SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optiequote:
Wie danquote:
Allemaal lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
lekker bezig weer @:4everblackeyed
[..]
ik heb macaroni, spaghetti, lasange kant en klaar liggen, evt is brood met knakworstje ook nog een optie
Zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je het slechte nieuws gelezen over mijn rat Draco?
quote:
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat heb je denk ik verteld ergens tussen vannochtend en vanavond, en dan lees ik niet alles als ik al online kom in die tijd
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
Aww.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tumor ontdekt en moet hem hoogst waarschijnlijk binnen paar weken laten inslapen. Is heel erg snel gegaan.
quote:
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.quote:
vast mensen die geen huisdieren hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zullen het ook wel debiel vinden dat ik al de halve dag aan het huilen ben maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |