SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb drie supermarkten gehad, overal zijn de diepvries tuinerwten op!
Dan koop je toch verse? Of doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.quote:
Wat is het verschil met doperwten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Wel de dure, die ga ik zo halenquote:
En daarnaast ook nog tijd hebben om hier fulltime mee te postenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die 48 uur per dag werken.
Mini vakantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar de uren die ik niet werk, wil ik geen vakantie noemen.
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je toch verse? Of doperwten?
Doperwten zijn toch niet zo duur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Bredaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel de dure, die ga ik zo halen
En was bij de Jumbo Foodmarkt, was super veel eten afgeprijsd. Kon het weer niet latenMaarrr ik heb truffelbreekbrood nomnom het is heeeeeeerlijk
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ikquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee maar die liggen niet in de vriezer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet met gemak zou kunnen betalen nee, maar nogmaals, waarom zou ik
quote:
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan maar dan betaal ik meer en zou niet weten waarom. Ik ga iets anders etendan maar ander keertje
Daar was ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die Foodmarkt hebben ze tegenwoordig op meer plekken, ik denk altijd gelijk aan die in Breda
Geeft niet, ander keertjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhIk eet ze geen van beiden dus heb ook geen tips voor je
quote:
echt kei duur, rondje fietsenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder dan naar drie verschillende supermarkten rijden
Doperwtjes zijn kleiner en zoeterquote:
Ja die in Breda ben ik in het begin toen best vaak geweest, lekker afhaalvoer daar en goedkoopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Daar was ik nietwel lekkere dingen hoor
en assortiment is echt heel ruim
Restje nasi die ik gisteren had gemaakt, met spekjes en pindasausquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Geeft niet, ander keertjewat ga jij eten?
Die blikjes worden ook steeds duurderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doperwtjes zijn kleiner en zoeter
Ik koop die dingen echt nooit, zou niet zo goed weten wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doperwtjes zijn kleiner en zoeter
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die blikjes worden ook steeds duurder
Opetenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop die dingen echt nooit, zou niet zo goed weten wat ik er mee moet
Handig voor als je een katapult hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen mensen aangooien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brrrrr, nou weenie of ik zou gezond ben eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je voelt je nu wel als een diepvrieserwt?
Nietquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig voor als je een katapult hebt.
Daar gebruikte ik ze vroeger wel voor jaquote:
Op gewicht is vaak zoooo prijzig jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die in Breda ben ik in het begin toen best vaak geweest, lekker afhaalvoer daar en goedkoopBij de aziatische hoek wokten ze dan een hele maaltijd bij elkaar en dan kreeg je een grote bak mee voor 5 euro. Daarna gingen ze het op gewicht doen en werd het gelijk een stuk minder leuk
[..]
Restje nasi die ik gisteren had gemaakt, met spekjes en pindasaus
wowwww! Reken je het ook nog om naar guldens?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die blikjes worden ook steeds duurder
Mais deed het ook goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Daar gebruikte ik ze vroeger wel voor jaMaar dan moest je de gedroogde hebben, niet de diepvries
Die erwtjes kwamen harder aan hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op gewicht is vaak zoooo prijzig ja. Dan laat maar
en klopt vaak ook niet, dat zwaardere dingen duurder zouden zijn
Oeh lekker. Restjes zijn altijd goed
[..]
wowwww! Reken je het ook nog om naar guldens?
Vraag me af hoeveel van je posts gaan over 'dit is duurder geworden!!!'quote:
Ik moet nog naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij kijkt B&B vol liefde winter toch of niet?
Ik heb dat nog nooit gekeken maar Ik overweeg om het nu een keertje te kijken. Naja als deze docu klaar is.quote:
Ik ookquote:
Gurl....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken maar Ik overweeg om het nu een keertje te kijken. Naja als deze docu klaar is.
Ik heb het vaker over eten en cavia'squote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel van je posts gaan over 'dit is duurder geworden!!!'vind het komisch
Proberen niet te bevriezen en naar de sportschoolquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ooker staat een interval op de planning waar ik geen zin in heb
. Wat ga jij doen?
Het eten van de caafs is ook flink duurder gewordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Niet het eten van cavia's, voor de zekerheid.
Misschien moeten we toch maar eens de caafs opeten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eten van de caafs is ook flink duurder geworden
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar eens de caafs opeten.
Er staan twee gratis exemplaren op Marktplaats, hier in de buurt.
quote:
Als je BZV kijkt, vind je B&B ook wel leuk, denk ikquote:
Gister had ik die kiepstoof met kerrie met rijst. Op het einde een handje erdoor om die nog even mee te warmen is heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja @:ettovanbelgie heeft me over gehaald bij zijn hobbyclubje te komen.
Is dat juist chill of niet, dat je het van te voren niet weet?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Proberen niet te bevriezen en naar de sportschool
Maar ik weet nog niet wat ze daar voor me in petto hebben, dat hoor ik altijd 5 min van te voren![]()
Interval = ook sportschool?
Erwtenstamppot vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon je erwten door de aardappelpuree mengen.
Uh, het is elke keer weer een verrassing en ik laat het maar gewoon over me heen komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat juist chill of niet, dat je het van te voren niet weet?
En neen, hardlopen. Vind interval wel leuk maar deze duurt heeel lang en het hardlopen is steeds kort waardoor ik er niet lekker in kom.
[..]
Erwtenstamppot vind ik wel lekkermaar daarvoor gebruik ik dan wel weer blik-erwtjes. Of erwtjes met worteltjes
Wie ben je en wat heb je met ETTO gedaan?quote:
Conditiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, het is elke keer weer een verrassing en ik laat het maar gewoon over me heen komen.![]()
Ohhhh hardlopenHeb je een specifiek doel met het hardlopen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met ETTO gedaan?
Altijd goedquote:
Jij lust toch alleen maar oneetbare dingen zoals tafelpoten en zaagsel?quote:
Ik maak een uitzondering voor de groene schatjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij lust toch alleen maar oneetbare dingen zoals tafelpoten en zaagsel?
Kom je ineens met iets eetbaars aanzetten
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik maak een uitzondering voor de groene schatjes
tafelpoten, das wel erg taaie kiepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij lust toch alleen maar oneetbare dingen zoals tafelpoten en zaagsel?
Kom je ineens met iets eetbaars aanzetten
Gebrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik maak een uitzondering voor de groene schatjes
Lijkt mij ook, maar ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tafelpoten, das wel erg taaie kiep
ja weet niet, je hebt de hele keuken en wc al geslooptquote:
Zolang ik maar een woonkamer heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet niet, je hebt de hele keuken en wc al gesloopt
bietje link daar
wel makkelijk, gewoon naast de bankquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kan ook in de woonkamer staan toch.
Meestal heb ik al genoeg groenten dat dat niet meer nodig is denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister had ik die kiepstoof met kerrie met rijst. Op het einde een handje erdoor om die nog even mee te warmen is heerlijk
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon je erwten door de aardappelpuree mengen.
quote:
Was achteraf gezien nu misschien ook handiger geweest maar ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel makkelijk, gewoon naast de bank
Sporten en avondeten gewoon overslaan!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Het is al bijna zeven uur. Moet nog sporten, avondeten en gamen (jawel!!!) maar ben nog aan het werk
Wehhhhhhhh.
Maar het is wel lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal heb ik al genoeg groenten dat dat niet meer nodig is denk ik
Waarom ben je aan het werk op je vrije dagquote:
Mja, wist ik van te voren hoor. Deze week is echt mega druk (want eerste week na de vakantie) en daarna weer rustigerquote:
Denk dat ik liever sperzie- of snijboontjes hebquote:
Omdat ik morgen om 09.00 moet beginnen met het afnemen van toetsen en heb geen zin om dat om 07.00 te gaan voorbereidenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je aan het werk op je vrije dag
Ik heb vandaag 400 gram sperzieboontjes naar binnen geïnhaleerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik liever sperzie- of snijboontjes heb
Waarom heb je dat dan niet voorbereid op een dag dat je wel aan het werk was?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik morgen om 09.00 moet beginnen met het afnemen van toetsen en heb geen zin om dat om 07.00 te gaan voorbereiden
400 gram?! Jezus hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 400 gram sperzieboontjes naar binnen geïnhaleerdwas smakelijk
Groenten zijn lekkerquote:
Omdat mijn werkweek als docent morgen begint, dus welke dag had je in gedachten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet voorbereid op een dag dat je wel aan het werk was?
Ik ben een kirby.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik zou willen dat ik zo enthousiast kon zijn over groente eten. Maar überhaupt als ik zoveel groente eet dan heb ik niet eens meer zin in iets anders erbij.
Ik weet niet of ik 400 gram erwtjes wil etenquote:
Sperziebonen staan ergens in het midden. Niet zoveel zin om alles op te noemen enz maar broccoli, bloemkool, wortels (met erwten), prei, ui en nog wat dingen die boven sperziebonen komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een kirby.
Maar goed.. welke groenten vind jij lekker?
Beetje vlees er bij en naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 400 gram erwtjes wil eten
Oh ja, zoveel spruitjes eet ik ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van spruitjes kan ik wel 4000 kilo op, met gemak terwijl ik een Russisch liedje fluit.
Kun je misschien wel leren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik zou willen dat ik zo enthousiast kon zijn over groente eten. Maar überhaupt als ik zoveel groente eet dan heb ik niet eens meer zin in iets anders erbij.
Ja, echt enthousiast ben je over groentenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Sperziebonen staan ergens in het midden. Niet zoveel zin om alles op te noemen enz maar broccoli, bloemkool, wortels (met erwten), prei, ui en nog wat dingen die boven sperziebonen komen.
Goed bezig zusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 400 gram sperzieboontjes naar binnen geïnhaleerdwas smakelijk
Sowieso vleesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje vlees er bij en naar binnen schuiven
Ik heb niet perse behoefte om 400 gram groente te leren eten op een dag.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed bezig zusOok nog wat lekker vlees ernaast?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso vlees
En ik had een klein beetje aardappelsalade nu
Voor de kerstvakantie ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat mijn werkweek als docent morgen begint, dus welke dag had je in gedachten?
jawel!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 400 gram erwtjes wil eten
Oh ja iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Groene en witte asperges kan ik ook blijven eten, tot ze mijn oren uitgroeien.
Make mequote:
staat er toch ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet perse behoefte om 400 gram groente te leren eten op een dag.
Weet je hoeveel er is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt enthousiast ben je over groenten
Oh, dat is voor mij vrij normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet perse behoefte om 400 gram groente te leren eten op een dag.
Merk ik bij sperziebonen eigenlijk nooit wat van, is eerder bij peultjes en sugarsnapsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Heb vooral beetje trauma aan sperziebonen door die gore draadjes erin.
Maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Sowieso paddenstoelen in welke vorm dan ook.![]()
Ook soms lekker.quote:
Aardappels laat ik ook wel regelmatig achterwege ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat is voor mij vrij normaal.
Daarom maak ik vaak al geen aardappelen er bij
NEE. GAMEN JIJ. NU.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De deadline was maandag
moet ik nog meer verantwoorden?![]()
Nou ik weet niet wat mijn moeder dan altijd kocht maar door haar heb ik echt een lichtelijke trauma eraan. Want ik vind het best lekker maar ik vond het op een gegeven moment zo smerig om die draadjes er elke keer uit te plukken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk ik bij sperziebonen eigenlijk nooit wat van, is eerder bij peultjes en sugarsnaps
Als je die uren die je op je vrije dag hebt gewerkt wel maar netjes indient en declareertquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De deadline was maandag
moet ik nog meer verantwoorden?![]()
Dat mag niet (want ineens werken mensen dan héél veel extra, wat een toeval!!!), gewoon andere keer eerder vrij nemen. En die vrijheid is heerlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die uren die je op je vrije dag hebt gewerkt wel maar netjes indient en declareert
Daar moet je aan wennen, champignons moest ik vroeger ook niks van hebben, terwijl ik champignonsaus wel heerlijk vond. Nu jaren laten kan ik ze wel waarderen en eet ik ze gewoon op als ze ergens doorheen zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Sowieso paddenstoelen in welke vorm dan ook.![]()
Nee niks maar. Allemaal smerig. Ik vind het nog steeds een wonder dat ik 1x paddo's heb weten te eten. Een 2de keer lukte al niet omdat ik alles er elke keer uit kotste.quote:
Ja tvt'tjes dus, dan is het goed, zolang je het maar niet voor niets doetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag niet (want ineens werken mensen dan héél veel extra, wat een toeval!!!), gewoon andere keer eerder vrij nemen. En die vrijheid is heerlijk
Eerder opvoeding.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Afkomst zegt alles of je gewoon alles lust of juist weinig.
Bijna volledig mee eens, alleen tomaat heb ik geen enorme hekel aan, maar bij jou ligt dat natuurlijk andersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Paddestoelen
Rode kool
Zuurkool
Sperzieboontjes
Bonen
Tuinerwtjes
Spinazie
Wortel
Broccoli
Paprika
Tomaat
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tvt'tjes dus, dan is het goed, zolang je het maar niet voor niets doet
Ik ben Hollander en ik ben geen groot fan van kaasquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
zo'n lillende zwam?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niks maar. Allemaal smerig. Ik vind het nog steeds een wonder dat ik 1x paddo's heb weten te eten. Een 2de keer lukte al niet omdat ik alles er elke keer uit kotste.
(En niet veel later vond ik het effect er van ook eigenlijk niet zo heel chill dus het was geen gemis)
Jij bent gewoon raar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Hollander en ik ben geen groot fan van kaas
Heiden!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Hollander en ik ben geen groot fan van kaas
wowquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon het voorbeeld van raar.
Okeequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, wist ik van te voren hoor. Deze week is echt mega druk (want eerste week na de vakantie) en daarna weer rustiger
Wollah a niffo. wats met jouwquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Turken en Marokkanen lusten ook geen kaas.
Dat verklaart ook waarom EttovanHelmond geen kaas lustquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Turken en Marokkanen lusten ook geen kaas.
Wel een schat van een Marokkaanse in de familie, maar zelf komen de genen niet verder dan Zwitserland.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom EttovanHelmond geen kaas lust
Vlinder is toch niet Mocro?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een schat van een Marokkaanse in de familie, maar zelf komen de genen niet verder dan Zwitserland.
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Wat is Bryan Cranston toch een geweldige acteur.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een schat van een Marokkaanse in de familie, maar zelf komen de genen niet verder dan Zwitserland.
Walter Whitequote:
Nee Vlinder is Braboquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder is toch niet Mocro?
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
Maar Aaron Paul speelt zijn rol ook verdomd goed.
Malcolms vaderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Wat is Bryan Cranston toch een geweldige acteur.
Dat kan niet want GTST is de beste serie ooitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
Wtf. Hoezo heb je dat nooit gekeken. Beste serie ooit volgens de score op IMDb.
Wat een kletsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet elke ochtend trouw m'n blauwe bessen met kwark, lees ik net dat je ze niet met zuivel moet eten want dan gaan de voordelen verloren. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Kan wel ontbijten met Maltesers.
Wowquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een onderzoek op pubmed gevonden bij 11 testpersonen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet elke ochtend trouw m'n blauwe bessen met kwark, lees ik net dat je ze niet met zuivel moet eten want dan gaan de voordelen verloren. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Kan wel ontbijten met Maltesers.
Oh, volgens dat soort onderzoeken heb ik al 300% kans op kanker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een onderzoek op pubmed gevonden bij 11 testpersonen.
dat hoorde ik ook maar ik vind het gewoon lekker met zuivel, in de middag eet ik meestal ok nog wel fruit zonder zuivelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Je had het beter kunnen 3D printenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou nou. Vanmiddag weer plastic in de bus natuurlijk. Weer 2,5 uur bezig geweest. Weer honderd dingen die toch weer net anders moeten. Weer een hoop nieuwe parts besteld. Maar denk dat het nu wel de laatste lichting is.
Wil je dat even aan mijn vriendin komen uitleggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Wat is dat toch met Amerikanen en hun obsessie voor al die onnodige kussentjes op hun bed. Het ziet er ook helemaal niet praktisch uit
hoeveel hobbies heb je nu eigk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou nou. Vanmiddag weer plastic in de bus natuurlijk. Weer 2,5 uur bezig geweest. Weer honderd dingen die toch weer net anders moeten. Weer een hoop nieuwe parts besteld. Maar denk dat het nu wel de laatste lichting is.
Pff dus elke dag ben je dat eraf aan het halen en dan volgende dag er weer op? En dan 's avonds weer af?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je dat even aan mijn vriendin komen uitleggen
Ja. En wie mag dat meestal doen? Moi.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff dus elke dag ben je dat eraf aan het halen en dan volgende dag er weer op? En dan 's avonds weer af?
Vraag haar eens waarom.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En wie mag dat meestal doen? Moi.
Want ik ben degene die het laatst uit bed komt.
ik zie de oplossingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En wie mag dat meestal doen? Moi.
Want ik ben degene die het laatst uit bed komt.
Was vast een stuk goedkoper geweest inmiddelsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had het beter kunnen 3D printen![]()
Noemen we dat tegenwoordig doezelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker vroeg naar bed, doezelen met vlinder
Maar gaan dan niet de voordelen van Maltesers verloren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net begonnen met etenquote:
Misschien vliegen de kilo's er dan wel af.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar gaan dan niet de voordelen van Maltesers verloren?
Het proberen waardquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vliegen de kilo's er dan wel af.
Ik kan echt niet zo laat nog avondeten. In principe moet ik door die bloedverdunners altijd beetje op zelfde tijd eten maar ben er inmiddels wel achter dat het niet boeit eigenlijk wat ik eet op zo'n moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog eten, zal de soep eens opwarmen, broodjes knoflookboter erbij
Dat deed ik vroeger ook. Toen sloeg ik ook m'n ontbijt over en als het even kon ook m'n avondeten en woog ik ineens 45 kilo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:24 schreef Karzai het volgende:
in de vakantie sloeg ik de lunch over dat is de truc
Moet ke die altijd blijven slikken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zo laat nog avondeten. In principe moet ik door die bloedverdunners altijd beetje op zelfde tijd eten maar ben er inmiddels wel achter dat het niet boeit eigenlijk wat ik eet op zo'n moment.Medicijn doet zijn werk wel.
Jawel, ik heb vanmiddag 2 broodjes kaas en 2 gekookte eitjes gehadquote:
Voor altijd weten ze niet want ben nog jong dus ik kan er nog vanaf komen zeiden ze maar ik zit daar nog wel een tijd aan vast ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ke die altijd blijven slikken?
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor altijd weten ze niet want ben nog jong dus ik kan er nog vanaf komen zeiden ze maar ik zit daar nog wel een tijd aan vast ja.
Het is jammer dat het nodig is maar ik vind het niet zo'n ramp want het zijn mini pilletjes en het geeft nul bijwerkingen. Er zijn ergere medicijnen om dagelijks te moeten nemen.
Vervelend wil ik het nog niet eens noemen. Ja bloed moeten laten prikken vind ik wel vervelend maar ja moet maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Het is vervelend maar ook niet meer dan dat
Ik zou maar wat graag dagelijks medicijnen slikken als dat het zou oplossen
jij post hier om half vier snachtsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder opstaan zeker?![]()
Haar wekker gaat meestal om half 7 ik vind het wel best
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet de hele dag in je slaapkamer?
Voor als er mensen langskomen? Ik weet niet maar de enige personen die mijn slaapkamer zien ben ik zelf en Solo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het moet netjes zijn voor als er mensen langskomen etc. etc. En ze heeft een beetje control issues
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
je bent 30 dimmy tijd voor een wat meer verantwoordelijke levensfase
Mijn slaapkamer zit aan de galerij dus ik maak m'n bed ook altijd netjes op. En dat is erin gedreund door m'n moeder: 's ochtends meteen je bed opmaken en de gordijnen open.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het moet netjes zijn voor als er mensen langskomen etc. etc. En ze heeft een beetje control issues
Ja boeiend. Verder is het een topwijf dus ik maak met liefde ‘s ochtends het op inclusief kussentjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor als er mensen langskomen? Ik weet niet maar de enige personen die mijn slaapkamer zien ben ik zelf en Solo.
Ik ben 28quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
je bent 30 dimmy tijd voor een wat meer verantwoordelijke levensfase
Hier ook, hele huis is altijd netjes en opgeruimd inclusief slaapkamerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar 's ochtends gelijk je bed opmaken is slecht, dan kan het niet luchtenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer zit aan de galerij dus ik maak m'n bed ook altijd netjes op. En dat is erin gedreund door m'n moeder: 's ochtends meteen je bed opmaken en de gordijnen open.
Maar ik leg er geen vijfhonderd kussentjes op, dat is me te veel gedoe en slaat nergens op. Heb wel vijfhonderd kussentjes op de bank. Begint ook een tic te worden.
CL heeft graag krokante dekens.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 's ochtends gelijk je bed opmaken is slecht, dan kan het niet luchten
Rechttrekken, opkloppen en openslaan noem ik ook opmaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 's ochtends gelijk je bed opmaken is slecht, dan kan het niet luchten
Samequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n gezicht 's ochtends opmaak moet ik de boel ook rechttrekken en opkloppen.
Opkloppen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n gezicht 's ochtends opmaak moet ik de boel ook rechttrekken en opkloppen.
Bedoelde u "uitdeuken"?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
@dud0r is erop gaan zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie heeft mijn internet gesloopt
Lekker vegeteren in je eigen walmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:46 schreef Karzai het volgende:
pilsje erna dus ik riek niet erg fris meer uit mijn muiltje
Tot morgen Flesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
10.080 stappen inmiddels. Precies het aantal minuten in een week. Bedje is schoon en inmiddels ook heerlijk warm dus welterusten allemaal vriendjesTot morgen maar weer
Gaat nog goed met je dagelijkse doel zo te zienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
10.080 stappen inmiddels. Precies het aantal minuten in een week. Bedje is schoon en inmiddels ook heerlijk warm dus welterusten allemaal vriendjesTot morgen maar weer
wie wil wie voelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer een verwisseling van CE en CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |