SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb drie supermarkten gehad, overal zijn de diepvries tuinerwten op!
Dan koop je toch verse? Of doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.quote:
Wat is het verschil met doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Wel de dure, die ga ik zo halenquote:
En daarnaast ook nog tijd hebben om hier fulltime mee te postenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die 48 uur per dag werken.
Mini vakantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je toch verse? Of doperwten?
Doperwten zijn toch niet zo duur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Bredaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel de dure, die ga ik zo halen
En was bij de Jumbo Foodmarkt, was super veel eten afgeprijsd. Kon het weer niet latenMaarrr ik heb truffelbreekbrood nomnom het is heeeeeeerlijk
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ikquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee maar die liggen niet in de vriezer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ik
quote:
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Daar was ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Breda
Geeft niet, ander keertjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhIk eet ze geen van beiden dus heb ook geen tips voor je
quote:
echt kei duur, rondje fietsenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijden
Doperwtjes zijn kleiner en zoeterquote:
Ja die in Breda ben ik in het begin toen best vaak geweest, lekker afhaalvoer daar en goedkoopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Daar was ik nietwel lekkere dingen hoor
en assortiment is echt heel ruim
Restje nasi die ik gisteren had gemaakt, met spekjes en pindasausquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Geeft niet, ander keertjewat ga jij eten?
Die blikjes worden ook steeds duurderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doperwtjes zijn kleiner en zoeter
Ik koop die dingen echt nooit, zou niet zo goed weten wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doperwtjes zijn kleiner en zoeter
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die blikjes worden ook steeds duurder
Opetenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop die dingen echt nooit, zou niet zo goed weten wat ik er mee moet
Handig voor als je een katapult hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen mensen aangooien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brrrrr, nou weenie of ik zou gezond ben eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je voelt je nu wel als een diepvrieserwt?
Nietquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig voor als je een katapult hebt.
Daar gebruikte ik ze vroeger wel voor jaquote:
Op gewicht is vaak zoooo prijzig jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die in Breda ben ik in het begin toen best vaak geweest, lekker afhaalvoer daar en goedkoopBij de aziatische hoek wokten ze dan een hele maaltijd bij elkaar en dan kreeg je een grote bak mee voor 5 euro. Daarna gingen ze het op gewicht doen en werd het gelijk een stuk minder leuk
[..]
Restje nasi die ik gisteren had gemaakt, met spekjes en pindasaus
wowwww! Reken je het ook nog om naar guldens?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die blikjes worden ook steeds duurder
Mais deed het ook goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Daar gebruikte ik ze vroeger wel voor jaMaar dan moest je de gedroogde hebben, niet de diepvries
Die erwtjes kwamen harder aan hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op gewicht is vaak zoooo prijzig ja. Dan laat maar
en klopt vaak ook niet, dat zwaardere dingen duurder zouden zijn
Oeh lekker. Restjes zijn altijd goed
[..]
wowwww! Reken je het ook nog om naar guldens?
Vraag me af hoeveel van je posts gaan over 'dit is duurder geworden!!!'quote:
Ik moet nog naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij kijkt B&B vol liefde winter toch of niet?
Ik heb dat nog nooit gekeken maar Ik overweeg om het nu een keertje te kijken. Naja als deze docu klaar is.quote:
Ik ookquote:
Gurl....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken maar Ik overweeg om het nu een keertje te kijken. Naja als deze docu klaar is.
Ik heb het vaker over eten en cavia'squote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel van je posts gaan over 'dit is duurder geworden!!!'vind het komisch
Proberen niet te bevriezen en naar de sportschoolquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ooker staat een interval op de planning waar ik geen zin in heb
. Wat ga jij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |