SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optiequote:
Wie danquote:
Allemaal lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
lekker bezig weer @:4everblackeyed
[..]
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optie
Zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je het slechte nieuws gelezen over mijn rat Draco?
quote:
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat heb je denk ik verteld ergens tussen vannochtend en vanavond, en dan lees ik niet alles als ik al online kom in die tijd
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
Aww.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
quote:
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.quote:
vast mensen die geen huisdieren hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.
HNNNNGGG die Ragdollquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je het slechte nieuws gelezen over mijn rat Draco?
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
Als ik nog eens een keer een kat neem dan neem ik wel gewoon zo'n vuilnisbakkie van een kat in die buurt die net een heel roedeltje heeft gekregenquote:
[..]
big hugquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.
Is leuk tochquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die onder stroom staat.
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vast mensen die geen huisdieren hebben
Die kijken een beetje alsof ze een zware koelkast op je gezicht laten vallen als je slaapt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is leuk tochDie bengalen zien er ook mooi uit, maar no way
Strijkijzer mag ook, maar kijken niet heel veel katten zo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijken een beetje alsof ze een zware koelkast op je gezicht laten vallen als je slaapt.
Ewww da's naarquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nientje alleen als ze denkt dat er Kalamata olijven in huis zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strijkijzer mag ook, maar kijken niet heel veel katten zo?
als ze dat expliciet vermelden zou ik er met een hele grote boog omheen lopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je wel twee jaar garantie
Handig toch? Als de uitlaat er ineens onder vandaan valt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dat expliciet vermelden zou ik er met een hele grote boog omheen lopen
ah OV struggles?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Toeristische route naar huis gehad. Ben zo blij dat dit dorp ook nog een aansluiting heeft met Amersfoort.
kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Toeristische route naar huis gehad. Ben zo blij dat dit dorp ook nog een aansluiting heeft met Amersfoort.
De reacties op dat ik mijn rat binnenkort moet laten inslapen.quote:
ja... nee toch maar niet..quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig toch? Als de uitlaat er ineens onder vandaan valt?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
De reacties op dat ik mijn rat binnenkort moet laten inslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |