Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier ook nog geen enkele neerslag van welke soort dan ook.
Heb wel voor het eerst in mijn leven ff iets over mijn voorruit getrokken.. Ik moet morgen vroeg weg. En als er eerst regen komt en dan sneeuw en vorst... Dat geeft vaak een puinhoop.
Hmm goeiequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?
Voor de voordeur, of je moet een garage hebben. Maar dan wordt het zo nette troepquote:
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat wordquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de voordeur, of je moet een garage hebben. Maar dan wordt het zo nette troep
Tijd om er wat uit te schoppen danquote:
De regen ontwijkt dat dingquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat word
Het glijdt er zo van afquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ding is wel van een soort spul dat niet nat word
Nu maar hopen op een dik pak sneeuw, kan je hem gelijk goed testenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ooit een paar van deze aangeschaft omdat ik wat meer licht reflectie nodig had in mijn "kast" op zolder![]()
Nu maar eens testen of die dingen ook doen waarvoor ze bedoelt zijn![]()
[ afbeelding ]
Kofferbakquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik denk daar ook wel eens over. Maar waar laat je dat natte ding dan als je die van je voorruit af haalt?
Dat had ik eerder vanavond dus ook, buienradar is kapot en buienalarm ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buienradar zegt dat het hier regent.. Ik zeg van niet .
Tis ook een slecht idee.. Natte toei in de kofferbak geeft dan weer vocht aan de binnenkant... kun je 2x krabben de volgende dagquote:
quote:
Heb ik vaak genoegquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik eerder vanavond dus ook, buienradar is kapot en buienalarm ook.
Ik wist niet dat aje kwaad werdquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een slecht idee.. Natte toei in de kofferbak geeft dan weer vocht aan de binnenkant... kun je 2x krabben de volgende dag
Er is altijd een dak boven dekquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat aje kwaad werd
Mjnese staat overdekt, dus ik heb die problematiek niet
Ik heb vaak ook geen zin om eerst het hele topic door te lezen en dan pas eens te reagerenquote:
Dat heb ik dus ook. Wat ik ook vaak heb dat ik zit te kletsen. Weg loop bij de laptop en alles open laat staan. Dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven ben. Komt mijn antwoord vaak als mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook geen zin om eerst het hele topic door te lezen en dan pas eens te reageren
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Wat ik ook vaak heb dat ik zit te kletsen. Weg loop bij de laptop en alles open laat staan. Dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven ben. Komt mijn antwoord vaak als mosterd na de maaltijd
Uiteraardquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is altijd een dak boven dek
Ja, het blijft staan en loopt niet weg Ik zet het zelden uit als ik even wat ga doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer een soort charme van een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |