Je zou haast gaan denken dat het een verplichting is om dat daar te spelenquote:
Staat vast in het spelregelboekquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat het een verplichting is om dat daar te spelen
Dat is dan weer een nadeel van dat karig gedoe voor de streamer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met geen meubels en een vierkant hok
Ik vraag me af of het geen + is. 't is net of hij vergroot (haar ogen, huid etc)quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Helemaal nep is 'ie niet.. meer dan een -¼ zal het niet zijn![]()
[ afbeelding ]
Ahhjoh, ze zijn verkeerd begonnen, alles afgesloten en alleen blikken havermout geeft natuurlijk een week nixquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik probeer de streams te volgen, maar heb het geluid meer uit dan aan. Wat een gegil en geschreeuw. IK vind er nog niet veel aan, lees hier een beetje mee. Ik had me er echt op verheugd, maar het valt me op dit moment vies tegen, de bewoners ook.
Geen idee of dat andere jaren ook zo was
Ik heb hetzelfde. De groep vind ik ook mwah. Hopelijk is het de opstartfase.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik probeer de streams te volgen, maar heb het geluid meer uit dan aan. Wat een gegil en geschreeuw. IK vind er nog niet veel aan, lees hier een beetje mee. Ik had me er echt op verheugd, maar het valt me op dit moment vies tegen, de bewoners ook.
Geen idee of dat andere jaren ook zo was
+ is om te lezen, ze heeft 'm op om rond te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik vraag me af of het geen + is. 't is net of hij vergroot (haar ogen, huid etc)
Nee, dan is het geen + iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
+ is om te lezen, ze heeft 'm op om rond te kijken
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, ze zijn verkeerd begonnen, alles afgesloten en alleen blikken havermout geeft natuurlijk een week nix
Nu zijn ze nog redelijk aardig voor elkaar, meestal begint het pas leuker te worden na de nominaties.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. De groep vind ik ook mwah. Hopelijk is het de opstartfase.
Gejatte vlokken...quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.
Dat gebeurt niet, het zijn allemaal nog tamme konijnen , het duurt nog weken zo voordat iemand een blik Slob door een raam gooitquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.
Of een medebewonerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, het zijn allemaal nog tamme konijnen , het duurt nog weken zo voordat iemand een blik Slob door een raam gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |