SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optiequote:
Wie danquote:
Allemaal lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
lekker bezig weer @:4everblackeyed
[..]
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optie
Zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je het slechte nieuws gelezen over mijn rat Draco?
quote:
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat heb je denk ik verteld ergens tussen vannochtend en vanavond, en dan lees ik niet alles als ik al online kom in die tijd
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
Aww.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
quote:
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.quote:
vast mensen die geen huisdieren hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.
HNNNNGGG die Ragdollquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je het slechte nieuws gelezen over mijn rat Draco?
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
Als ik nog eens een keer een kat neem dan neem ik wel gewoon zo'n vuilnisbakkie van een kat in die buurt die net een heel roedeltje heeft gekregenquote:
[..]
big hugquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.
Is leuk tochquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die onder stroom staat.
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vast mensen die geen huisdieren hebben
Die kijken een beetje alsof ze een zware koelkast op je gezicht laten vallen als je slaapt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is leuk tochDie bengalen zien er ook mooi uit, maar no way
Strijkijzer mag ook, maar kijken niet heel veel katten zo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijken een beetje alsof ze een zware koelkast op je gezicht laten vallen als je slaapt.
Ewww da's naarquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nientje alleen als ze denkt dat er Kalamata olijven in huis zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strijkijzer mag ook, maar kijken niet heel veel katten zo?
als ze dat expliciet vermelden zou ik er met een hele grote boog omheen lopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je wel twee jaar garantie
Handig toch? Als de uitlaat er ineens onder vandaan valt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dat expliciet vermelden zou ik er met een hele grote boog omheen lopen
ah OV struggles?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Toeristische route naar huis gehad. Ben zo blij dat dit dorp ook nog een aansluiting heeft met Amersfoort.
kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Toeristische route naar huis gehad. Ben zo blij dat dit dorp ook nog een aansluiting heeft met Amersfoort.
De reacties op dat ik mijn rat binnenkort moet laten inslapen.quote:
ja... nee toch maar niet..quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig toch? Als de uitlaat er ineens onder vandaan valt?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
De reacties op dat ik mijn rat binnenkort moet laten inslapen.
dat is inderdaad voor dergelijke kleine beestjes vrijwel altijd wel einde oefeningquote:
quote:Sneeuwpret, maar ook een zeer drukke ochtendspits lijkt donderdagochtend op komst voor Brabant. Komende nacht van 02.00 tot 10.00 uur geldt code geel in de provincie. Vooral in het noordoosten gaat sneeuw vallen. Volgens het KNMI mogelijk twee tot vijf centimeter.
Tussen 05.00 en 06.00 uur trekken waarschijnlijk de zwaarste sneeuwbuien over het noordoosten van Brabant. De sneeuw komt dan bij Gemert-Bakel de provincie binnen en zal ook over Eindhoven en Den Bosch trekken.
quote:
En hij heeft al sinds de zomer problemen met zijn oogjes wat niet overgaat (mee naar de dierenarts geweest maar het gaat niet over). Het is heel erg verdrietig maar het is helaas klaar binnenkort.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is inderdaad voor dergelijke kleine beestjes vrijwel altijd wel einde oefening
quote:
quote:
Thuiswerken dan maar?quote:
Mja, voor volk en vaderland dan maarquote:
Spikes op de bandenquote:
Ik kijk het wel even aan; moet eigenlijk ook nog een behoorlijk stuk zuidelijker.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, voor volk en vaderland dan maar
Heb ik wel toevallig in de koelkast liggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winterpeen tussen de tanden en gas erop.
Ben je met deze kou last van een winterpeen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winterpeen tussen de tanden en gas erop.
Dit is een teken van boven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel toevallig in de koelkast liggen.
Scheelt klappertanden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je met deze kou last van een winterpeen?
Om een zware koelkast op je gezicht te laten vallenquote:
Ik laat anderen klappertandenquote:
Kijk dat steeds meer ééncellige wilsonbekwame amoeben en andere Groningers "nodig zijn" gebruiken waar ze "nodig hebben" bedoelen, dat is één ding.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je met deze kou last van een winterpeen?
Wauwquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
eencellige amoeben en andere Groningers
Auw.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om een zware koelkast op je gezicht te laten vallen
Dat lijkt mij ook niet comfortabel.quote:
Comfi is het niet denk ik. Misschien kan iemand hier zich vrijwillig melden om uit te testen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet comfortabel.
Dit doet mij eraan denken dat ik weer van die Unox saus moet halen.quote:
die is erg lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit doet mij eraan denken dat ik weer van die Unox saus moet halen.
In de koelkastquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
waar bewaren jullie je sauzen (mayo, ketchup, curry, etc)? koelkast of gewoon in een kastje?
Altijd koelkastquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
waar bewaren jullie je sauzen (mayo, ketchup, curry, etc)? koelkast of gewoon in een kastje?
Indien geopend: in de koelkast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
Sterkte voor jou en het diertje!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen Draco maar ik denk dat hij verstaat: eten.quote:
helemaal volproppen met liefdequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen Draco maar ik denk dat hij verstaat: eten.
ik denk dat ze alleen klanken registreren en daarop reageren (wel klank afhankelijk dus)quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
Maar dat idee heb ik bij katten enz ook. Als je iets zegt komt dat in hun hoofd binnen als het woord eten ofzo.
quote:Autopsie bevestigt: zanger Liam Payne stierf aan ’meervoudig traumaletsel’ na val
Gewoon gelijk leegnijpen in je keel toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
hij had ook al dood over de reling gevallen kunnen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
Zo nou dit hadden we idd niet kunnen zien aan komen als iemand naar beneden is gevallen.
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon gelijk leegnijpen in je keel toch?
Gesprongen / gevallen / geduwd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
Zo nou dit hadden we idd niet kunnen zien aan komen als iemand naar beneden is gevallen.
[..]
Ja okequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hij had ook al dood over de reling gevallen kunnen zijn
Ja het precieze verhaal zal wel nooit duidelijk worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gesprongen / gevallen / geduwd.
Weten ook nog dat ie niet al boven aan een overdosis overleden is en toen uit het raam gegaan is.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt in het zuidoosten, kans op pak van 10 centimeter - https://nos.nl/l/2550977
De halve SC morgen wakker met sneeuw.
quote:Vooral in het oosten van het land was het erg gevaarlijk op de weg. Zo vielen er twee doden bij twee auto-ongelukken.
Een 48-jarige man botste met zijn auto tegen een boom bij Rossum in Overijssel. In Musselkanaal in Groningen kwam een 57-jarige bestuurder om leven nadat hij van de weg was afgegleden en in het water terecht was gekomen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed zoquote:
Kijk, dit is de hamvraag.quote:
Ah, ik grijp net mis. Ik wil ook sneeuw.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt in het zuidoosten, kans op pak van 10 centimeter - https://nos.nl/l/2550977
De halve SC morgen wakker met sneeuw.
Je mag mijn sneeuw hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik grijp net mis. Ik wil ook sneeuw.
Ik ga zo slapen en wil 7 uur pakken. Dus ja ik blijf even liggenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het lang blijven liggen eigenlijk?
Ben jij een "het"?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen en wil 7 uur pakken. Dus ja ik blijf even liggen
Ja, oke is goedquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bewaar een bekertje sneeuw voor me in de vriezer.
Welk smaakje? Geel of wit?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bewaar een bekertje sneeuw voor me in de vriezer.
Godverquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen en wil 7 uur pakken. Dus ja ik blijf even liggen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk smaakje? Geel of wit?
We zien de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Boh wat kan ik toch goed koken
Jij lust het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
We zien de uitnodiging wel verschijnen.
Pannetje water?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Whieeeeeep!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel toevallig in de koelkast liggen.
Van woede?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben op de bank gaan hangen voor ik ging douchen. Dat is een hele grote fout geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
straks toch even douchen, wordt niet echt warm
ik hoopte dat handen en voeten vanzelf wel weer warm werden, helaas..quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op de bank gaan hangen voor ik ging douchen. Dat is een hele grote fout geweest.
meer dooien, meer ijsquote:Urban myths abound — supposedly, a sudden influx of ice cream on the menu means that someone has died and their body has been stored in the freezer.
Shockingly, that was indeed the case until about 40 years ago, says White. “Before they had morgues, they put them in the ice-cream fridge.”
Ik dacht even dat US dit had gepostquote:
Waarom ben je zo gemeen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat US dit had gepost
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DCG-Cu4o0V0
Is een verkapt complimentquote:
ik dacht ff dat ie Danny ter Plekke heettequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
Nieuwe docu van Danny Ghosen kijken over Syrië.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ie Danny ter Plekke heette
[..]
[..]
Intelligentietestquote:
Vind dat wel grappig;quote:
Echt hoge standaarden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind dat wel grappig;
“Oh dus alle mannen in het dorp neuken met ezels”
“Maar wel vrouwen ezels, want anders zou het raar zijn?”
Jij expres een visgerecht noemenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat geen vis lustte?
Jawel? Niet alles maar ik lust zeker wel vis hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat geen vis lustte?
Nee dat ik wat ik gemaakt heb vanavondquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij expres een visgerecht noemen
Haring in de blender met chocomelk en slagroom.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel? Niet alles maar ik lust zeker wel vis hoor.
Oh ok. Dan haal ik je denk ik door de war met iemand andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel? Niet alles maar ik lust zeker wel vis hoor.
Met wat voor soort vis?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat ik wat ik gemaakt heb vanavond
Krijg hier meteen zin in ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haring in de blender met chocomelk en slagroom.
Heerlijk!
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ok. Dan haal ik je denk ik door de war met iemand anders
Oh honeyquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Intelligentietest
Maar was meer dat ik me niet kon voorstellen dat jij zoiets zou posten en dat dit meer iets voor US was
Oh misschien met jou dan. Of met @EttovanBelgie die lust ook geen vis.quote:
Ik blijf ook nog even op.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten, maar ik wil nog niet.
Ik niet. Al had ik daar best zin in.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog even op.
Heb vanmiddag al iets van 2 uur onafgebroken geslapen
Ja okequote:
Dat is tonijn toch al?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen vis, dat is gefrituurde zeekip
Ik had het blijkbaar nodig....quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik niet. Al had ik daar best zin in.
Karaage ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dat in Japan en dat was zooooo lekker.
Tijd is relatief, de ene herinnering wordt sneller oud dan de anderquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Tering, Japan is 9 jaar geleden en ik doe alsof het vorig jaar was
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk hetmet nog allemaal kommetjes met sausjes enzo
Oke orakel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd is relatief, de ene herinnering wordt sneller oud dan de ander
De yakitori in de buurt van kasteel Himejiquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat is het lekkerste wat je in Japan hebt gegeten?
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:
Oh my....quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De yakitori in de buurt van kasteel HimejiGod allejezus wat lekker.
Echt niet leuk meer. Dan loop je mee naar buiten om in de etalage aan te wijzen wat je wil hebbenquote:
Dat continu met cash geld moeten betalen lijkt mij heel vervelend of viel het mee ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt niet leuk meer. Dan loop je mee naar buiten om in de etalage aan te wijzen wat je wil hebbenje denkt, lekker, yakitori. Krijg je een dienblad met nog een soepje en een thee en nog iets van groente en dan de rijst. Echt ontzettend lekker.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Tering, Japan is 9 jaar geleden en ik doe alsof het vorig jaar was
We waren met een groep dus dat was sowieso makkelijker. Maar je kon daar bij een 7/11 pinnen en die zitten op elke straathoek. En ze doen niet aan fooien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat continu met cash geld moeten betalen lijkt mij heel vervelend of viel het mee ?
Fijn dat je me eindelijk erkentquote:
Oh nicequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren met een groep dus dat was sowieso makkelijker. Maar je kon daar bij een 7/11 pinnen en die zitten op elke straathoek. En ze doen niet aan fooien.
Sowieso vakantie etenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
En dat weet ik na al die tijd nog hè. Zou het restaurant niet terug kunnen vinden maar lieve hemel wat lekker.
Euhmmmm... ja oke, is goed broer.quote:
Is niet zo gek, want het eten op vakantie is vaak een tikkeltje spectaculairder dan een stamppotjequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso vakantie etenWat ik 3 dagen geleden heb gegeten ben ik alweer vergeten, maar wat ik 6 jaar geleden op vakantie op heb weet ik nog
Waar heb je nou weer een lepel voor nodigquote:
Precies. In Memphis toen gefrituurde courgette op met een of ander knoflooksausje. Hoe bedenk je het. Ik heb die halve mand leeg zitten vreten. En amandelpasta met appel. Nooit meer zo lekker terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso vakantie etenWat ik 3 dagen geleden heb gegeten ben ik alweer vergeten, maar wat ik 6 jaar geleden op vakantie op heb weet ik nog
Een Mudman burger in Columbia Fallsquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet zo gek, want het eten op vakantie is vaak een tikkeltje spectaculairder dan een stamppotje
dat is maar 1 ding bij mij, verder niet: ontbijt met pancakes, ijs, verse aardbeien en slagroomquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En al zou je het terug kunnen vinden of het exact na kunnen maken, dan smaakt het toch anders omdat je in een andere omgeving en ander ritme zitquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. In Memphis toen gefrituurde courgette op met een of ander knoflooksausje. Hoe bedenk je het. Ik heb die halve mand leeg zitten vreten. En amandelpasta met appel. Nooit meer zo lekker terug kunnen vinden.
Cannelloni ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Oeh en in Rome ontzettend lekker gegeten. Hoe heten die gevulde rolletjes? In een restaurant in de straat van ons hotel. Ik kende die dingen niet en heb ze sindsdien nooit meer gehad maar heb bijna m'n bord schoongelikt.
Ik heb in Engeland in een heel lekker Italiaans restaurant gegeten en de tiramisu was echt too die forquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Met Engeland heb ik dat eigenlijk nietja, alleen bij het Indiaas
Ja, dat is ook enorm lekkerquote:
Same. Luister en liedje en dan blijkt het van 10 jaar geleden te zien ipv tweequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit. Heb echt een gat in m'n geheugen.
Oeh zo'n soort ontbijt had ik afgelopen keer ook, wentelteefjes in maple syrup, pannenkoekjes met aardbeien, hashbrowns, ei en spekquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is maar 1 ding bij mij, verder niet: ontbijt met pancakes, ijs, verse aardbeien en slagroom![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ewl.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar we hebben in Rome ook een keer opgepiepte lasagne gehad van plastic bordjes met plastic bestek maar goed.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar we hebben in Rome ook een keer opgepiepte lasagne gehad van plastic bordjes met plastic bestek maar goed.
En gewoon aan je gegeven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl.
In Rome hadden ze mijn lasagne op de grond laten vallen
Tikka masalaquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee, gelukkig kreeg ik een nieuwe.quote:
Butter chickenquote:
Ga danquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt weer eens naar de Buddha in Zeist.
Ik mag hopen niemand hier in deze KSCquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet niet af met mijn handen
We kunnen niet allemaal personeel betalen om dat voor ons te doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naan peshwariquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Butter chicken
Garlic naan
Nomnomnom
Ik wel, maar dan wel met papier tussen reet en handenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan wel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Niet?quote:
Begrijpelijkquote:
Alles naar binnen kirby-enquote:
quote:
quote:"Een dagelijkse maltijd voor eenvoudige Nepalezen"
Je hoeft niet gelijk iedereen uit te nodigenquote:
Geen indiers aanwezig hier toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag hopen niemand hier in deze KSC
Alleen m'n lievelingetjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk iedereen uit te nodigen
Weet niet of we een helpdesk hebben?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen indiers aanwezig hier toch?
Hello Saar, this is Panjeet, I mean, this is Kevin from KSC support, please do not redeemquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of we een helpdesk hebben?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen indiers aanwezig hier toch?
Ja wat wij in Europa eten als Chinees en Indiaas kennen ze niet in China en India, wat dat aangaat is Babi Pangang wellicht net zo Brabants als een worstenbroodje of kut tegen de buurvrouw roepen.quote:
Waarom zou je je buurvrouw uitschelden voor worstenbroodje?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat wij in Europa eten als Chinees en Indiaas kennen ze niet in China en India, wat dat aangaat is Babi Pangang wellicht net zo Brabants als een worstenbroodje of kut tegen de buurvrouw roepen.
Nou wie weet reageert ze daar positief op of zo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je je buurvrouw uitschelden voor worstenbroodje?
Lasagne laten lazeren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl.
In Rome hadden ze mijn lasagne op de grond laten vallen
Misschien is ze wel het broodje waar hij zijn worst in wil stekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je je buurvrouw uitschelden voor worstenbroodje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |