Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier ook nog geen enkele neerslag van welke soort dan ook.
Heb wel voor het eerst in mijn leven ff iets over mijn voorruit getrokken.. Ik moet morgen vroeg weg. En als er eerst regen komt en dan sneeuw en vorst... Dat geeft vaak een puinhoop.
Hmm goeiequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?
Voor de voordeur, of je moet een garage hebben. Maar dan wordt het zo nette troepquote:
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat wordquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de voordeur, of je moet een garage hebben. Maar dan wordt het zo nette troep
Tijd om er wat uit te schoppen danquote:
De regen ontwijkt dat dingquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat word
Het glijdt er zo van afquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat word
Nu maar hopen op een dik pak sneeuw, kan je hem gelijk goed testenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ooit een paar van deze aangeschaft omdat ik wat meer licht reflectie nodig had in mijn "kast" op zolder![]()
Nu maar eens testen of die dingen ook doen waarvoor ze bedoelt zijn![]()
[ afbeelding ]
Kofferbakquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?
Dat had ik eerder vanavond dus ook, buienradar is kapot en buienalarm ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buienradar zegt dat het hier regent.. Ik zeg van niet .
Tis ook een slecht idee.. Natte toei in de kofferbak geeft dan weer vocht aan de binnenkant... kun je 2x krabben de volgende dagquote:
quote:
Heb ik vaak genoegquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik eerder vanavond dus ook, buienradar is kapot en buienalarm ook.
Ik wist niet dat aje kwaad werdquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een slecht idee.. Natte toei in de kofferbak geeft dan weer vocht aan de binnenkant... kun je 2x krabben de volgende dag
Er is altijd een dak boven dekquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat aje kwaad werd
Mjnese staat overdekt, dus ik heb die problematiek niet
Ik heb vaak ook geen zin om eerst het hele topic door te lezen en dan pas eens te reagerenquote:
Dat heb ik dus ook. Wat ik ook vaak heb dat ik zit te kletsen. Weg loop bij de laptop en alles open laat staan. Dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven ben. Komt mijn antwoord vaak als mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook geen zin om eerst het hele topic door te lezen en dan pas eens te reageren
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Wat ik ook vaak heb dat ik zit te kletsen. Weg loop bij de laptop en alles open laat staan. Dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven ben. Komt mijn antwoord vaak als mosterd na de maaltijd
Uiteraardquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is altijd een dak boven dek
Ja, het blijft staan en loopt niet weg Ik zet het zelden uit als ik even wat ga doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer een soort charme van een forum.
Must have als je aan de straat moet parkeren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ooit een paar van deze aangeschaft omdat ik wat meer licht reflectie nodig had in mijn "kast" op zolder![]()
Nu maar eens testen of die dingen ook doen waarvoor ze bedoelt zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja dat, maar ook gewoon een forum zoals deze sc.. ik vind het wel leuk als het soms wat rommelig.. of iets te lachen valt.. beetje zelfspot.. en soms een ander.. in het kort: Hoort erbij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het blijft staan en loopt niet weg Ik zet het zelden uit als ik even wat ga doen.
Dat doe ik dus nooit, en eigenlijk is dat toch ook niet erg.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Wat ik ook vaak heb dat ik zit te kletsen. Weg loop bij de laptop en alles open laat staan. Dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven ben. Komt mijn antwoord vaak als mosterd na de maaltijd
Ja, nu wil ik ook sneeuw ook !quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Must have als je aan de straat moet parkeren.
Dat zeer zeker, van alles een beetje en zelden gedoe (althans in deze SC)quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dat, maar ook gewoon een forum zoals deze sc.. ik vind het wel leuk als het soms wat rommelig.. of iets te lachen valt.. beetje zelfspot.. en soms een ander.. in het kort: Hoort erbij!
Ongeorganiseerde bendequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dat, maar ook gewoon een forum zoals deze sc.. ik vind het wel leuk als het soms wat rommelig.. of iets te lachen valt.. beetje zelfspot.. en soms een ander.. in het kort: Hoort erbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijktip:
Deze man wandelt met zijn hond door de meest afgelegen, onherbergzame gebieden in de VS. Heerlijke TV om te kijken.Zou je de man of de hond uit het filmpje willen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijktip:
Deze man wandelt met zijn hond door de meest afgelegen, onherbergzame gebieden in de VS. Heerlijke TV om te kijken.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je de man of de hond uit het filmpje willen zijn?
Wat wil(de) je wel zijn dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hoop afwijkingen.. maar het willen zijn van een hond zit daar niet bij !
Nee, valt redelijk mee hier. Ligt een cm of 5. Het sneeuwt nu weer wel.quote:
Ik ben al geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
En dan te bedenken dat superbadeendje waggelend naar de supermarkt moet vandaag
Small step for men, giant leap voor ducky's.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Small step for men, giant leap voor ducky's.
Wees blij man,quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:42 schreef pullup het volgende:
Wel leuk zo'n laag sneeuw. Niets hier dat er op lijkt dat we dat ook gaan krijgen voorlopig![]()
Het is weer eens tijd voor ditquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij man,
en anders kom je maar even hierheen, je mag die meuk echt allemaal meenemen
https://www.nu.nl/313869/(...)pudding-en-bier.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/313869/(...)pudding-en-bier.html
Dat is al helemaal baggerquote:
Je verwacht dat hier sneeuw ligt tot begin maar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje zoals ik Maastricht nu voor me zie tot carnaval
Wordt nu net minder, was eerder fors ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:11 schreef pullup het volgende:
En de Limbo's zitten nog in de sneeuwbui
[ afbeelding ]
Wacht maar!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht dat hier sneeuw ligt tot begin maar?![]()
Zat net de voorspelling voor de komende twee weken te checken maar het ziet er uit dat het nog wel even duurtquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat de winter later in het seizoen nog even goed toeslaat.
Ga zo door en ik leer je heel snel vliegenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat de winter later in het seizoen nog even goed toeslaat.
En het is nog maar januariquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik leer je heel snel vliegen
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Ik durf net over straat dus ik hoop het ook niet.
Wat nog steeds niet?quote:
Ik ben vanmorgen zelfs naar de supermarkt geweest.quote:
Lekker bezig!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen zelfs naar de supermarkt geweest.
He, dat vliegen zal prima gaan hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Ik durf net over straat dus ik hoop het ook niet.
Jij hebt ook al de ervaring.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, dat vliegen zal prima gaan hoor
Het landen echter...............![]()
Ze hebben hier pompen neergezet, de doorgangen naar Maas en Geul worden dichtgemaakt.quote:
Het landen heb ik ook nog niet onder de knie neequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook al de ervaring.
Ik probeer het wel maar dat landen is bij mij ook al een paar keer mis gegaan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het landen heb ik ook nog niet onder de knie nee
De sneeuw wordt een sneeuwpop en in de nacht, als iedereen slaapt, dan staat hij op en loopt hij weg.quote:
Dat is zelfs mij nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Das gewoon plat op den bakkus pleuren
er is nog tijd?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zelfs mij nog nooit gelukt.
Toen hadden we nog leuke kindertv.quote:
Die was ook wel heerlijk suf.quote:
Veel is ook herhaald maar is ook tijdloos.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:08 schreef chufi het volgende:
Ja Thunderbirds , the Jetsons, Flintstones etc en vaak dus die andere Lonely Tunes van vroeger.. Veel ouwe z/w Comedy Capers, Buster Keatons, Charly Chaplins, Laurel & Hardy ...
Ja maar dan wel in kleur net toen ik jong wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel is ook herhaald maar is ook tijdloos.
She Woman had ik liever, maar nee das niet uit mijn tijdquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Meeste ken ik ook ja
Had jij ook al He-Man?
Bekijk deze YouTube-video
Ingekleurde versies vind ik om de één of andere reden niet leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan wel in kleur net toen ik jong was
Het was van alles wat ..quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ingekleurde versies vind ik om de één of andere reden niet leuk
De kleuren moesten wij zelf fantaseren, 2 zenders en een zwart wit tvquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ingekleurde versies vind ik om de één of andere reden niet leuk
En een antenne die je steeds moest richten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
De kleuren moesten wij zelf fantaseren, 2 zenders en een zwart wit tv
Opbokken, we hebben het over tv uit onze jeugd ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staaaaayiiiing Aaaaalllllaaaaive
quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken, we hebben het over tv uit onze jeugd ja.
Dat niet maar je was wel zelf de afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een antenne die je steeds moest richten.
Hoe was het concert?quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik heb dus weer wat gemist.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja gaaf! Tribute band uiteraard, maar steengoed.
Ik kwam er per toeval , collega had kaartje over door een zieke... dus ik mocht last minute mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dus weer wat gemist.
Leven die nog?quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Komt net terug van een BeeGee concert
De echte kan niet meer neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees er net dit over:quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ff gezocht.. deze jongens waren het.. denk dat het duitsers zijn.
Ja ik geloof dat ze ook theaters gedaan hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees er net dit over:
De oud-leden Vince Melouney, Dennis Bryon & Blue Weaver touren sinds 2018 samen met Pasquale, Davide & Walter Egiziano (The Italian Bee Gees) met hun show "Tribute To The Legend".
Een avond om aan terug te denken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ze ook theaters gedaan hebben.
Dit stukje is exact wat ik zag vandaag.. met ook hetzelfde decor.
aaa how sweetquote:
Morgen Dottekequote:
Die van de Bee Gees?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn echt goed, ben in juni of in juli naar ze toe geweest, waren ze hier in Zutphenquote:
O dat is zeker vreemd, maar zo is het leven ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
Haha HULLO back naar die bruine pluizenbol
Vreemd dagje voor de boeg. Thuiswerken, dan een uitvaart en dan erna direct door een weekendje weg met de schoonfamilie (die dan smiddags al is gegaan).
Thanks, ja idd zo gaat het leven en het is ook niet dramatisch. Maar wel een drukke dag in mijn hoofd zo overal heen en verschillende emoties. Maar komt sowieso goedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker vreemd, maar zo is het leven ook.
Sterkte en veel plezier op je weekendje weg
Vast en zekersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks, ja idd zo gaat het leven en het is ook niet dramatisch. Maar wel een drukke dag in mijn hoofd zo overal heen en verschillende emoties. Maar komt sowieso goed
Dat zijn idd wel uiterste wat je op een dag kan meemaken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
Haha HULLO back naar die bruine pluizenbol
Vreemd dagje voor de boeg. Thuiswerken, dan een uitvaart en dan erna direct door een weekendje weg met de schoonfamilie (die dan smiddags al is gegaan).
Goedemiddag slaapkop.quote:
quote:
Zelfs Amsterdam had wat vlokjes gisterenavond, was in een half uurtje weer een bruin papje op de stoepquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel bizar die sneeuwbeelden in het zuiden vanmorgen
Ergens ook stiekem een ietsie beetje jaloers
Kom het halen, je mag al die zooi van hier zo meenemenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel bizar die sneeuwbeelden in het zuiden vanmorgen
Ergens ook stiekem een ietsie beetje jaloers
Ja dat is de minder leuke kant van sneeuwquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs Amsterdam had wat vlokjes gisterenavond, was in een half uurtje weer een bruin papje op de stoep
Tegen de tijd dat ik bij jou zijn is het waterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom het halen, je mag al die zooi van hier zo meenemen
Stuk verderop, het heuvelland in, lag meer dan 20 cm op sommige plekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is de minder leuke kant van sneeuw![]()
hier liggen een paar verdwaalde ijsvlokjes
Daar konden ze gewoon met de slee door 10 cm sneeuw![]()
Ja bizar toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk verderop, het heuvelland in, lag meer dan 20 cm op sommige plekken
Uh, wat staat daarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou zijn is het water
Om sneeuw op te halen dohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wat staat daar
En valt mee, het is koud genoeg om het nog een soort sneeuw/ijs te laten zijn
Mis je niks aanquote:
quote:
Jij met je Panda ticquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
Daarbij vergeleken zijn Panda's nog Einsteins
Kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik waggel elke dag weer een stukje beter.
Idd, het ging al beter met lopen maar ik merk nu dat ik er ook weer wat kracht in krijg. Eergisteren lukte het mij nog niet om mijn gewicht op te tillen zoals je bv met traplopen doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
En je hebt nu fijn koffie
Die roeierts van jou he,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
Daarbij vergeleken zijn Panda's nog Einsteins
Daar was ik gisteren bang voor. Ik dacht als het gaat vriezen dan durf ik niet naar buiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier best lekker buiten
Sneeuw/ijs van straten en stoepen gaat wel heel snel weg.
Maar als het nu gaat vriezen is het 1 ijsbaan.
Als het goed is zit er een club daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die roeierts van jou he,
zouden die nu tegen de stroming in de maas op kunnen varen hier?
Wat kan je nou gebeuren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren bang voor. Ik dacht als het gaat vriezen dan durf ik niet naar buiten.
Aan de Maas?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een club daar.
stroomt idd best hard daarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de Maas?
Het water staat hoog nu, en je kan zien hoe hard het stroomt.
Kwam een stuk boom voorbij, snel
Hooguit dat ik in een spagaat midden op straat lig.quote:
Hoax, jij krijgt nooit een spagaat gemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hooguit dat ik in een spagaat midden op straat lig.
Laten we dat maar hopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoax, jij krijgt nooit een spagaat gemaakt
Er is ook een modelbouwdoos van zo'n bulldozer. Die is ook heel gaaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk ook even op 4m50, over hoe we een geblokkeerde straat leegmaken
Lego had ook zoietsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is ook een modelbouwdoos van zo'n bulldozer. Die is ook heel gaaf.
quote:
Die dingen zijn leuk totdat je het prijskaartje ziet.quote:
Ze zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:41 schreef pullup het volgende:
Nou die dingen zijn wel spuuglelijk eerlijk gezegd
Ja maar je kan het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn.
Schiet lekker op ja, in de ochtenden nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kwart voor 6 en nog steeds niet helemaal donker buiten
Zwaar gepantserd, je kan er et een raketwerper op schieten.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zwaar gepantserd, je kan er et een raketwerper op schieten.
Jij hebt kennis, ik vind je nu wel verdacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Raketwerpers die houd je vast..
Geen idee, in het begin van de podcast hadden ze het er wel over dat het spannend was.. dus ik denk net opgenomen tijdens het begin.quote:
Ik weet niet waar hij woont maar het was een guess ..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, in het begin van de podcast hadden ze het er wel over dat het spannend was.. dus ik denk net opgenomen tijdens het begin.
Wha! hij heeft het er net over! (ben halverwege) hij maakt zich zorgen of zijn huis er nog staatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij woont maar het was een guess ..
https://www.nu.nl/achterk(...)oon-geevacueerd.htmlquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! hij heeft het er net over! (ben halverwege) hij maakt zich zorgen of zijn huis er nog staat
Klote!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)oon-geevacueerd.html
Hij is niet de enige daar zonder huis ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klote!!
Mag Mel wel.. type geniale lunatic met het hart op de juiste plaats .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Begrijpt me niet verkeerd het is fokking klote voor iedereen, en zeker de minderbedeelden en de onverzekerden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is niet de enige daar zonder huis ...
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we zondag?![]()
*niet geschikt voor eendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zeker het is een grote ramp met grote gevolgen en een lange nasleep en nog niet over ook ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijpt me niet verkeerd het is fokking klote voor iedereen, en zeker de minderbedeelden en de onverzekerden.
Precies.. de implicaties.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker het is een grote ramp met grote gevolgen en een lange nasleep en nog niet over ook ...
Wat eten we zondag?![]()
*niet geschikt voor eendjesLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eten we zondag?![]()
*niet geschikt voor eendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wat eten we zondag?![]()
*niet geschikt voor eendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Spread the word!Vreselijke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dus niet klik doen?quote:
Magquote:
Ik heb net gegeten en dat wil ik graag binnen houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mag![]()
Ik vind het vreselijk figuur , een keer naar geluisterd en toen was ik er meteen helemaal klaar mee. Maar hij doet het goed met zijn podcasts
Snap ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en dat wil ik graag binnen houden.
Lekker spaghetti gemaakt.quote:
Het smaakte idd niet slecht.quote:
Dat is positief!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het smaakte idd niet slecht.
En dan ook nog zelf gekookt hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is positief!!![]()
Het zal maar smerig zijn en je moet het nog eten
Ja precies!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan ook nog zelf gekookt hebben.
Paaseitje dubai dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik pas.![]()
Paaseitje gebakken banaan of nasi.
Doe maar een gewone, vind ik al lekker genoeg.quote:
Ja............, je weet iets van zijn verleden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
met het hart op de juiste plaats .
Zijn hart raakt hij in Braveheart wel kwijt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja............, je weet iets van zijn verleden?![]()
![]()
In het echt leven is hij het al kwijt,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hart raakt hij in Braveheart wel kwijt.
Zoiets idd, ik vind hem wel een goede acteur.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het echt leven is hij het al kwijt,
staat bekend als behoorlijk racistisch en anti-Semitisch.
Hij hoort niet bij mijn favorieten zeg maar,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets idd, ik vind hem wel een goede acteur.
Laten we het dan maar snel over wat anders hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij hoort niet bij mijn favorieten zeg maar,
ook braveheart vind ik![]()
Doe eens een leuk onderwerp?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het dan maar snel over wat anders hebben.
Euh, die heb ik even niet.quote:
Wel een onderwerp von ons niveau niet die van jou.quote:
Kan mn post niet wijzigen, sorryyyyyy, verkeerde topicquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef Marrije het volgende:
Die kop van Jordy vind ik geweldig. Kop als een oorwurm.
Er is niets verkeerd aan dit tpoicquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan mn post niet wijzigen, sorryyyyyy, verkeerde topic
Zeker nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niets verkeerd aan dit tpoic![]()
Nou willen wij die oorwurmkop ook wel zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef Marrije het volgende:
Die kop van Jordy vind ik geweldig. Kop als een oorwurm.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bert Maalderink heeft echt een oorwurmkop
Weet je nog wel de tekst ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ken je dat, dat je een liedje wil luisteren?
maar zowel de artiest als de titel niet meer weet
Heb ik nooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ken je dat, dat je een liedje wil luisteren?
maar zowel de artiest als de titel niet meer weet
Haha! Ik kan wel genieten van een gezicht op onweer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Is Jordy familie van Bert Maalderink?
[..]
Weinig van verstaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig tot geen tekst
Maar,
Dat zal een prikkelend gebeuren zijn danquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha! Ik kan wel genieten van een gezicht op onweer.
Metal?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Motley crew///
Githam crew ..
Zoiiet is het volgens mij
Zo klinkt het kinkyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal een prikkelend gebeuren zijn dan
Nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebbus![]()
10 CC dusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebbus![]()
Staat op mijn playlistquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebbus![]()
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou willen wij die oorwurmkop ook wel zien
Ook al zo'n "vergeten" liedje.quote:
Was er niet opgekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebbus![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde deze vandaag weer eens![]()
Je was net zo lekker op dreef.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen de volgende podcast met Zuikerberg.
Ga nog steeds heerlijk !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je was net zo lekker op dreef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zou je een vergunning nodig hebben
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |