abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216210160

Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.

Wees lief voor elkaar ^O^
pi_216210170
We zijn wel braaf naar de SC gegaan

Wil nu wel een sticker van de juf @Dotteke
pi_216210173
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o oh echt
Wat stom... mag je toch zelf weten!
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving. :D
pi_216210175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel braaf naar de SC gegaan

Wil nu wel een sticker van de juf @:Dotteke
Ja goed van ons he. *O* *O* *O*
pi_216210179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.

Wees lief voor elkaar ^O^
Hallo Choco'tje alles goed
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216210187
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Hallo Choco'tje alles goed
Hey muis, jazeker en met jou? Heb je er zin in dit seizoen....
pi_216210192
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving. :D
Pffft... stom van ze!

En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla

Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.

Toen ben ik gestopt met de cos voor dat jaar
pi_216210193
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Hey muis, jazeker en met jou? Heb je er zin in dit seizoen....
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppen :P
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216210196
quote:

[..]
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.
pi_216210202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppen :P
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer. :P Geintje, zijn pas een dag streams ook, is net als fietsen. _O- We zijn oude rotten en weten hoe het gaat, even geduldig afwachten. *O*
pi_216210203
quote:

[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden _O-
pi_216210206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden _O-
:o meen je... wist niet dat mensen zo ver gingen

Omwille een televisieprogramma
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:00:54 #13
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216210208
TV laat opnieuw zien dat we best veel niet meekrijgen met de livestreams.
pi_216210209
quote:

[..]
echt DMś _O-
pi_216210217
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer. :P Geintje, zijn pas een dag streams ook, is net als fietsen. _O- We zijn oude rotten en weten hoe het gaat, even geduldig afwachten. *O*
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelen
pi_216210225
Ik ga maar proberen te slapen

Fijne nacht nog lieve en minder lieve mensen :*
pi_216210232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Pffft... stom van ze!

En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla

Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.

En dan is het tegenwoordig een stuk vriendelijker door regels en zo. 20 jaar geleden was het nog veeeeeel erger, ook anoniemer, ik weet niet maar soms is het nu zelfs soft te noemen, ken je nagaan. Anoniem op internet te keer gaan over iemand hebben veel mensen nodig schijnbaar, ik soms ook. Fok! is geen libelle forum werd er vroeger dan gezegd. :D en dan verdween ik weer 3 maanden. _O-
Dus als het te ver gaat voor je gewoon weg klikken.
pi_216210233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:

[..]
echt DMś _O-
Die blonde meid verleden jaar was niet zo populair ook. Ik vond har juist een aanwinst, je hoeft niet iemand als vriend/in te willen maar sommige bewoners zijn juist leuk omdat ze voor wat reuring zorgen.
pi_216210234
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef Adat231 het volgende:

[..]
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.
pi_216210235
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:04 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.
Het is ook van de gekke dat mensen er zo mee omgaan en zelfs mensen en hun familie op sm lastig vallen
pi_216210237
quote:

[..]
Ja echt he. _O-
Ben nu al benieuwd wie met wie weer ruzie gaan krijgen en waarover en weet ik het wat voor onzin en proberen er zelf buiten te blijven. Jij hebt vrij vaak te maken met mensen die je verkeerd lezen, omdat ik je inmiddels lang ken vind ik dat soms wel grappig en denk ik terug aan die goede oude tijd dat wij elkaar haatte maar ben ik zeer blij dat dat wel voorbij is. O+
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:07:07 #22
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216210239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Pffft... stom van ze!

Heftig. Snap wel dat je dan stopt ja. Ik heb ook altijd een hekel aan dat gezeik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216210240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o meen je... wist niet dat mensen zo ver gingen

Omwille een televisieprogramma
Het gebeurt en is een bijzonder fenomeen.
pi_216210242
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelen
Die heb ik van jou geleerd. _O_ En pas ik dus nog steeds toe. *O*
pi_216210244
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja echt he. _O-
Ben nu al benieuwd wie met wie weer ruzie gaan krijgen en waarover en weet ik het wat voor onzin en proberen er zelf buiten te blijven. Jij hebt vrij vaak te maken met mensen die je verkeerd lezen, omdat ik je inmiddels lang ken vind ik dat soms wel grappig en denk ik terug aan die goede oude tijd dat wij elkaar haatte maar ben ik zeer blij dat dat wel voorbij is. O+
Nou haatte vind ik ook weer zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')