SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
”To be or not to be”quote:
Fixedquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*stuurt opent meer mails topics
Ja, dat vast ookquote:
Oh ik dacht dat het niet zo opvielquote:
"Hoezo ben ik"quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vast ook
Het is gewoon mijn lot.
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het niet zo opviel
Nee is okequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen wel net doen alsof het niet opvalt, als je dat liever hebt?
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaaptquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Je krijgt hier ook totaal geen kans om een keer een topic te openen hè?
Fijn dat je er zo open over bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee is oke
Mijn diagnose van typtyfus hoeft niet per se geheim te zijn
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, USquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo open over bent
*nog meer mails stuurt en topics opentquote:
Dat maakt het leven makkelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk maar heb het geaccepteerd
Was dat niet een slogan van een winkel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het leven makkelijker
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer het eens op momenten dat 4EBE slaapt
Ja, de Belastingdienstquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat niet een slogan van een winkel?
Funny because it's truequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die slaapt maar 3 minuten per week.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus misschien in dat tijdsvak eens proberen, US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |