quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Alle gamechangers die ze van hun eigen saldo uit de kluis kunnen kopen:Ik had dit sowieso gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Minstens 4 extra bewonersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Er komen toch weer meerdere bewoners bij zoals bij vorige seizoenen of gaat dit het zijn denken jullie?
Meerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Er komen toch weer meerdere bewoners bij zoals bij vorige seizoenen of gaat dit het zijn denken jullie?
Oh gemistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die snapt niet hoe een elektrische tandenborstel werkt
Heen en weer met een elektrische tandenborstelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gemist
Wat doet zij dan? Tandenpoetsen toch moeilijk misgaan
Dat leert de tandarts je toch
Oh met zo'n ronde kop moet dat idd nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heen en weer met een elektrische tandenborstel
Sommigen waren nogal prijzig. Prijskaartjes liepen op tot ¤3000quote:
volgens mij zit er nog geen glas inquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
Oh, spiegel hebben ze ook al en wat voor spiegel een echte makeup spiegel.
Stom dat die makeupspiegeltjes niet afgepakt zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
Oh, spiegel hebben ze ook al en wat voor spiegel een echte makeup spiegel.
Ah. Ja helaas danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sommigen waren nogal prijzig. Prijskaartjes liepen op tot ¤3000
Fleur en Lennie voor zover ik weetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:13 schreef odie22 het volgende:
hebben nu meerdere personen huh kleding gekregen ?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Alle gamechangers die ze van hun eigen saldo uit de kluis kunnen kopen:Wraak is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Fleur en Lennie voor zover ik weet
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het gezeur over dat familie en vrienden moeten komen begint al
Ja, is altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
[..]Hoop dat jullie gelijk hebben want het is wel een beetje karig met deze mensen.
Ach even zonder moet toch kunnen? Dat hoort bij meedoen aan dit soort spellen... vind ik dan. Als je niet zonder kan moet je niet meedoenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het gezeur over dat familie en vrienden moeten komen begint al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |