Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Godver, mag dit topc dicht.
@:danny of @:netsplitter
Excuses ik heb niet goed gekeken.
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor.
Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingen
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Weer ontopic:
Jezus in Atlantis?
Jezus tijdens de Franse revolutie?
De derde kon ik niet plaatsen.
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:25 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamen![]()
2 - Ik wilde een foto generen van jezus in een kribbe met de 3 koningen in een ondergrondse mergel groeve, ik kon het alleen niet laten om die guillotine erbij te zetten ( waarom die er staat weet ik eignelijk ook niet )
3 - Eigenlijk is deze heel erg fout, er staan buffels / poeder/ pinpassen en sleutels op. Dit heeft alles met het gebruik van drugs te maken.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.
2. Niet alleen een guillotine maar ook Franse soldaten met een kanon, dus.
3. Ik drink alcohol, rook tabak en dat zijn dan de enige 'drugs' die ik gebruik.
Zou je misschien ook iets kunnen maken waar Mozes zijn volk door de Schelfzee leidt en dat je dan bijv. Nemo of Ariel in die watermuur ziet?
Zelf kan ik dat niet, want ik snap niks van dit gedoe.
Maar ik vind de afbeeldingen (meestal dan) fantastisch.
WAUW!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Astu! ( ik heb dit wel even snel snel snel gedaan )
Plaatje is alweer weg..quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
WAUW!!!
Je bent echt een kanjer.![]()
![]()
Fixedquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Dikke kus voor de moeite.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Ah mooi!quote:
Ik viel je niet aan hoor. Ik vond het alleen jammer dat ik 'm niet had gezien. bedankt voor het fixen Professionele-Idiootquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.
Mij niet aanvallen als plaatje weg is. Ik weet ook niet hoe die dingen werken.![]()
![]()
Fijn, bedankt!quote:
Ik doe mijn best. Even zoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Hiddendoe kom maar op als je nog meer verzoekjes heb.
Nope, durf ik niet. Ik heb Windows 10 en dat combineer ik met Microsoft Office 2003 en dat werkt (tot nu toe) perfect.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Fijn, bedankt!
Ik heb overigens gewoon de zin die jij postte gebruikt om hem te maken. Alleen Ariel er even uitgehaald. Je zou het dus zelf ook kunnen..
Geen probleem, hoor. Als je een verzoek hebt zijn er mensen hier die je willen helpen. Geen probleem.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Daarom plaatst ik mijn verzoeken hier. En ik wacht wel netjes af wat jij dan plaatst.
Verzoeken komen wel binnen. Als ik weet wat en hoe.
Ja. Zo was Nederland. Ooit. Eens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:29 schreef qltel het volgende:
Deze heb ik een paar dagen geleden gemaakt.. Commando: de zon boven een Nederlands landschap
[ link | afbeelding ]
Ik heb zelf nogal een karige RTX 2060 met 6 gig, deze afbeelding heb ik met Flux gemaakt in 4.30 minuten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Divje het volgende:
Eindelijk Fooocus SDXL aan het werk gekregen op m'n 7900XTX, geen idee wat een beetje een normale snelheid is maar haal 1.11s/it voor een 768x1344 afbeelding met een PonyXL checkpoint en 12 actieve Lora's
De eerste 1.5x Upscale duurt wat langer met 2.6s/it, daarna resize ik weer terug naar de originele resolutie en doe ik nog een 1.5x upscale, die duurt vaak 9s/it
Dan heb ik na ~20 minuten zoiets:
[ afbeelding ]
Oordelen jullie maar of het die tijd waard was
Nicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf nogal een karige RTX 2060 met 6 gig, deze afbeelding heb ik met Flux gemaakt in 4.30 minuten.
Tijd hangt erg af van Sampling step, in mijn geval 40, met dpm++ 2m als sampler.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen installeer Stable Diffusion Web Forge, daarmee werk Flux out of the box, met Automaticaaa kreeg ik hem ook niet aan de gang, helaas is ontwikkeling beetje gestopt en zullen we waarschijnlijk Controlnet nooit geimplementeerd krijgen, misschien toch maar weer naar ComfyUI.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice
Heb Flux nog niet aan de praat gekregenGebruik zelf ook dpm++ 2m, en karras scheduler. CFG hangt tussen 5 en 8 in. 60 steps. Leuk om mee te spelen
Hmm, zie dat Forge ook met Zluda werkt, interessant!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen installeer Stable Diffusion Web Forge, daarmee werk Flux out of the box, met Automaticaaa kreeg ik hem ook niet aan de gang, helaas is ontwikkeling beetje gestopt en zullen we waarschijnlijk Controlnet nooit geimplementeerd krijgen, misschien toch maar weer naar ComfyUI.
Mjah, ComfyUI kun je op zich ook zonder kennis gebruiken, hoe ComfyUI werkt is dat de metadata allemaal in het image word opgeslagen. Kortom je kunt gewoon dat direct als Pipeline gebruiken. Maar om zelf echt die Pipelines te gaan maken vergt behoorlijk wat kennis hoe je AI modellen runned, dus dat is inderdaad vrij pittig.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, zie dat Forge ook met Zluda werkt, interessant!
ComfyUI heb ik ook bekeken maar dat lijkt me toch een behoorlijke learning curve te hebben?Ziet er overweldigend uit haha.
Ik ga het eens onderzoeken haha, thanksquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, ComfyUI kun je op zich ook zonder kennis gebruiken, hoe ComfyUI werkt is dat de metadata allemaal in het image word opgeslagen. Kortom je kunt gewoon dat direct als Pipeline gebruiken. Maar om zelf echt die Pipelines te gaan maken vergt behoorlijk wat kennis hoe je AI modellen runned, dus dat is inderdaad vrij pittig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nait Soezn Moar Broezn
Mooi resultaat, maar ik vind het wel lang duren, ik heb zelf een mindere kaart, en doe het ongeveer in 3e van de tijd.... Ik ben geen extreme kenner op gebied van drivers/configuraties. Maar ik denk dat er iets mis is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Flux.1 Dev Compact fp8 op een 4060 8GB. Duurde 15 minuutjes met 4 Lora's, CFG 3, 30 steps en 2x 12 steps refiner gooit er nog 10 minuten bij op. Nu langzaam maar zeker de Comfy workflows eigen maken in SwarmUI.
Thanks! Ik heb voor ik SwarmUI installeerde alles geüpdatet, windows updates gedraaid en zelfs een bios update gedaan want die kwam ook even toevallig voorbijquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooi resultaat, maar ik vind het wel lang duren, ik heb zelf een mindere kaart, en doe het ongeveer in 3e van de tijd.... Ik ben geen extreme kenner op gebied van drivers/configuraties. Maar ik denk dat er iets mis is.
Ik gebruik: flux1-dev-bnb-nf4-v2.safetensorsquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb voor ik SwarmUI installeerde alles geüpdatet, windows updates gedraaid en zelfs een bios update gedaan want die kwam ook even toevallig voorbij(krijg je als je een maand je laptop links laat liggen denk ik dan..)
Zou kunnen liggen aan het feit dat ik niet in lowvram of medvram mode zit en een 16GB fp8 model/checkpoint draai waardoor veel in RAM geladen wordt en m'n pagefile rommelt ook lekker tussen de 40-50 GB in.
6GB checkpoints in het GGUF formaat of de Q4_K_S modellen zijn wel snel trouwens, maar die kwaliteit kan ik niet mee levenondanks refiner en upscalen. Dus dan maar wat langer wachten. En later eens kijken hoe het allemaal werkt met Comfy Zluda op de desktop. Of even een andere CUDA versie proberen.
Ook een accountje gemaakt op civitai, wist niet allejezus nog aan toe hoe snel dat NSFW filter aan moest
GPU weights? Kan die optie niet vinden in Swarm.. Gebruik euler + simple als scheduler.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik: flux1-dev-bnb-nf4-v2.safetensors
En zet mijn GPU weights dan op 4000, op zich dan goed te doen, welke sampler gebruik je?
Dit model geeft me zoveel foutmeldingen dat ik niet weet waar ik moet beginnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik: flux1-dev-bnb-nf4-v2.safetensors
En zet mijn GPU weights dan op 4000, op zich dan goed te doen, welke sampler gebruik je?
Erg mooi! Vooral ook hoe het licht door de vleugels schijnt enzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit model geeft me zoveel foutmeldingen dat ik niet weet waar ik moet beginnen![]()
Maar na wat tweaks mbt nvidia drivers, power management en het gebruik van flux1-dev-Q4_K_S.gguf duurde dit met een simpel prompt 3,5 minuten incl 2x refiner zonder upscale.
[ afbeelding ]
832x1216, CFG 1, 20 steps + 2x 12 steps refiner, euler + simple
Toch wel tevreden mee uiteindelijkmeer details en dingen haal ik wel uit de LORA's.
edit: Het was nachtwerk maar heb nu ComfyUI-Zluda icm SwarmUI draaien op de desktop en kan het als 2de backend aanroepen vanaf de laptopNu nog even kijken of ik een lichte LLM extensie met OLlama oid werkend kan krijgen.
Thanksquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Erg mooi! Vooral ook hoe het licht door de vleugels schijnt enzo
Ziet er mooi uit, zou zo uit een SF-comic kunnen komen. Mooi die gele filter erover heen ook, dat maakt het toch weer wat ouderwets/Oostblokkerigquote:Op maandag 10 maart 2025 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks
Hier een collage van een mooie wintersport in een willekeurig retro-futuristisch Oostblok land..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nait Soezn Moar Broezn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |