SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb drie supermarkten gehad, overal zijn de diepvries tuinerwten op!
Dan koop je toch verse? Of doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.quote:
Wat is het verschil met doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Wel de dure, die ga ik zo halenquote:
En daarnaast ook nog tijd hebben om hier fulltime mee te postenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die 48 uur per dag werken.
Mini vakantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je toch verse? Of doperwten?
Doperwten zijn toch niet zo duur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Bredaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel de dure, die ga ik zo halen
En was bij de Jumbo Foodmarkt, was super veel eten afgeprijsd. Kon het weer niet latenMaarrr ik heb truffelbreekbrood nomnom het is heeeeeeerlijk
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ikquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee maar die liggen niet in de vriezer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ik
quote:
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Daar was ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Breda
Geeft niet, ander keertjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhIk eet ze geen van beiden dus heb ook geen tips voor je
quote:
echt kei duur, rondje fietsenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijden
Doperwtjes zijn kleiner en zoeterquote:
Ja die in Breda ben ik in het begin toen best vaak geweest, lekker afhaalvoer daar en goedkoopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Daar was ik nietwel lekkere dingen hoor
en assortiment is echt heel ruim
Restje nasi die ik gisteren had gemaakt, met spekjes en pindasausquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Geeft niet, ander keertjewat ga jij eten?
Die blikjes worden ook steeds duurderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doperwtjes zijn kleiner en zoeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |