse soldaten met een kanon, dus.
3. Ik drink alcohol, rook tabak en dat zijn dan de enige 'drugs' die ik gebruik.

Zou je misschien ook iets kunnen maken waar Mozes zijn volk door de Schelfzee leidt en dat je dan bijv. Nemo of Ariel in die watermuur ziet?
Zelf kan ik dat niet, want ik snap niks van dit gedoe.
Maar ik vind de afbeeldingen (meestal dan) fantastisch.
pi_216228490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.
2. Niet alleen een guillotine maar ook Franse soldaten met een kanon, dus.
3. Ik drink alcohol, rook tabak en dat zijn dan de enige 'drugs' die ik gebruik.

Zou je misschien ook iets kunnen maken waar Mozes zijn volk door de Schelfzee leidt en dat je dan bijv. Nemo of Ariel in die watermuur ziet?
Zelf kan ik dat niet, want ik snap niks van dit gedoe.
Maar ik vind de afbeeldingen (meestal dan) fantastisch.

Astu! ( ik heb dit wel even snel snel snel gedaan )

[ Bericht 13% gewijzigd door Professionele-Idioot op 09-01-2025 16:02:48 ]
pi_216228502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Astu! ( ik heb dit wel even snel snel snel gedaan )
WAUW!!!
Je bent echt een kanjer. _O_ _O_ _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 15:57:03 #12
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
WAUW!!!
Je bent echt een kanjer. _O_ _O_ _O_
Plaatje is alweer weg.. :(

Zoiets?

pi_216229149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:

[..]

Zoiets?

[ link | afbeelding ]
Fixed :D
pi_216229170
quote:

[..]

Zoiets?

[ link | afbeelding ]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.
Mij niet aanvallen als plaatje weg is. Ik weet ook niet hoe die dingen werken. :@ :@ :@
pi_216229178
quote:

[..]

Zoiets?

[ link | afbeelding ]
Dikke kus voor de moeite. :* :* :*
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 16:06:49 #16
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:03 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Fixed :D
Ah mooi!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.
Mij niet aanvallen als plaatje weg is. Ik weet ook niet hoe die dingen werken. :@ :@ :@
Ik viel je niet aan hoor. Ik vond het alleen jammer dat ik 'm niet had gezien. bedankt voor het fixen Professionele-Idioot
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 16:08:29 #17
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dikke kus voor de moeite. :* :* :*
Bedankt, vind je hem leuk?
pi_216229290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:08 schreef qltel het volgende:

[..]
Bedankt, vind je hem leuk?
Jazeker. :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 16:17:09 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jazeker. :Y
Fijn, bedankt!

Ik heb overigens gewoon de zin die jij postte gebruikt om hem te maken. Alleen Ariel er even uitgehaald. Je zou het dus zelf ook kunnen..
pi_216229345
@Hiddendoe kom maar op als je nog meer verzoekjes heb.
pi_216229368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Hiddendoe kom maar op als je nog meer verzoekjes heb.
Ik doe mijn best. Even zoeken.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 16:29:03 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229399
Deze heb ik een paar dagen geleden gemaakt.. Commando: de zon boven een Nederlands landschap

pi_216229417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:17 schreef qltel het volgende:

[..]
Fijn, bedankt!

Ik heb overigens gewoon de zin die jij postte gebruikt om hem te maken. Alleen Ariel er even uitgehaald. Je zou het dus zelf ook kunnen..
Nope, durf ik niet. Ik heb Windows 10 en dat combineer ik met Microsoft Office 2003 en dat werkt (tot nu toe) perfect.
Ik ben niet zo'n noob als de meeste bejaarden, maar ik blijf het toch een eng wereldje vinden. Internet dus.
Iedereen kan je lezen of horen of zien.
Nee, dat hoeft voor mij niet.

Ik log hier in, en bij mijn eigen bank en verder email. Meer niet.

Ik ben al twee keer opgebeld door een leuke meid die mij vertelde dat ze bij de politie werkte en ze hadden een melding gekregen dat er maar liefst 2000 euro was afgeschreven van mijn rekening.
Nou ja, dat soort bullshittelefoontjes dus. Ik vind het eigenlijk best wel eng.

Daarom plaatst ik mijn verzoeken hier. En ik wacht wel netjes af wat jij dan plaatst.

Verzoeken komen wel binnen. Als ik weet wat en hoe.

:Y
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2025 @ 16:34:45 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216229433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Daarom plaatst ik mijn verzoeken hier. En ik wacht wel netjes af wat jij dan plaatst.

Verzoeken komen wel binnen. Als ik weet wat en hoe.

:Y
Geen probleem, hoor. Als je een verzoek hebt zijn er mensen hier die je willen helpen. Geen probleem.
pi_216229448
Grappig, ik wel eens een paar schema's laten tekenen door chatgpt maar die zagen er niet uit en klopten voor geen meter... hehe..

Maar mooi om te zien, komen toch echt wel mooie werken uit!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216229584
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 16:29 schreef qltel het volgende:
Deze heb ik een paar dagen geleden gemaakt.. Commando: de zon boven een Nederlands landschap

[ link | afbeelding ]
Ja. Zo was Nederland. Ooit. Eens. :'(

Bekijk deze YouTube-video

:D
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:53:46 #27
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216393879
pi_216555428
Een experimentje wat ik laatst heb gedaan:

Vervolgens een Depth Map gemaakt:

En op basis daarvan een 3D foto, dit kun je bijvoorbeeld op Facebook doen, door een 3d foto te plaatsen:

https://jumpshare.com/s/Hw32th4r1VUIxSZAZlz3
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216752057
Eindelijk Fooocus SDXL aan het werk gekregen op m'n 7900XTX, geen idee wat een beetje een normale snelheid is maar haal 1.11s/it voor een 768x1344 afbeelding met een PonyXL checkpoint en 12 actieve Lora's :P

De eerste 1.5x Upscale duurt wat langer met 2.6s/it, daarna resize ik weer terug naar de originele resolutie en doe ik nog een 1.5x upscale, die duurt vaak 9s/it _O-

Dan heb ik na ~20 minuten zoiets:

Oordelen jullie maar of het die tijd waard was :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216780692
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Divje het volgende:
Eindelijk Fooocus SDXL aan het werk gekregen op m'n 7900XTX, geen idee wat een beetje een normale snelheid is maar haal 1.11s/it voor een 768x1344 afbeelding met een PonyXL checkpoint en 12 actieve Lora's :P

De eerste 1.5x Upscale duurt wat langer met 2.6s/it, daarna resize ik weer terug naar de originele resolutie en doe ik nog een 1.5x upscale, die duurt vaak 9s/it _O-

Dan heb ik na ~20 minuten zoiets:

[ afbeelding ]

Oordelen jullie maar of het die tijd waard was :P
Ik heb zelf nogal een karige RTX 2060 met 6 gig, deze afbeelding heb ik met Flux gemaakt in 4.30 minuten.
Tijd hangt erg af van Sampling step, in mijn geval 40, met dpm++ 2m als sampler.

pi_216784644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 13:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb zelf nogal een karige RTX 2060 met 6 gig, deze afbeelding heb ik met Flux gemaakt in 4.30 minuten.
Tijd hangt erg af van Sampling step, in mijn geval 40, met dpm++ 2m als sampler.

[ afbeelding ]
Nice :)

Heb Flux nog niet aan de praat gekregen ;( Gebruik zelf ook dpm++ 2m, en karras scheduler. CFG hangt tussen 5 en 8 in. 60 steps. Leuk om mee te spelen :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216790074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef Divje het volgende:

[..]
Nice :)

Heb Flux nog niet aan de praat gekregen ;( Gebruik zelf ook dpm++ 2m, en karras scheduler. CFG hangt tussen 5 en 8 in. 60 steps. Leuk om mee te spelen :P
Ik zou zeggen installeer Stable Diffusion Web Forge, daarmee werk Flux out of the box, met Automaticaaa kreeg ik hem ook niet aan de gang, helaas is ontwikkeling beetje gestopt en zullen we waarschijnlijk Controlnet nooit geimplementeerd krijgen, misschien toch maar weer naar ComfyUI.
pi_216793153
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 03:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zou zeggen installeer Stable Diffusion Web Forge, daarmee werk Flux out of the box, met Automaticaaa kreeg ik hem ook niet aan de gang, helaas is ontwikkeling beetje gestopt en zullen we waarschijnlijk Controlnet nooit geimplementeerd krijgen, misschien toch maar weer naar ComfyUI.
Hmm, zie dat Forge ook met Zluda werkt, interessant! :)

ComfyUI heb ik ook bekeken maar dat lijkt me toch een behoorlijke learning curve te hebben? :@ Ziet er overweldigend uit haha.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216793841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:44 schreef Divje het volgende:

[..]
Hmm, zie dat Forge ook met Zluda werkt, interessant! :)

ComfyUI heb ik ook bekeken maar dat lijkt me toch een behoorlijke learning curve te hebben? :@ Ziet er overweldigend uit haha.
Mjah, ComfyUI kun je op zich ook zonder kennis gebruiken, hoe ComfyUI werkt is dat de metadata allemaal in het image word opgeslagen. Kortom je kunt gewoon dat direct als Pipeline gebruiken. Maar om zelf echt die Pipelines te gaan maken vergt behoorlijk wat kennis hoe je AI modellen runned, dus dat is inderdaad vrij pittig.
pi_216794002
Ik zit graag op NightCafé omdat je heel veel verschillende modellen kan gebruiken om te creëren.
Flux, Dall-e, Google Imagen, Dreamshaper, enz. Bij elkaar wel 30 verschillende opties. Dus heel makkelijk even switchen en ook makkelijk te gebruiken.

pi_216794018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mjah, ComfyUI kun je op zich ook zonder kennis gebruiken, hoe ComfyUI werkt is dat de metadata allemaal in het image word opgeslagen. Kortom je kunt gewoon dat direct als Pipeline gebruiken. Maar om zelf echt die Pipelines te gaan maken vergt behoorlijk wat kennis hoe je AI modellen runned, dus dat is inderdaad vrij pittig.
Ik ga het eens onderzoeken haha, thanks ^O^
Volgens mij slaat Fooocus nu ook metadata op als je export als .png, voor compatibiliteit met CivitAI enzo.

Tot die tijd lukt het met Fooocus al wel om Insta influencer realisme te benaderen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216828363
pi_216859548
pi_216942525

Flux.1 Dev Compact fp8 op een 4060 8GB. Duurde 15 minuutjes met 4 Lora's, CFG 3, 30 steps en 2x 12 steps refiner gooit er nog 10 minuten bij op. Nu langzaam maar zeker de Comfy workflows eigen maken in SwarmUI.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216943199
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 00:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

Flux.1 Dev Compact fp8 op een 4060 8GB. Duurde 15 minuutjes met 4 Lora's, CFG 3, 30 steps en 2x 12 steps refiner gooit er nog 10 minuten bij op. Nu langzaam maar zeker de Comfy workflows eigen maken in SwarmUI.
Mooi resultaat, maar ik vind het wel lang duren, ik heb zelf een mindere kaart, en doe het ongeveer in 3e van de tijd.... Ik ben geen extreme kenner op gebied van drivers/configuraties. Maar ik denk dat er iets mis is.
pi_216943372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 06:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mooi resultaat, maar ik vind het wel lang duren, ik heb zelf een mindere kaart, en doe het ongeveer in 3e van de tijd.... Ik ben geen extreme kenner op gebied van drivers/configuraties. Maar ik denk dat er iets mis is.
Thanks! Ik heb voor ik SwarmUI installeerde alles geüpdatet, windows updates gedraaid en zelfs een bios update gedaan want die kwam ook even toevallig voorbij _O- (krijg je als je een maand je laptop links laat liggen denk ik dan..)

Zou kunnen liggen aan het feit dat ik niet in lowvram of medvram mode zit en een 16GB fp8 model/checkpoint draai waardoor veel in RAM geladen wordt en m'n pagefile rommelt ook lekker tussen de 40-50 GB in.

6GB checkpoints in het GGUF formaat of de Q4_K_S modellen zijn wel snel trouwens, maar die kwaliteit kan ik niet mee leven _O- ondanks refiner en upscalen. Dus dan maar wat langer wachten. En later eens kijken hoe het allemaal werkt met Comfy Zluda op de desktop. Of even een andere CUDA versie proberen.

Ook een accountje gemaakt op civitai, wist niet allejezus nog aan toe hoe snel dat NSFW filter aan moest :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216943416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 07:33 schreef Divje het volgende:

[..]
Thanks! Ik heb voor ik SwarmUI installeerde alles geüpdatet, windows updates gedraaid en zelfs een bios update gedaan want die kwam ook even toevallig voorbij _O- (krijg je als je een maand je laptop links laat liggen denk ik dan..)

Zou kunnen liggen aan het feit dat ik niet in lowvram of medvram mode zit en een 16GB fp8 model/checkpoint draai waardoor veel in RAM geladen wordt en m'n pagefile rommelt ook lekker tussen de 40-50 GB in.

6GB checkpoints in het GGUF formaat of de Q4_K_S modellen zijn wel snel trouwens, maar die kwaliteit kan ik niet mee leven _O- ondanks refiner en upscalen. Dus dan maar wat langer wachten. En later eens kijken hoe het allemaal werkt met Comfy Zluda op de desktop. Of even een andere CUDA versie proberen.

Ook een accountje gemaakt op civitai, wist niet allejezus nog aan toe hoe snel dat NSFW filter aan moest :D
Ik gebruik: flux1-dev-bnb-nf4-v2.safetensors
En zet mijn GPU weights dan op 4000, op zich dan goed te doen, welke sampler gebruik je?
pi_216943620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
En zet mijn GPU weights dan op 4000, op zich dan goed te doen, welke sampler gebruik je?
GPU weights? Kan die optie niet vinden in Swarm.. Gebruik euler + simple als scheduler.

Zal die versie even downloaden en kijken wat er gebeurt :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_216952443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit model geeft me zoveel foutmeldingen dat ik niet weet waar ik moet beginnen :@ :D
Maar na wat tweaks mbt nvidia drivers, power management en het gebruik van flux1-dev-Q4_K_S.gguf duurde dit met een simpel prompt 3,5 minuten incl 2x refiner zonder upscale.

832x1216, CFG 1, 20 steps + 2x 12 steps refiner, euler + simple
Toch wel tevreden mee uiteindelijk :) meer details en dingen haal ik wel uit de LORA's.

edit: Het was nachtwerk maar heb nu ComfyUI-Zluda icm SwarmUI draaien op de desktop en kan het als 2de backend aanroepen vanaf de laptop _O_ Nu nog even kijken of ik een lichte LLM extensie met OLlama oid werkend kan krijgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Divje op 07-03-2025 12:31:21 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 10 maart 2025 @ 08:53:07 #45
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216994314
  maandag 10 maart 2025 @ 09:49:34 #46
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216995116
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef Divje het volgende:

[..]
Dit model geeft me zoveel foutmeldingen dat ik niet weet waar ik moet beginnen :@ :D
Maar na wat tweaks mbt nvidia drivers, power management en het gebruik van flux1-dev-Q4_K_S.gguf duurde dit met een simpel prompt 3,5 minuten incl 2x refiner zonder upscale.

[ afbeelding ]
832x1216, CFG 1, 20 steps + 2x 12 steps refiner, euler + simple
Toch wel tevreden mee uiteindelijk :) meer details en dingen haal ik wel uit de LORA's.

edit: Het was nachtwerk maar heb nu ComfyUI-Zluda icm SwarmUI draaien op de desktop en kan het als 2de backend aanroepen vanaf de laptop _O_ Nu nog even kijken of ik een lichte LLM extensie met OLlama oid werkend kan krijgen.
Erg mooi! Vooral ook hoe het licht door de vleugels schijnt enzo ^O^
Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor
pi_216996647
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Erg mooi! Vooral ook hoe het licht door de vleugels schijnt enzo ^O^

Hier een collage van een mooie wintersport in een willekeurig retro-futuristisch Oostblok land..

Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 10 maart 2025 @ 12:22:02 #48
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216996734
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Hier een collage van een mooie wintersport in een willekeurig retro-futuristisch Oostblok land..

[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, zou zo uit een SF-comic kunnen komen. Mooi die gele filter erover heen ook, dat maakt het toch weer wat ouderwets/Oostblokkerig :s)
Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor
pi_217162362
pi_217162883

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')